![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#462 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#463 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#464 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#466 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nog commentaar op het koranische huwelijkverbod voor "minderjarigen"? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 20 mei 2011 om 11:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#467 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
ik heb mijn commentaar daarvoor in de juiste draad geplaatst. blijkbaar ben je niet echt in staat om verschillende discussies gescheiden te houden. ook geduld is blijkbaar niet je sterkste kant. ik ben een van die vreemde mensen die ook een leven buiten internet hebben en dus niet telkens binnen de vijf minuten reageert. vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#468 | |
Banneling
|
![]() hoe leuk! Mark Elchardus mag de verrijkende cultuur ook eens aan den lijve ondervinden:
Mohammedanen zijn op hun teen getrapt en dienen klacht in bij het CGKR. CGKR zal moeten procederen tegen Mark Elchardus, de auteur van het onderzoek dat de wetten over geloofsvrijheid overschrijdt. Klacht moslims tegen Elchardus OVER ANTISEMITISME Citaat:
Wat dùrft dienen Elchardus toch te zeggen? In Sahih Muslim: Book 041, Number 6985: “Judgment Day will come only when the Muslims fight the Jews and kill them, until the Jew hides behind the tree and the stone, and the tree and the stone say: ‘Oh Muslim, oh servant of Allah, there is a Jew behind me, come and kill him!’ – except for the Gharqad tree, which is a Jewish tree.” Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 27 mei 2011 om 12:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#469 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tja.. de ideologie van de " vrede"? Laatst gewijzigd door alice : 27 mei 2011 om 23:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#470 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wacht even. In een andere draad zijn de moslims boosaardig omdat ze de gelijkheid tussen man en vrouw niet respecteren. Maar nu zijn ze ook slecht omdat ze niet van joden moeten weten, van wie we allemaal weten dat de gelijkheid tussen man en vrouw hen wel aan de reet kan roesten. Ik ben in de war.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#471 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat ik je dan even helpen, u heeft zonder meer een punt wanneer u zegt dat orthodoxe Joden alles behalve vrouwvriendelijk zijn,op dat punt zijn ze even erg als het merendeel van moslims, maar dat betekent nog niet dat je kinderen en jongeren moet overtuigen hen te haten , omdat het Joden zijn. Ik ben op dit forum trouwens nog niet veel Joden tegengekomen die proberen hun vrouwonvriendelijk opvattingen als juist te verdedigen omdat hun religie dat zo voorschrijft, mocht u er eentje spotten geeft u maar een seintje! Evenmin vallen Joodse jongeren niet Joodse vrouwen lastig omdat zij niet beantwoorden aan hun opvattingen of terroriseren zij wijken, de gevangenissen zitten niet vol met Joodse medeburgers en zij pieken niet in werkloosheid of criminaliteit in het algemeen. Helpt u dat een beetje? Daarmee wil ik niet zeggen dat het onderdrukken van vrouwen bij Joden minder erg is, wel is er verschil hoe zij daarmee omgaan in vergelijking met moslims.Bovendien zijn onder Joden orthodoxe broeders in de minderheid, de meeste Joden onderdrukken hun vrouwen dus niet op basis van religieuze overwegingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() misschien in Israël maar NIET hier
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#473 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#474 |
Banneling
|
![]() Ben je zélf Jood dat je dat zo zeker weet?
Laatst gewijzigd door filosoof : 28 mei 2011 om 22:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#475 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb je ze zelf geteld? Laatst gewijzigd door artisjok : 29 mei 2011 om 06:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#478 |
Banneling
|
![]() Daarnaast "pieken" orthodoxe joden wel degelijk in de werkloosheid, dat wist een van hen me zelf te zeggen op een rondleiding door de joodse wijk een paar jaar geleden: als ze niet in de diamant aan de slag geraken, is het zo goed als onmogelijk voor hen om een normale job te vinden/houden.
Daarom dat ze 50% van de gevangenispopulatie uitmaken? Sociaal achtergestelden enzo? dat bedoel je toch? Of geldt dat niet voor joodse werklozen die - zoals algemeen geweten - het gros uitmaken van de doplokalen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#479 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoor nooit over Joodse jongeren die vrouwen en meisjes terroriseren op straat, nooit over overlast die zij hun omgeving bezorgen, ze bevolken niet massaal de gevangenissen en vormen geen grote groep binnen criminaliteit. Evenmin ben ik zelf ooit door hen lastig gevallen, legt u even uit waarom zoveel vrouwen wel nare ervaringen hebben met moslims? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |