Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 20 mei 2011, 05:56   #7361
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Je zegt net zelf dat jij begrijpt wat hij bedoelt:

En als jou dat duidelijk is, dan hoef ik noch een ander jou dat niet nog eens uit te gaan leggen.
Ik begrijp wat hij bedoelt en ik heb daarom een alternatieve versie voorgesteld. Zo begrijp ik. Maar jij draait, trollt verder. Jij begint weer overal discussie te verhinderen. Je nickname verandert, maar jij blijft precies hetzelfde (buiten proportie +/-30 op PBE).
QuasiX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2011, 06:06   #7362
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
'k Denk dat dat 't verstandigst is.

Dank je lantjes.

DONE
DONE ³
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2011, 06:07   #7363
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Welke vragen? Welk zeveren? Wat is duidelijk? En waarom dan wel?
*blauw - vraag
*paars - verplichtend antwoord

Jij bent aan het trollen, Machiavelli.

Laatst gewijzigd door QuasiX : 20 mei 2011 om 06:07.
Oud 20 mei 2011, 06:12   #7364
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
Leg anders uit wat de topicstarter zegt in de openingspost;

hier.....
Ik stel die vragen aan jou
Als je illwill hebt begonnen te verdedigen, doe dat tot het einde.

http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=5849
Je stelt vragen die beginnen met een vragend voornaamwoord.
Ik weet niet of men dit begrijpt. Op die vragen zal je nooit een antwoord krijgen.
Je moet je vragen beginnen met "dus".
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2011, 06:16   #7365
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik denk dat je mij provoceert dat ik democratie nogmaals als beledigend beschouw. Is dat het doel van jou of van "je" partij of van je "opdrachtgevers"?

Zolang dat ik geen crimineel ben doe ik in je land wat ik wil.
Net als jij het in mijn land mag doen.

Democratie toch!? ("STRAKS" OVERAL)
Ja, dit
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Heb jij in je vaderland, je geboorteland, je weet wel, waar je vandaan bent moeten vluchten, geen orde op zaken te stellen, voordat je in andermans land eens komt vertellen hoe 't allemaal moet?
is provocatie.
Ze staat alweer blok.
Oud 20 mei 2011, 06:18   #7366
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Je stelt vragen die beginnen met een vragend voornaamwoord.
Ik weet niet of men dit begrijpt. Op die vragen zal je nooit een antwoord krijgen.
Je moet je vragen beginnen met "dus".
Blijkbaar heb je gelijk ))

Laatst gewijzigd door QuasiX : 20 mei 2011 om 06:27.
Oud 20 mei 2011, 06:38   #7367
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
- onbestrafte kinderverkrachting
- graaicultuur
- vluchtgedrag
- niet in staat tot voortplanting
- Engelstalige tv en radio
- met staatsmiddelen financieren van een kerk
- niet vervolgen én sanctioneren van doodrijders
- handhaven van een erfopvolgende uitvreter
- gedogen van fraude
- politieke processen tegen de oppositie
- toelaten van nepotisme
- brugpensioeners vanaf 46 jaar
- Minderwaardigheidscomplex

Als jij een betere definitie hebt voor de Vlaamse Cultuur, hoor ik het graag.
De Moslim cultuur...als jij een betere defenitie hebt hoor ik het graag.

- Terrorisme
- Vandalisme
- Oplichting
- Autodiefstal
- Verkrachting
- Moord
- Profiteren van de welvaard in het land van verblijf
...
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2011, 06:40   #7368
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ga je topic duidelijker proberen te herschrijven; jij kan dat blijkbaar niet.

Als je daarmee niet akkoord bent (m.a.w. als je denkt dat hetgeen wat ik nu ga schrijven niet overeenstemt met wat je bedoelde in de titel en de openingspost), geef maar een seintje.

-----
Met de titel "Waarom er meer mensen iets krijgen tegen allochtonen" meent de topicstarter "Steeds meer allochtonen worden crimineel".

Met de openingspost;
"... En men verwacht van de burger dat ze met deze mensen samen gaan leven...en men vraagt waarom men vooroordelen krijgt, en men vraagt zich af waarom niemand hen in dienst wil nemen,...

Ochja, tzullen wel weer enkele rotte appels zijn
..."
meent de topicstarter;

"Steeds meer allochtonen worden crimineel;
en dat is precies de reden waarom ik mezelf steeds minder veilig voel in onze zogenoemde 'samenleving'. Meer zelfs; ik persoonlijk wil geen 'samenleving' met de allochtonen; de negatieve bijdrage door de allochtonen in onze samenleving is zodanig groot geworden, dat het voor mij al om het even is of het nu over een flinke percentage van de allochtonen gaat of een grote/overgrote percentage. Ik zou persoonlijk geen allochtoon in dienst nemen, zou ik een werkgever zijn. Ik ben zeker dat er steeds meer mensen zo denken en ik vind het een echt actuele kwestie, die doorgroeit als 'kanker'.
"
-----

illwill, pas op! Dat wil nog niet zeggen, dat ik ermee akkoord ben. Nog steeds zeker niet !!! Het klinkt gewoon eerlijker en, ook al is het kritisch, maar toch niet beledigend, en het is een mening.

Zou je je topic op die manier beginnen of later een soortgelijke uitleg geven, zou ik de woorden van Hoomer opnieuw hier plakken (citeren; goedbedoeld).

Ik heb hiermee gewoon aangetoond hoe je je mening kan posten, zonder dat je anderen beledigt... Zodat zelfs diegenen die niet akkoord zijn met jou, je mening kunnen respecteren. Een beleefde atmosfeer vind ik persoonlijk zeer belangrijk voor een gezonde discussie. Maar daarvoor moet je zelf op een beleefde wijze je topic kunnen beginnen; dat is zeker een waarde voor onze samenleving. Ik, zijnde een allochtoon, een vreemdeling, voel me echter beledigd door de titel en de openingspost. Meer zelfs; ik voel me meer door de titel en de openingspost beledigd dan door die criminele allochtonen. En het feit dat je zo veel tijd hebt gehad om op een beleefde wijze een adequate uitleg te geven over je topic en om anderen, die met jou praten, te respecteren, maar dat je geen stappen hebt ondernomen, vind ik heel jammer; vooreerst voor jezelf. Weet je waarom? Omdat je gevangen bent door je eigen principes. Ik heb die kunnen wegjagen (de onnodige principes, om niet gevangen te raken door mijn eigen principes; ook al zijn die vaak heel belangrijk). Net daarom heb ik je topic herschreven.

Ik zal zeker niet benieuwd worden als je met de bovenvermelde alternatieve versie van de titel en de openingspost niet akkoord gaat. Maar dat verandert niks. Het omgekeerde wel iets.

Het is jouw keuze! Democratie toch (beledigend) !?
Zoals ik al meerdere keren aangaf, heb je een compulsieve drang om woorden van anderen te verdraaiien. Je hebt niets te herschrijven.

Laatst gewijzigd door illwill : 20 mei 2011 om 06:43.
Oud 20 mei 2011, 06:51   #7369
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Zoals ik al meerdere keren aangaf, heb je een compulsieve drang om woorden van anderen te verdraaiien. Je hebt niets te herschrijven.
Ik had op een beleefde wijze gevraagd, dat, indien je niet akkoord zou zijn met de voorgestelde alternatieve weergave van de titel en de openingspost, een seintje te geven, maar jij volgde de provocateurs weer. Ben je bang om je eigen mening te kunnen vertellen of volg je graag de provocateurs?

Als je blijft te herhalen dat de alternatieve weergave is niet wat je bedoelt, vraag ik dan opnieuw een andere adequate uitleg te geven over de titel en de openingspost. Daarvoor heb ik vragen gesteld. Graag antwoorden op die vragen, aub.

Laatst gewijzigd door QuasiX : 20 mei 2011 om 06:59.
Oud 20 mei 2011, 08:02   #7370
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik had op een beleefde wijze gevraagd, dat, indien je niet akkoord zou zijn met de voorgestelde alternatieve weergave van de titel en de openingspost, een seintje te geven, maar jij volgde de provocateurs weer. Ben je bang om je eigen mening te kunnen vertellen of volg je graag de provocateurs?

Als je blijft te herhalen dat de alternatieve weergave is niet wat je bedoelt, vraag ik dan opnieuw een andere adequate uitleg te geven over de titel en de openingspost. Daarvoor heb ik vragen gesteld. Graag antwoorden op die vragen, aub.
Je had beter van in het begin beleefd gebleven. nu de schijnheilige komen uithangen slaat nergens op nadat je zowat iedereen persoonlijk hebt aangevallen.

Tegelijkertijd hier weer belachelijke beweringen doen naar mijn persoon alsof ik mijn eigen mening niet heb en anderen volg toont dit opnieuw aan.

Ik hoef geen andere uitleg te geven en zeker geen extra uitleg. Ik heb in deze topic meerdere malen beschreven wat ik bedoel en wat niet mijn woorden zijn. Indien je het nog niet snapt is niet mijn probleem maar het jouwe. Het zijn allemaal jou woorden en niet de mijne.
Oud 20 mei 2011, 08:59   #7371
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Je had beter van in het begin beleefd gebleven. nu de schijnheilige komen uithangen slaat nergens op nadat je zowat iedereen persoonlijk hebt aangevallen.
Graag verwijzingen en argumenten.

Citaat:
Tegelijkertijd hier weer belachelijke beweringen doen naar mijn persoon alsof ik mijn eigen mening niet heb en anderen volg toont dit opnieuw aan.
Het is niet de eerste keer dat ik eerlijke meningen van de forummers (jij, lantjes, Hoomer enz.) wil proberen uit te halen, maar ik word elke keer verhinderd door bepaalde forumleden. Elke keer reageren ze sneller dan jullie met een "georganiseerde provocatie-aanval"; mij provoceren ze niet. Zij provoceren jullie; zij blokkeren jullie meningen, verplichten jullie om hen te volgen. En jullie volgen hen en vergeten over eigen meningen.

Citaat:
Ik hoef geen andere uitleg te geven en zeker geen extra uitleg. Ik heb in deze topic meerdere malen beschreven wat ik bedoel en wat niet mijn woorden zijn. Indien je het nog niet snapt is niet mijn probleem maar het jouwe. Het zijn allemaal jou woorden en niet de mijne.
Nogmaals, ik, zijnde een allochtoon, een vreemdeling, beweer dat de titel en de openingspost beledigend is; het kan niemand anders beter voelen en het feit beweren dan een allochtoon, een vreemdeling.

Nu;
1) Indien je niet akkoord bent met mijn alternatieve weergave van de titel en de openingspost
1.a) Indien je niet capabel bent om een andere uitleg te geven, waarin je eigen mening beschreven is
1.b) Indien je verder blijft de door mij gestelde vragen omtrent de titel en de openingspost te negeren
2) Indien je alle pogingen negeert door diegenen die met adequate tegenargumenten discussie proberen te beginnen
3) Indien je beweert dat je de provocateurs niet volgt

Dan heb je het doel om;
A) alle allochtonen/vreemdelingen opzettelijk te beledigen.
B) om anderen te verplichten om je demagogie aan te nemen
C) om haat te zaaien tegen alle allochtonen en op die manier alle allochtonen te discrimineren
D) om een discussie op alle mogelijke manieren te vermijden op een forum bestemd voor discussies

Daarom vraag ik de moderatie om het thema te locken omdat er geen adequate tegenargumenten bestaan tegen hetgeen wat ik hierboven beweer.

--------
@moderatie
Geachte moderatie,

Gelieve het thema te locken of op een andere manier tussen te komen.

In elk geval bedankt,

QuasiX
Oud 20 mei 2011, 09:14   #7372
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Heb je al gelezen wat de uitleg is die illwill zelf geeft?
Wat is er zo anders? Wat is er verschillend?

Illwill is ongetwijfeld capabel om zelf te zeggen of en wat er verkeerd is aan die weergave.

Het voordeel van QuasiX weergave is, dat een discussie mogelijk is. Er is toch een discussie gewenst.
Het gaat hier even niet over het onderwerp in se. Als iemand een bepaalde stelling poneert, is het grof dat iemand anders - ongevraagd ! - die stelling gaat herschrijven.
Dat kan niet. Ik dacht dat zelfs u dat zou begrijpen.
Als ik daar niet op reageer en als niemand er op reageert, dan kan dit best een gewoonte worden en kan iedereen denken dat hij het recht heeft de meningen, stellingen e.d. van anderen te herschrijven.
Discussiëren kan, is normaal. Stellingen van anderen herschrijven? Alstublieft, zeg, het is hier toch geen dictatuur!
Oud 20 mei 2011, 09:41   #7373
bruggeman
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Ja, heb jij hem ook gelezen?

Als het al zo is dat meer mensen iets krijgen tegen allochtonen (het lijkt eerder op het tegendeel)

Zou dat kunnen zijn omdat :
Citaat:
Allochtonen beter voetballen dan autochtonen
Voor de werkende 'Autochtoon' is voetballen merendeels een onproductieve en kostelijke vrijetijdsbesteding die de samenleving niet vooruit helpt. Nog een geluk dat; productief werken voor gezin en de samenleving nog centraal staat bij de meeste Autochtonen. Anders zou het hier een Land worden met niets dan voetbalvirtuosen
Citaat:
Allochtonen mooiere meiden scoren dan autochtonen
Wel blijvend dommer als uiterst kortstondig mooi, -zodra ze hun 'quota' miseriefabriekjes op aarde hebben afgeworpen.
Citaat:
Allochtonen mooiere muziek maken dan autochtonen (en in het Nederlands)
Wat U mooie muziek noemt is voor mij storend lawaai. Ge zou eens naar Beethoven, Bach, Mozart en zoveel anderen moeten luisteren. 'Albert Einstein', was een 'fan' van 'Chopin Frederick'. Pardon, zei U: Wat is 'Einstein'??? Ha ja, 't is waar: Hij en al zijn vriendjes 'Wetenschappers' zijn spijtig genoeg niet afkomstig van uw Allochtoons 'Sahara' gebied?!
Citaat:
Allochtonen minder dialect spreken dan autochtonen
Dus minder culturele tradities.
Citaat:
Allochtonen duurdere huizen kunnen betalen dan autochtonen (Brussel),
met vooral veel meer slaapkamers voor de volgende gaaigeneraties. ???? Leg me dan toch eens uit waarom +/- 85% van alle sociale woningen bezet zijn door Allochtonen. 'Autochtonen' komen zelfs na ettelijke jaren wachten nooit of zelden nog aan de bak.
bruggeman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2011, 10:13   #7374
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Het gaat hier even niet over het onderwerp in se. Als iemand een bepaalde stelling poneert, is het grof dat iemand anders - ongevraagd ! - die stelling gaat herschrijven.
Het is niet grof als je een stelling probeert te herschrijven. Ik had toch geschreven;
Citaat:
... Als je daarmee niet akkoord bent (m.a.w. als je denkt dat hetgeen wat ik nu ga schrijven niet overeenstemt met wat je bedoelde in de titel en de openingspost), geef maar een seintje...

Laatst gewijzigd door QuasiX : 20 mei 2011 om 10:19.
Oud 20 mei 2011, 10:16   #7375
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Bovendien, Marie

- Het is grof om mensen massaal te beledigen zonder verdere uitleg.
- Het is grof om een belediging te verdedigen
- Het is grof om grof te blijven redeneren

De topic was noch een stelling, noch een mening. Dit is een forum voor discussies en niet voor verplichte-(gedwongen)-(veronder)stellingen en het vermijden van discussies.

A) Forumreglement
2. Beleefdheid is essentieel voor een goede discussie.
B) "Omzendbrief";
Dit forum is een politiek discussieforum, bestemd voor serieuze mensen die op een deftige manier met elkaar over politiek willen discussiëren.

Laatst gewijzigd door QuasiX : 20 mei 2011 om 10:21.
Oud 20 mei 2011, 10:48   #7376
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De Moslim cultuur...als jij een betere defenitie hebt hoor ik het graag.

...

Jij slaagt er dus kennelijk niet in om een definitie te produceren van 'Vlaamse cultuur'.

Alluderend op de mond vol tanden van Annemans, die niet kon uitleggen wat dat was, een Vlaming.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 20 mei 2011 om 10:49.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2011, 10:53   #7377
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Het gaat hier even niet over het onderwerp in se.
Dat was nochtans wel de bedoeling van deze post.
http://forum.politics.be/showthread....93#post5466693
Maar in plaats van in te gaan op de inhoud, heb je het liever niet over het inderwerp zelf.

Citaat:
Als iemand een bepaalde stelling poneert, is het grof dat iemand anders - ongevraagd ! - die stelling gaat herschrijven.
Dat kan niet. Ik dacht dat zelfs u dat zou begrijpen.
Als ik daar niet op reageer en als niemand er op reageert, dan kan dit best een gewoonte worden en kan iedereen denken dat hij het recht heeft de meningen, stellingen e.d. van anderen te herschrijven.
Waarom is dat grof? Waarom kan dat niet?
(deze vragen zijn te herkennen aan het vragend voornaamwoord in het begin van de zin en een vraagteken op het einde)
Citaat:
Discussiëren kan, is normaal. Stellingen van anderen herschrijven?
Om te discussiëren heb je toch een punt van discussie nodig.
Vertel jij wat dat punt is.
Illwill gaf al aan dat hij nergens over wil discussiëren.
Citaat:
Alstublieft, zeg, het is hier toch geen dictatuur!
Dat hoop ik ook.
Oud 20 mei 2011, 11:21   #7378
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Graag verwijzingen en argumenten.

Het is niet de eerste keer dat ik eerlijke meningen van de forummers (jij, lantjes, Hoomer enz.) wil proberen uit te halen, maar ik word elke keer verhinderd door bepaalde forumleden. Elke keer reageren ze sneller dan jullie met een "georganiseerde provocatie-aanval"; mij provoceren ze niet. Zij provoceren jullie; zij blokkeren jullie meningen, verplichten jullie om hen te volgen. En jullie volgen hen en vergeten over eigen meningen.

Nogmaals, ik, zijnde een allochtoon, een vreemdeling, beweer dat de titel en de openingspost beledigend is; het kan niemand anders beter voelen en het feit beweren dan een allochtoon, een vreemdeling.

Nu;
1) Indien je niet akkoord bent met mijn alternatieve weergave van de titel en de openingspost
1.a) Indien je niet capabel bent om een andere uitleg te geven, waarin je eigen mening beschreven is
1.b) Indien je verder blijft de door mij gestelde vragen omtrent de titel en de openingspost te negeren
2) Indien je alle pogingen negeert door diegenen die met adequate tegenargumenten discussie proberen te beginnen
3) Indien je beweert dat je de provocateurs niet volgt

Dan heb je het doel om;
A) alle allochtonen/vreemdelingen opzettelijk te beledigen.
B) om anderen te verplichten om je demagogie aan te nemen
C) om haat te zaaien tegen alle allochtonen en op die manier alle allochtonen te discrimineren
D) om een discussie op alle mogelijke manieren te vermijden op een forum bestemd voor discussies

Daarom vraag ik de moderatie om het thema te locken omdat er geen adequate tegenargumenten bestaan tegen hetgeen wat ik hierboven beweer.

--------
@moderatie
Geachte moderatie,

Gelieve het thema te locken of op een andere manier tussen te komen.

In elk geval bedankt,

QuasiX
Als zij mijn mening vormen en ik niet eens mijn eigen mening geef of dit aan anderen overlaat...stel dan ook al je vragen maar aan diegene. Ik heb nm geen mening volgens jouw.
Oud 20 mei 2011, 11:23   #7379
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bovendien, Marie

- Het is grof om mensen massaal te beledigen zonder verdere uitleg.
- Het is grof om een belediging te verdedigen
- Het is grof om grof te blijven redeneren

De topic was noch een stelling, noch een mening. Dit is een forum voor discussies en niet voor verplichte-(gedwongen)-(veronder)stellingen en het vermijden van discussies.

A) Forumreglement
2. Beleefdheid is essentieel voor een goede discussie.
B) "Omzendbrief";
Dit forum is een politiek discussieforum, bestemd voor serieuze mensen die op een deftige manier met elkaar over politiek willen discussiëren.
De topic is mijn stelling en mijn mening over dat onderwerp. Of jij nu denkt, beweerd of vind van niet. Jij gaat echt niet bepalen wat mijn mening, stelling is.
Oud 20 mei 2011, 11:24   #7380
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
... Ik heb nm geen mening volgens jou[w.
Volgens mij - wel.
Volgens jou - niet.

Laatst gewijzigd door QuasiX : 20 mei 2011 om 11:29.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be