![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 |
Staatssecretaris
|
![]() experimenten met genetica boezemt menig mensen veel angst in en er zijn zeker etische kwesties aan verbonden maar zoals elke nieuwe technologie bied ook de genetica heel veel voordelen maar uiteraard in slechte handen ook nadelen maar wie heeft het recht om te beslissen over een technologie die heel wat mensen levens op termijn kan redden? hebben die toekomstige patiënten geen rechten?
Het zijn kortzichtige idioten die dit veld vernietigd hebben en niet beter dan het gespuis van de middeleeuwen dat iedere vorm van wetenschap af deed als hekserij tot spijt van heel wat slachtoffers die de dood vonden tijdens deze vervolgingen. en men kan dus niet hard genoeg optreden tegen dit soort gespuis dat denkt boven de wet te staan, ik heb geen respect voor dit soort activisten en van mij hadden ze met scherp mogen schieten het zou rap gedaan zijn met het bestormen van dat veld, de eerste die wilde komen hadden ze moeten neerknallen als een konijn punt uit |
![]() |
![]() |
![]() |
#382 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anders gezegd: geldgieren als die van Monsanto moeten zich hier buiten houden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#383 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
stompzinnige commentaar Al direct beginnen over criminelen Laat het maar aan het gerecht over welk soort misdrijf hier gepleegd is tot zolang zijn ze onschuldig in elke rechtsstaat In alle ernst discussiëren of daarop moet geschoten worden of niet, toont alleen maar aan, welk soort proto-facistische gedachtengangen onder de schedelpan tekeer gaan bij sommigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als de cliënt niet doodgeschoten is, dan heeft hij dat patattenveld vreedzaan vernietigd |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar stellen dat ggo's eten per definitie ongezond gaat zijn, is puur onzinnig. Voedsel is gewoon een synthese van moleculen, uw lichaam gaat echt niet weten of een stof nu gemaakt is omdat een slimme prof daar nu een handige substitutie in die stof gaat aangebracht hebben, of dat de natuur die wijziging door miljoenen trial en error heeft gehaald. Overigens, ggo's zijn al lang in de running in de USA en koeien enzo worden er ook mee gevoed. Heb nog geen weet van massa's gestorven koeien en mensen door die ggo's. (Maar laat deze laatste paragraaf geen pleidooi zijn tegen onderzoek, enkel een pleidooi tegen het blinde wantrouwen tegen ggo's)
![]() |
![]() |
#386 | |
Banneling
|
![]() Kn
Citaat:
Al die ggo-bucht, weg ermee . Laatst gewijzigd door eno2 : 30 mei 2011 om 16:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#387 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#388 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
een huis bestormen is geen stuk land bestormen hé, dat is huisvredebreuk je moet eens leren minder invalied te vergelijken en tracht ook eens een maatschappelijk waardevol motief te bedenken voor je mijn huis bestormt, anders ben je maar een oninteressant stormrammetje |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#390 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
multinationale voedselproducenten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is ook een van de redenen dat mensen als u in de minderheid zijn en aan het uitsterven zijn. Darwin at work.
![]() |
#392 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
bedenk dan iets verderfelijkers om dat verderfelijke mee te vergelijken, dan het bestormen van mijn huis ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#393 |
Europees Commissaris
|
![]() 'k Denk dat ge de boodschap niet inziet. De wereld wil vooruit en de meerderheid ziet in (cfr. democratie) dat de wetenschap daarbij leidt. De weg naar de ggo's is ingeslagen, een veldslag is gewonnen door uw kamp, maar niet de oorlog. De oorlog kan je niet winnen, daarvoor zijn mensen als u een veel te marginale fractie in de mensenpopulatie op de wereld.
![]() |
#394 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
iedereen weet dat steeds meer mensen steeds meer respect gaan betonen aan de aarde en de ecosystemen (en aan de bevolking) door vegetariër te worden en weet ook dit: je zal moeten wennen aan steeds meer tegenstand tegen het ontwikkelen van Frankenfood door de criminele voedselmultinationals, die de wetenschappers gewoon op hun loonstaat zetten om des te beter wetenschappelijk te keer te kunnen gaan, maar ook des te minder ethisch. Niettemin vind ik dat onderzoek vrij moet zijn, maar dat betekent dan ook: niet op de loonstaat van de multinationals Laatst gewijzigd door eno2 : 30 mei 2011 om 16:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#395 |
Europees Commissaris
|
![]() Het patattenveld zal opnieuw gemaakt worden volgend jaar. Als ge chance hebt is het nog publiek, als ge pech hebt is het geheim en weet ge niet meer waar het staat. Elders in de wereld gebeurt hetzelfde. Uw visie sterft uit, nolens volens.
![]() |
#396 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#398 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De meeste mensen zijn vegetariër omdat groenten eten duurzamer is dan vlees eten. Kleinere ecologische voetafdruk enzo. Die discussie situeert zich enkele lichtjaar van de discussie over ggo's. Sorry to crush your dream.
![]() |
![]() |
#399 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#400 |
Europees Commissaris
|
![]() Terwijl er tien jaar geleden nog heel wat tegenstand was tegen ggo's, merk ik op dat hier op het forum, op facebook, in mijn vriendenkring, in de poll van De Morgen, in de columns in de krant, in de lezersbrieven in de krant en op fora van kranten er op enkele dissidente mensen na bijna niemand tegen onderzoek naar ggo's zijn.
Dus ja, uw levensvisie sterft uit. 50 criminele bestormers veranderen daar niets aan, de laatste 50 mammoeten zijn ook niet blijven leven.