![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 |
Staatssecretaris
|
![]() Waar zie je een minimalisering, Marie? Ik baseer me op de feiten die ik ken. Er zijn nog veel zaken die niemand hier ooit gezien, gehoord of gelezen heeft.
Jij hebt misschien gelijk. En dat heb ik nooit geweigerd. Ik zeg gewoon dat het echt "misschien" is. Ik heb mijn opinie gepost. Als je tegenargumenten hebt, ok, als dan niet, speel in een speeltuin ergens. Laatst gewijzigd door QuasiX : 12 mei 2011 om 21:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#402 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je stelt de vraag wie nu eigenlijk slachtoffer is en wie dader terwijl dit toch duidelijk blijkt uit de feiten, tenzij je denkt dat het normaal is politie op je motorkap te vervoeren en vervolgens ook nog eens te lijf te gaan omdat je in overtreding bent. Dus hoe zit het nu eigenlijk, kun je erkennen dat die chauffeur dader is en politie slachtoffer? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#403 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"die kafir is voor mijn mes gaan staan en ging met zijn nek heen en weer". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#404 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#405 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#406 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Moet ik erkennen? Dan moet ik alle materialen/bewijzen zien/horen/lezen. Dan pas kan ik het erkennen. Ik discussieer gewoon. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#407 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar correctie, ik denk niet dat hij soms de flikken belt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#408 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze sluiten hier zelfs mensen op voor 30 jaar zonder bewijs. Mensen oppakken voor poging tot doodslag, zelfs als men niet zeker is, is maar kleinbier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#409 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch werpt u zich op als een expert en doet u of u de enige bent op dit forum die weet wat er precies aan de hand is. Bent u een insider? Nee? Hoe komt u dan aan meer informatie dan ik?
![]() |
![]() |
#410 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat nu eigenlijk niet, maar soit, ieder zijn mening.
Maar toch liever dat dan zo'n stoere, coole macho die denkt dat hij heel de wereld aan zijn g.. heeft hangen.
![]() |
#411 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#412 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Anti militaristisch en anti autoritair is genoeg Laatst gewijzigd door giserke : 13 mei 2011 om 09:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#413 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#414 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag van Alice was simpel : wat wilt u daar mee zeggen. Als u iets stelt dat niet duidelijk is voor de anderen is het een kwestie van beleefdheid om uitleg te geven als iemand daarom vraagt.
Wat een dooddoener! Me dunkt dat iemand die door een auto wordt opgeschept en 2 km wordt meegesleurd meer een slachtoffer is dan de tegenpartij die later een schampschot krijgt, zeker als die eerste persoon gewoon zijn werk aan het doen was. Dat kan een kind u wel vertellen. U maakt voortdurend problemen die er niet zijn
![]() |
#415 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want over de integriteit van flikken kun je boeken schrijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#416 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is onvoorstelbaar hoe licht beïnvloedbaar die mensen zijn, hoe weinig die mensen openstaan voor het zien/horen/lezen van alle bewijzen en materialen, hoe ze meteen conclusies trekken en denken dat het hun recht is om de infrastructuur eventjes plat te leggen. Gewoon schandalig!
![]() |
![]() |
#417 |
Europees Commissaris
|
![]() Iemand opscheppen met een auto is volgens mij een poging tot doodslag. De agent kon door de actie van de taxichauffeur dood zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#418 |
Banneling
|
![]() Hij zou er op gesprongen zijn? We kunnen hier te maken hebben met ne flik die te veel naar films gekeken heeft? Hij wilde misschien ook eens de held uit hangen?
Laatst gewijzigd door giserke : 13 mei 2011 om 10:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#419 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is uw bron?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#420 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |