![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk dat je 2x gelijk hebt. Alhoewel ik mij afvraag of de KUL wel kon weigeren. Zijn zij voor subsidie enz. niet te veel afhankelijk van de Vlaamse machthebbers?
|
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zitten ze nu dan te onderhandelen over sociaal-economische beleid terwijl het iedereen duidelijk is dat er geen enkel akkoord is over de grote staatsafbraak ?
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 10 juni 2011 om 18:15. |
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() strategie natuurlijk. Aantonen dat ook daarover geen akkoord mogelijk is en de PS alles blokkeert
|
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat moeten ze niet aantonen.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#145 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De peilingen moeten met een korreltje zout genomen worden, maar eerder in het voordeel van de N-VA; dit is een peiling voor er wekenlang campagne gevoerd wordt waarin de interne tegenstellingen binnen de sp.a, maar vooral binnen de vld en cd&v nog eens in het verf gezet worden, vaak met een Weveriaanse one-liner... Gennez is het niet eens FVDB, Kris is het oneens met Yves en Rik, en niemand weet wie echt baas is binnen de vld, alleen dat ze elkaar constant tegenspreken...
#146 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Maar jouw synthese kan tellen als voorbeeld hoe je één gegeven kunt voorstellen als totaal iets anders. Voor mij niet gelaten, iedereen leest her het zijne in. |
|
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als ik bij ons lokaal kijk, is het duidelijk dat het gros van de vl bl stemmers gewoonweg anti-moslim stemmers zijn. Los van elke andere ideologie. En we spreken dan over pakweg 20% en meer van het electoraat hee. Toch zie ik niet direkt een retour au vlaams blok plaatsvinden... Dat is een TE simpel scenario. De komende maanden en jaren zullen het ons wel leren. Santé ![]() |
|
![]() |
![]() |
#149 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#150 |
|
![]() Je zou dus graag in Wallo-Brux wonen?
|
![]() |
![]() |
#151 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
|
![]() Citaat:
verkeizingen in okt; aangezien we dicht bij de verkiezingen van okt 2012 zijn, geven de FR niet toe, alweer een jaar gewonnen voor de FR; en daarna nog eens naar de stembus met BDW die al voor de derde keer op rij moet zeggen: ik ben erger dan leterme, nog altijd niets binnengehaald. |
|
![]() |
![]() |
#155 | |
|
![]() Citaat:
Vroeger gaven ze toe omdat ze bang waren voor een splitsing van BE; nu niet meer want ze zien BDW die roept: hou me tegen of ik doe ik; en... hij doet helemaal niets (want hij weet dat hij anders BRUX kwijt is). |
|
![]() |
![]() |
#156 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Het flamingantistische electoraat heef nooit bij de tsjeven gezeten en dat weet jij zo goed als iedereen. De burgermanifestenman is nu ook niet direkt de man van de korte zwarte broek en bruin hemdje, waarom zulke shit vertellen ? Politiek is geen kluchtje hee, om naar je hand te zetten. Grr... |
|
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op politieke vlak, hebben ze mij het gelukkigste jaar van mijn leven tot op heden bezorgd.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, ik blijf enkel hier om Wallo-Brux te saboteren.
It's a dirty job, but ...
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() Wat heeft je zo gelukkig gemaakt? Op politiek vlak.
Laatst gewijzigd door artisjok : 10 juni 2011 om 20:56. |
![]() |
![]() |
#160 |
|
![]() Je kunt weten hoe intrigerend die N-VA-kiezer is: ze slagen er maar niet in om erover te zwijgen. Ze geraken er niet over uitgepraat. (forums, VRT, KUL (Swyngedouw), de Franstaligen) Andere kiezers moeten echt saai zijn, blijkbaar!
![]()