![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#601 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Personen die een tas koffie op een hoop gooien met een shot heroine zijn het niet waard van een debat aan te gaan over drugs... |
|
|
|
|
|
|
#602 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als u ontkent dat er geen duidelijke onderscheid moet gemaakt worden tussen de ingenomen hoeveelheid van een stof en het (meetbaar) effect daarvan bent U niet in staat om een redelijk debat over drugs te voeren... Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 10 juni 2011 om 05:12. |
|
|
|
|
|
|
#603 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je wil dus niet werken in café's, brouwerij, drankcentrale,... |
|
|
|
|
|
|
#604 | |
|
Minister
|
Citaat:
Wat doet een dagelijks glas cola bij kinderen? Liters red bull? Natuurlijk moet je het woord drugs even ruim nemen en niet direct in link met heroïne. Drugs zijn het beste wat de mens overkomen is. Wat zou de maatschappij voorstellen als Eva ons de vrucht niet aanbod? Wat zou muziek waard zijn zonder drugs haar bijdrage? Hoe moet het voelen tussen 5000 man high together high on legal endorfine in the mind op deze schijf? http://www.youtube.com/watch?v=EE7CXZ1Lyu4 Genesis 1:29 het staat in onze genesis. Dat je moeilijk kan doen over drugs met een enorme impact zoals heroïne vind ik heel aanneembaar. Ik volg stiekem de stelling mee. Geruststelling is dat het overgrote aantal van gebruikers sowieso niet geïnteresseerd is naar heroïne. Tuurlijk spelen velen met drugs, maar heroïne is niet meer spelen ermee. Dat is problemen opzoeken. Maar waarom doen wij zo moeilijk over paar planten mensen? Wat schimmelsoorten waarvan ge dingen beetje anders gaat bezien zijn ook al zo'n taboe. DMT is DE molecule die het al omvat. Die je overal tegenkomt, je maakt het 's nachts aan en gaat aan het dromen. We are on drugs every night baby. Toch is het verboden DMT te extracteren en te roken. Toch is het meer aanwezig in ieders omgeving dan je zou vermoeden. Er kan toch op dat vlak wat veranderen. Kijk wat ze ons en de wereld aandoen! Spreek deze toch niet na. Teer op wat je zelf ziet en hoort. Laatst gewijzigd door Alienation : 10 juni 2011 om 05:36. |
|
|
|
|
|
|
#605 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Met de rest van mijn post ga je akkoord? Laatst gewijzigd door artisjok : 10 juni 2011 om 05:35. |
|
|
|
|
|
|
#606 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#607 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Voor de rest is het een klassieke stropop redenering..ook alcohol wordt door het lichaam aangemaakt in de darmen en toch is dit voor geen enkele zinnige mens een excuus om al alcohol te schenken aan kleine kinderen..waarom ? omdat de HOEVEELHEID ahet sleutelwoord is... |
|
|
|
|
|
|
#608 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Koffie is oppeppend. Waarom zou dat geen drug zijn? Als koffie geen drug is, is speed ook geen drug. Die stoffen zijn niet even schadelijk en verslavend. Daarom werd dit in een grafiek gezet. |
|
|
|
|
|
|
#609 | |
|
Minister
|
Citaat:
Voor ik naar mijn werk vertrek, onderweg naar het werk, na mijn werk, onderweg naar huis, als ik thuiskom, voor ik ga slapen, als ik optsta, voor ik ga eten, voor ik mij klaarmaak om te werken en de cirkel is rond. So fucking what? |
|
|
|
|
|
|
#610 | |
|
Minister
|
Citaat:
Ja maar door die hoeveelheid leren ze wel de smaak van drank kennen. Waarom de kinderen niet laten drinken en een voorbeeldfunctie aannemen? Want de afhankelijkheid van alcohol is dikwijls aanwezig zonder het zelf op te merken. Mensen die regelmatig iets drinken merken daar niets van. Maar zeg toch maar eens altijd neen tegen een alcoholisch drankje. U zult zien, tga u pijn doen. Tienermeisjes horen het al sowieso niet te drinken. Onze generatie verloederd van ik zo'n beetje. Als ge de vrouwen van vroeger ziet en nu. Die van vroeger konden kleren maken, perfect strijken enzovoort. Nu zijn we allemaal tamzakken afhankelijk van wat ze ons aanbieden. Slaves we are |
|
|
|
|
|
|
#611 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#612 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Voor de rest praat je nog steeds langs me door, je wil het taboe rond DMT minimaliseren door aan te tonen dat wij dit van nature aanmaken en tezelfdertiijd zet je pleidooi neer tegen een andere 'natuurlijke' drug alcohol.. |
|
|
|
|
|
|
#613 | |
|
Minister
|
Citaat:
Kijk, het was lange nacht Ik heb niets tegen alcohol. Ik vind het gewoon vreemd dat tieners zich dronken kunnen voeren en de mensen die drugs willen gebruiken zo nagekeken worden als junkies. |
|
|
|
|
|
|
#614 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Evenals alcohol. Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#615 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#616 | |
|
Minister
|
Citaat:
Ik denk dat iedereen wel dat filmpje op hln.be gezien heeft zeker? Van die dronken man in Engeland dat ze tot bij hem thuis gefilmd hebben? Ik vraag mij af wat er moest gebeurd zijn als er jongeren een jointje stonden te rollen. |
|
|
|
|
|
|
#617 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Behalve stomdronken heb je ook dronken, aangeschoten, tipsy, "een beetje los",... Je hebt een hele schaal van toestanden tussen nuchter en stomdronken. Vanaf welke toestand voel jij walging? |
|
|
|
|
|
|
#618 | |
|
Banneling
|
Citaat:
dezelfde hysterische polarisatie als waarmee ze onlangs een pattattenveld te lijf zijn gegaan, de onkunde om feiten in een juist perspectief te plaatsen, het is voor linkiewinkie extremisten altijd alles of niks..iets is een drug of het is er geen..de capaciteit tot beinvloeding maakt geen bal uit voor hun.. |
|
|
|
|
|
|
#619 | |
|
Minister
|
Citaat:
|