![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#721 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#722 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#723 | ||
|
Banneling
|
Als ik het me goed herinner werd dit feit naar voor geschoven toen beweerd werd dat een minderheid drugs gebruikt.
Onderwijl zijn we het er over eens dat het de meerderheid is die drugs gebruikt. Echter, we weten nog altijd niet waarom het gebruik, verhandelen en produceren van drugs (uitgezonderd alcohol e.d.) misdadig zou zijn. http://forum.politics.be/showthread....80#post5500780 Citaat:
Indien er hier een rationeel argument gepasseerd is, moet ik het gemist hebben. Kan jij, of één van de intelligente lezers weergeven wat dat rationeel argument is? Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#724 |
|
Minister-President
|
Schrik voor waar de regelneverij zou heengaan. Voor je het weet staat de thought police langs je bed, je zou immers seks kunnen hebben voor het plezier ipv voor kinderen te maken.
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 11 juni 2011 om 15:27. |
|
|
|
|
|
#725 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#726 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#727 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En jij bepaalt dat, de grote Artisjok Laatst gewijzigd door eno2 : 11 juni 2011 om 15:42. |
|
|
|
|
|
|
#728 | |
|
Banneling
|
Citaat:
In dit stadium van de discussie zijn we al een paar blokken verder Van in het begin eigenlijk ook al Laatst gewijzigd door eno2 : 11 juni 2011 om 15:41. |
|
|
|
|
|
|
#729 |
|
Banneling
|
Mijn argumenten doen er niet toe, maar het zijn wel argumenten die ze zelf gebruiken, voor een tegengesteld doel
|
|
|
|
|
|
#730 |
|
Banneling
|
De aanpak van het roken is succesvol geweest
Het is naar de privé-sfeer verdrongen Nu nog de alcohol idem dito Daarna zien we wel verder Ondertussen blijven andere drugs verboden |
|
|
|
|
|
#731 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#732 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Heeft hier iemand aangetoond dat een verbod er voor zorgt er minder drugs gebruikt worden? Neen toch. Laatst gewijzigd door artisjok : 11 juni 2011 om 15:58. |
|
|
|
|
|
|
#733 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#734 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Voor tegenstanders van legalisatie is dat niet het enige en voor jullie al zeker niet het belangrijkste Laatst gewijzigd door eno2 : 11 juni 2011 om 16:04. |
|
|
|
|
|
|
#735 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Bij mijn weten is de straat en het café-terras niet privé. Wordt er minder gerookt? Ik dacht dat het een tijd geleden daalde en nu fluctueert. "Daarna zien we wel weer" dat is pas een argument! Laatst gewijzigd door artisjok : 11 juni 2011 om 16:03. |
|
|
|
|
|
|
#736 |
|
Banneling
|
Neen. dat werd niet aangetoond.
http://www.drugsbeleid.nl/derden_cohen_1207.htm http://www.nu.nl/buitenland/2530613/...marihuana.html (de groep zijn die van het rapport dat onderwerp is van deze discussie) |
|
|
|
|
|
#737 |
|
Banneling
|
I shall say this only twice:
t blijft over en weer een twistpunt, en dan? Voor tegenstanders van legalisatie is dat niet het enige en voor jullie al zeker niet het belangrijkste __________________ Jullie willen drugs vrij en ik wil drugsvrij Om te beginnen moet het openbare leven drugsvrij zijn, en/of gemaakt worden en, I shall say this only trice: dat is in de eerste plaats ethisch-moreel Laatst gewijzigd door eno2 : 11 juni 2011 om 16:26. |
|
|
|
|
|
#738 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je kan niet altijd alles NU willen, dat is voor kindjes. En druggebruikers. Laatst gewijzigd door eno2 : 11 juni 2011 om 16:28. |
|
|
|
|
|
|
#739 | |
|
Minister
|
Citaat:
Maar neen, ik ben Belg. Is een goede growshop. In Humo komen leden van TUP (trek uw plant) aan het woord. Waaronder ms patienten met 20 gram een heel jaar toekomen. Dus voor circa 80 euro een jaar "medicijn" hebben. Die mensen hun leven gaat weer open, allemaal dankzij een theelepeltje cannabis. Daar ze onder medicatie een hele zombie worden. Men zegt dat cannabisgebruikers er ook wel eens als zombies bijlopen, maar dat is eigenlijk niet waar. Mensen die cannabis op regelmatige basis gebruiken kunnen daar eigenlijk alles nog met combineren. Dat kunnen we helaas niet van alle pijnstillers, anti-depresivas zeggen. Natuurlijk zal men altijd afraden te rijden onder invloed van cannabis. Maar het valt mij op. Dronken = sneller rijden. Blowen = trager rijden. Laatst gewijzigd door Alienation : 11 juni 2011 om 16:33. |
|
|
|
|
|
|
#740 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Waarom discussiëren met elkaar, hé eno2? We kunnen mekaar toch ook over en weer belachelijk maken. Ik begin stilaan te begrijpen waarom veel mensen op dit forum uw berichten niet eens lezen, of er gewoon mee lachen. Iemand wiens plaat zo hard blijft hangen is nu eenmaal grappig.
|
|