Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 2 juni 2011, 21:14   #621
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Red Panda Bekijk bericht
Antwoord dan op de vraag en doe het in mijn plaats ipv rond de pot te draaien.
Zolang jij jouw loze beweringen niet hard maakt, zie ik geen enkele reden om nog op jouw vraag in te gaan.
Oud 2 juni 2011, 21:15   #622
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Antwoord dan op de vraag en doe het in mijn plaats ipv rond de pot te draaien.
Je weet dat je enkel maar gedoogd wordt voor zolang 't duurt, ondertussen weet iedereen al dat je Zeikstraal bent, indien je op 'n normale manier in discussie zou gaan, neemt niemand daar aanstoot aan, indien je opnieuw hervalt in je 'oude gewoontes', zal 't snel gedaan zijn, doe dus normaal!

Goede raad, maar sla hem gewoon in de wind...
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2011, 21:42   #623
Macchiavelli
Minister

Standaard

Citaat:
Dat antwoord is net mijn bewijsvoering. Vandaar dat je rond de pot draait.

Beschrijf mij wat de koran voor u inhoud, betekend en vooral, welke gevoelens het teweegbrengt.

Sta mij toe op voorhand al in lachen uit te baarsten, met het gekronkel waar je gast mee afkomen.
Als dit jouw "bewijsvoering" moet voorstellen, dan voorspel ik dat jij zelfs in een vetbetaalde job als advocaat van de honger zult omkomen.

Je loze beweringen hard maken Red Panda, in plaats van anderen te betichten van zaken waaraan jij zelf je schuldig maakt, zoals rond de pot draaien en kronkelen.
Oud 2 juni 2011, 22:03   #624
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Alle geweld van de Palestijnen tegen Israel, de gruwelijke bezetter, is dan ook compleet legitiem. Dat is het verzet. Wat verwacht je? Dat ze trossen bloemen gaan gooien, met een bedanktkaartje?
Zich opblazen op volle marktpleinen en bussen noemt u legitiem ??? Dat zijn oorlogsmisdadigers. Dat is pas gruwelijk. Waar is uw moreel besef ? Trouwens denkt u dat die vechten voor een democratie of voor hun islam, hun sharia ? Beseft u wel wie of wat u zit te verdedigen ?

Laatst gewijzigd door smiley : 2 juni 2011 om 22:06.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2011, 23:42   #625
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tuurlijk is dat legitiem. Je moet aan Israel vragen waar haar moreel besef is, niet aan mij.
In de zin van, het doel heiligt de middelen. Morele waarden zijn mooi om over te redetwisten maar brengen geen zoden aan de dijk, ja, ok.
Oud 2 juni 2011, 23:50   #626
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Uw gekronkel strookt niet met de realiteit.
Ja, inhoudelijk heel sterk hoor!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2011, 23:50   #627
Macchiavelli
Minister

Standaard

Citaat:
U gaat niet in op de gestelde vraag van het hof. Wil de beklaagde aub meewerken?
Het hof vergeet blijkbaar dat iemand onschuldig is tot het tegendeel bewezen is, en dat het hof bewijs dient aan te voeren dat iemand schuldig is. Dus bewijzen in de vorm van links of citaten op tafel graag.

Zelfs de clowneske, van elk juridisch talent gespeende advocaten die in het proces tegen Wilders de zogenaamde "benadeelden" vertegenwoordigden, waren regelrecht begenadigd te noemen, vergeleken met wat jij hier presteert. Mijn eerdere bewering dat jij zelfs in een vetbetaalde job als advocaat van de honger zult omkomen, blijft dan ook onverminderd staan.
Oud 2 juni 2011, 23:53   #628
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik vraag me af, indien deze stellingen, met "moslims" i.p.v. "joden" zouden voorgeschoteld worden aan de forummers, hoe hoog het percentage anti-moslimist zou zijn.
Doe een onderzoek en open er een discussie over, nu gaat het over een ander onderwerp, je obsessie over discriminatie en rascisme tegenover moslims is hier even niet op zijn plaats.
Oud 3 juni 2011, 00:08   #629
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Hier lees ik toch duidelijk dat u veel begrip hebt voor die antisemetische gevoelens en ze zelfs deelt, u vind dat Joden willen domineren ( wat u afzwakt met " iedereen wil domineren!) en zaken doen slaat voor u op crminele activiteit,u bekritiseert zelfs hun macht binnen media met het argument dat dit niet benoemt mag worden omdat je dan een
antisemiet bent en u ziet Joden als mensen die oorlog willen ( wat u wat nuanceert met niet alle Joden).
U beweert zelf dat niet een aan de VUB verbonden socioloog dit onderzoek leidde maar Joden om tot een bepaald resultaat te komen wat dan het zwartmaken van moslims zou zijn?
Dit lijkt me toch duiden op sterke antisemitische gevoelens waarbij u nuanceert dat dit niet gelijk is aan Jodenhaat ten opzichte van iedere Jood, waarom is dit bij u zo?

Want u bevestigt met uw houding nu net dat onderzoek!
Red panda, nu je toch antwoorden eist, kun je dan ook even antwoorden op de vragen die aan jou gesteld worden?
Oud 3 juni 2011, 00:10   #630
Macchiavelli
Minister

Standaard

Citaat:
Bewijs dan uw onschuld door op vraag te antwoorden en verlos u van alle blaam. Uw antwoord IS de bewijsvoering.

Makkelijk zat, of sta je te dicht tegen de muur, dat je u probeert los te wrikken door Wilders er bij te sleuren?

Zolang je niet antwoord geef je mij gelijk. Punt. Verder ga ik daar niet meer over zeveren.
Luister, als jij met aantijgingen en beweringen aan mijn adres komt, zul je die hard moeten maken. Doe je dat niet, dan hoor je te zwijgen over zulke dingen.

Volgens mij heb je zelf niet eens in de gaten dat je juist jezelf blameert door dit soort gedrag.
Oud 3 juni 2011, 00:17   #631
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Alle geweld van de Palestijnen tegen Israel, de gruwelijke bezetter, is dan ook compleet legitiem. Dat is het verzet. Wat verwacht je? Dat ze trossen bloemen gaan gooien, met een bedanktkaartje?
Dat ze dan maar niet komen janken als Israël terug reageert op dat "legitieme geweld", zoals de laatste keer.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2011, 00:25   #632
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Die oorlogsmisdaden zijn vanzelfsprekend niet legitiem.
Dat zijn geen oorlogsmisdaden, dat is verdediging tegen terrorisme.
Oud 3 juni 2011, 00:46   #633
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ambulances vol slachtoffers van Israelisch geweld bombarderen, en scholen vol onschuldige kinderen besproeien met witte fosfor heeft niks met zelfverdediging te maken, maar met brutale agresssie.
Scholen vol kinderen beproeien

Lege scholen waar Hamas militanten zich schuil houden, ja. Bij zelfmoordaanslagen van Palestijnen gaat het uitsluitend om onschuldige kinderen/mensen, maar dat vind je wss niet zo erg?

Citaat:
Het zijn bovendien zowat de goorste oorlogsmisdaden die bestaan waaraan men zich heeft schuldig gemaakt.
Tja, als je duizenden raketten afvuurt op een land moet je niet verbaasd zijn als dat land eens terugslaat.
Oud 3 juni 2011, 01:04   #634
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Die 1000 raketjes zijn het antwoord op de brutale bezetting, repressie. Niet meer, niet minder. Van mij mocht dat gerust zwaarder materiaal zijn, dan was de bezetting gedaan.
Zal nog niet voor morgen zijn. Qua slagkracht hebben ze nog maar weinig kunnen realiseren de laatste jaren, nietwaar?
Oud 3 juni 2011, 01:06   #635
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Fijn dat u de witte fosfor en oorlogsmisdaad toegeeft. Niet gebruikelijk voor een zionistische negationist.
Ik geef hier helemaal niets toe. Ik wijs je erop dat het om een lege school ging en geen school vol met kinderen, zoals jij wou laten uitschijnen. Significant verschil.
Oud 3 juni 2011, 01:25   #636
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat maakt het uit of het nu een lege school was vol kinderen als er toch geen witte fosfor aan te pas komt.

Je probeerde de oorlogsmisdaad goed te praten omdat die nu weer "lege school" volgens u vol hamas terroristen zat.
Jij probeerde hier uit te doen schijnen dat het Israëlische leger een school vol met kinderen zou hebben aangevallen. Ik wijs je erop dat het om een lege school ging.

Dat is een compleet andere situatie dan een school met kinderen aanvallen. Snap je dat?

Citaat:
Dat je nu snel terugkrabbelt of niet, maakt weinig uit hoor. Iedereen weet wel beter.
Ik krabbel helemaal niet terug, ik wijs je gewoon op je leugens.
Oud 3 juni 2011, 01:27   #637
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het gaat goed, rond september hebben ze hun eigen staat.
Ja, na september zal het er allemaal wel ok zijn.
Oud 3 juni 2011, 01:44   #638
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tuurlijk krabbel je niet terug, de witte fosfor valt helemaal niet te ontkennen. Die school was helemaal niet leeg, net zoals het plein nabij het VN gebouw niet leeg was maar vol mensen stond, toen men hen besproeide met de fosfor.
Voor eens en voor altijd en voor de zoveelste X:

Citaat:
Het Internationale Rode Kruis heeft echter verklaard dat er geen bewijs was om te suggereren dat witte fosfor door Israël in strijd met het internationaal recht werd gebruikt. Het persbureau Associated Press berichtte het volgende:

"Bij sommige aanvallen is het wel duidelijk dat fosfor is gebruikt," zei [Peter] Herby tegen Associated Press. "Maar het is helemaal niet ongebruikelijk om fosfor te gebruiken om een rookgordijn te creëren of een doelwit te verlichten. We hebben geen bewijs om te suggeren dat het op welke andere manier dan ook wordt gebruikt."...

Herby zei dat het gebruik van fosfor om een doelwit te verlichten of een rookgordijn te creëren is toegestaan onder het internatioaal recht, en dat er geen bewijs was dat de Joodse staat opzettelijk fosfor voor twijfelachtige doeleinden gebruikte, zoals het platbranden van gebouwen of het welbewust in gevaar brengen van burgers.
Witte fosfor is tijdens dit conflict echter wel tegen burgers gebruikt... door Hamas. Op dinsdag werd vanuit Gaza een mortiergranaat op Israël afgevuurd die witte fosfor bevatte. De veiligheidschef van de regionale raad zei hierover: "Het potentiële gevaar van het gebruik van zo'n raket is enorm. Het is veel gevaarlijker dan andere Kassamraketen en mortiergranaten. Dit is een escalatie van het soort explosieven dat de Palestijnen tegen burgers inzetten."
Ga je nu eindelijk je leugens voor jezelf houden?

Ook die scholen vol met kinders, ziekenhuizen en/of ambulances; zaten vol met munitie, springstoffen e.a. ongein, met opzet daar geplaatst om de publieke opinie te beïnvloeden, hamas deinst niet terug om hun eigen volk te offeren, als Israël maar in 'n slecht daglicht kan gezet worden en jij trapt erin, enkel en alleen maar doordat je verblind bent door je jodenhaat!

Laatst gewijzigd door SDX : 3 juni 2011 om 01:51.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2011, 06:48   #639
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Doe een onderzoek en open er een discussie over, nu gaat het over een ander onderwerp, je obsessie over discriminatie en rascisme tegenover moslims is hier even niet op zijn plaats.
Gezien de reacties in deze draad is discriminatie en racisme tegenover moslims hier wel op zijn plaats.

Ik vind het nogal hypocriet dat forummers die voortdurend hun racisme tegenover moslims etaleren, hier het racisme van moslims tegenover joden bekritiseren.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2011, 10:28   #640
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Voor eens en voor altijd en voor de zoveelste X:

Ga je nu eindelijk je leugens voor jezelf houden?

Ook die scholen vol met kinders, ziekenhuizen en/of ambulances; zaten vol met munitie, springstoffen e.a. ongein, met opzet daar geplaatst om de publieke opinie te beïnvloeden, hamas deinst niet terug om hun eigen volk te offeren, als Israël maar in 'n slecht daglicht kan gezet worden en jij trapt erin, enkel en alleen maar doordat je verblind bent door je jodenhaat!
Ik vrees dat meneer Panda het niet wilt inzien. Hij verkiest de propaganda praatjes van Hamas & co.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be