![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1101 |
|
Banneling
|
naar het schijnt heb je tegenwoordig een foute
|
|
|
|
|
|
#1102 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
of weet je gewoon geen antwoord
|
|
|
|
#1103 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1104 |
|
Banneling
|
.
Laatst gewijzigd door freelancer : 14 juni 2011 om 15:05. |
|
|
|
|
|
#1105 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
ik vrees dat je nog te weinig threads hier doorgenomen hebt er komt enkel herkauwde (al lang weerlegde maar dat doet er niet toe voor sommigen) standpunten.
|
|
|
|
#1106 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
#1107 | ||||
|
Banneling
|
Ja.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Bijvoorbeeld de minimumleeftijd. Mag ik nu weten waarom jij je wil wil opleggen? Laatst gewijzigd door artisjok : 14 juni 2011 om 17:22. |
||||
|
|
|
|
|
#1108 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1109 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1110 |
|
Banneling
|
Deze vraag bewijst toch wel, voor zover nog nodig, dat je jou alles van naaldje tot draadje 10 keer moet uitleggen. De nogal duidelijke bedoelingen, overduidelijke bedoelingen, zou ik zelfs zeggen, invullen, dat lukt je niet goed hé?
Laatst gewijzigd door eno2 : 14 juni 2011 om 17:34. |
|
|
|
|
|
#1111 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1112 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1113 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1114 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#1115 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Gelieve te stoppen met wat ik schreef te verdraaien en daar leugens over te schrijven! Wat scheelt er dat jij je toevlucht moet nemen tot zo'n praktijken? |
|
|
|
|
|
|
#1116 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1117 |
|
Europees Commissaris
|
Too lazy; didn't read - soms ook too long; didn't read
La vie n'est bonne qu'à deux choses, découvrir les mathématiques et enseigner les mathématiques ~Siméon Poisson (Wiskundige) ]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[ Laatst gewijzigd door gehuigert : 14 juni 2011 om 17:41. |
|
|
|
|
|
#1118 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het is hypocriet om drugs te willen verbieden op morele gronden en een oorlog tegen drugs te verdedigen die nog immoreler is. Het is hypocriet om drugs te willen verbieden omwille van de gezondheid van gebruikers, en net daardoor de gezondheidsrisico's te vergoten en een verbod en replessie te verdedigen die talloze doden met zich meebrengt. Het is hypocriet om drugs te willen verbieden omdat het te zwaar zou doorwegen op het gezinsbudget en miljarden euro's van het budget van ieder land te verspillen. |
|
|
|
|
|
|
#1119 |
|
Banneling
|
@Artisjok
Gelieve te stoppen met wat ik schreef te verdraaien en daar leugens over te schrijven! Wat scheelt er dat jij je toevlucht moet nemen tot zo'n praktijken? Of te blijven vragen naar zaken waar ik al twintig keer op geantwoord heb en blijf op antwoorden? Voor wat dat citaat betreft, het staat je vrij het zelf op te zoeken, ik heb er een paar keer op gereageerd al, en walg ervan, zoals ik zei, en heb dus niet veel zin het nog eens onder ogen te krijgen. Laat staan om daar werk van te maken. Wat bezielt je toch om iedereen altijd maar opdrachten te geven? Ik weet niet of het hier de plaats is maar vooruit dan maar: de titel van je draad , het redden van België door drugs te legaliseren, dat vond ik van zo'n danige onnodige provocatie, dat ik er niet eens aan deel wilde nemen. Deze draad heeft tenminste een neutraler, niet zo schokkende titel. "de oorlog tegen de drugs is verloren" |
|
|
|
|
|
#1120 |
|
Banneling
|
Vertel.
Vertel. Laatst gewijzigd door artisjok : 14 juni 2011 om 17:50. |
|