![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#7361 |
|
Staatssecretaris
|
Ik begrijp wat hij bedoelt en ik heb daarom een alternatieve versie voorgesteld. Zo begrijp ik. Maar jij draait, trollt verder. Jij begint weer overal discussie te verhinderen. Je nickname verandert, maar jij blijft precies hetzelfde (buiten proportie +/-30 op PBE).
|
|
|
|
|
|
#7362 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#7363 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
*paars - verplichtend antwoord Jij bent aan het trollen, Machiavelli. Laatst gewijzigd door QuasiX : 20 mei 2011 om 06:07. |
|
|
|
|
|
|
#7364 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik weet niet of men dit begrijpt. Op die vragen zal je nooit een antwoord krijgen. Je moet je vragen beginnen met "dus". |
|
|
|
|
|
|
#7365 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Ze staat alweer blok. |
||
|
|
|
|
|
#7366 |
|
Staatssecretaris
|
Blijkbaar heb je gelijk ))
Laatst gewijzigd door QuasiX : 20 mei 2011 om 06:27. |
|
|
|
|
|
#7367 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
- Terrorisme - Vandalisme - Oplichting - Autodiefstal - Verkrachting - Moord - Profiteren van de welvaard in het land van verblijf ...
|
|
|
|
|
#7368 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door illwill : 20 mei 2011 om 06:43. |
||
|
|
|
|
|
#7369 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Als je blijft te herhalen dat de alternatieve weergave is niet wat je bedoelt, vraag ik dan opnieuw een andere adequate uitleg te geven over de titel en de openingspost. Daarvoor heb ik vragen gesteld. Graag antwoorden op die vragen, aub. Laatst gewijzigd door QuasiX : 20 mei 2011 om 06:59. |
|
|
|
|
|
|
#7370 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Tegelijkertijd hier weer belachelijke beweringen doen naar mijn persoon alsof ik mijn eigen mening niet heb en anderen volg toont dit opnieuw aan. Ik hoef geen andere uitleg te geven en zeker geen extra uitleg. Ik heb in deze topic meerdere malen beschreven wat ik bedoel en wat niet mijn woorden zijn. Indien je het nog niet snapt is niet mijn probleem maar het jouwe. Het zijn allemaal jou woorden en niet de mijne.
|
|
|
|
|
#7371 | |||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nu; 1) Indien je niet akkoord bent met mijn alternatieve weergave van de titel en de openingspost 1.a) Indien je niet capabel bent om een andere uitleg te geven, waarin je eigen mening beschreven is 1.b) Indien je verder blijft de door mij gestelde vragen omtrent de titel en de openingspost te negeren 2) Indien je alle pogingen negeert door diegenen die met adequate tegenargumenten discussie proberen te beginnen 3) Indien je beweert dat je de provocateurs niet volgt Dan heb je het doel om; A) alle allochtonen/vreemdelingen opzettelijk te beledigen. B) om anderen te verplichten om je demagogie aan te nemen C) om haat te zaaien tegen alle allochtonen en op die manier alle allochtonen te discrimineren D) om een discussie op alle mogelijke manieren te vermijden op een forum bestemd voor discussies Daarom vraag ik de moderatie om het thema te locken omdat er geen adequate tegenargumenten bestaan tegen hetgeen wat ik hierboven beweer. -------- @moderatie Geachte moderatie, Gelieve het thema te locken of op een andere manier tussen te komen. In elk geval bedankt, QuasiX |
|||
|
|
|
|
|
#7372 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat kan niet. Ik dacht dat zelfs u dat zou begrijpen. Als ik daar niet op reageer en als niemand er op reageert, dan kan dit best een gewoonte worden en kan iedereen denken dat hij het recht heeft de meningen, stellingen e.d. van anderen te herschrijven. Discussiëren kan, is normaal. Stellingen van anderen herschrijven? Alstublieft, zeg, het is hier toch geen dictatuur!
|
|
|
|
#7373 | |||||
|
Parlementslid
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
|
|
|
|
|
#7374 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door QuasiX : 20 mei 2011 om 10:19. |
|
|
|
|
|
|
#7375 |
|
Staatssecretaris
|
Bovendien, Marie
- Het is grof om mensen massaal te beledigen zonder verdere uitleg. - Het is grof om een belediging te verdedigen - Het is grof om grof te blijven redeneren De topic was noch een stelling, noch een mening. Dit is een forum voor discussies en niet voor verplichte-(gedwongen)-(veronder)stellingen en het vermijden van discussies. A) Forumreglement 2. Beleefdheid is essentieel voor een goede discussie.B) "Omzendbrief"; Dit forum is een politiek discussieforum, bestemd voor serieuze mensen die op een deftige manier met elkaar over politiek willen discussiëren. Laatst gewijzigd door QuasiX : 20 mei 2011 om 10:21. |
|
|
|
|
|
#7376 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jij slaagt er dus kennelijk niet in om een definitie te produceren van 'Vlaamse cultuur'. Alluderend op de mond vol tanden van Annemans, die niet kon uitleggen wat dat was, een Vlaming. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 20 mei 2011 om 10:49. |
|
|
|
|
|
|
#7377 | ||||
|
Banneling
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....93#post5466693 Maar in plaats van in te gaan op de inhoud, heb je het liever niet over het inderwerp zelf. Citaat:
(deze vragen zijn te herkennen aan het vragend voornaamwoord in het begin van de zin en een vraagteken op het einde) Citaat:
Vertel jij wat dat punt is. Illwill gaf al aan dat hij nergens over wil discussiëren. Citaat:
|
||||
|
|
|
|
|
#7378 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat: