![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1121 | |||||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Volgens mij schrijf je die leugens neer, omdat je blok zit. Citaat:
Je kiest zelf in welke draden je post. Citaat:
Ik heb een ander idee van "deelnemen aan een discussie" |
|||||
|
|
|
|
|
#1122 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1123 | |||
|
Banneling
|
[quote]omdat het grootste gedeelte van die kliek zelf aan de drugs is en aan corrumperende drugsbelangen onderhevig
Mijn volgende post gaat ook daarover Citaat:
De oorlog tegen drugs is niet immoreel, dat is een totale omkering van oorzaak en gevolg. De oorzaak van de hele miserie zijn al die afschuwelijke drugtoestanden die moeten bestreden worden omdAT ZE MENS EN MAATSCHAPPIJ VERZWAKKEN EN KAPOT MAKEN. iEDERe VERANTWOORDELIJKE PERSOON en regering heeft het recht en de plicht zich daartegen te verzetten. Sorry voor het bloq Mayùs. Citaat:
Dan komen janken daarover bij de non-druggebruikers komt nogal hypocriet over Citaat:
maar ik zal er eens over nadenken Natuurlijk als je een atoombom nodig hebt om de de wietkweek uit te roeien, zoals jij voorstelt, dan valt dat mijns inziens nogal duur uit inderdaad |
|||
|
|
|
|
|
#1124 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1125 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1126 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Jij wilde toch het argument van de subsidies aan de maffia in overweging nemen. Ik ben altijd blij een forum-gebruiker te ontmoeten die argumenten in overweging wil nemen. |
|
|
|
|
|
|
#1127 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het is via de democratische structuren tot stand gekomen, dat maakt het vooralsnog wèl democratisch. Het zou me niet verwonderen als je straks gaat beweren dat de huidige drugs-regulering illegaal is. Ik ben wel te vinden voor elke verhoging van directe inspraak en referenda en stemmingen. Ik stem alvast tegen. |
|
|
|
|
|
|
#1128 | |
|
Banneling
|
artisjok
Citaat:
Jij doet me denken aan die menselijke standbeelden die een pose kunnen volhouden tot ze erbij doodvallen |
|
|
|
|
|
|
#1129 |
|
Banneling
|
eerlijk gezegd sjok, drugs en levende standbeelden interesseren me niet in combinatie, ik dank dat ik ze alletwee ga laten vallen binnenkort.
Dus profiteer ervan om nog zolang te blijven staan op je voetstuk |
|
|
|
|
|
#1130 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
http://www.cannaclopedia.be/HASJVERBOD.htm http://www.cannaclopedia.be/MARIHUANAVERBOD.htm Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=121915 Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#1131 | |
|
Banneling
|
Artisjok
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1132 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1133 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En, ga je je nu gewapenderhand verzetten tegen dit neo-fascistisch regime (bv met een samengeraapt regiment drug-scheldkanonnen) of ga je vreedzaam je wil proberen op te leggen? Laatst gewijzigd door eno2 : 14 juni 2011 om 18:38. |
|
|
|
|
|
|
#1134 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
#1135 |
|
Banneling
|
Als je beweert dat ik lieg, sjok, over dat drugs geven aan kinderen van jou, bewijs dan dat jij niet liegt en produceer je oorspronkelijke uitspraak.
|
|
|
|
|
|
#1136 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Ik ben zeker dat de rede ooit zal zegevieren. |
||
|
|
|
|
|
#1137 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Ik zal het nog eens in't simpel herhalen. Aangezien ge al eerder toegaf dat drugs niet te bannen zijn uit de maatschappij: wat is beter? Minder criminaliteit (regularisering) of meer criminaliteit (verbod)? Minder gebruik (regularisering) of meer gebruik (verbod)? Minder doden (regularisering) of meer doden (verbod)? Wees toch niet zo blind voor zaken die zichzelf uitwijzen.
Once he saw the officials of a temple leading away someone who had stolen a bowl belonging to the treasurers, and said, "The great thieves are leading away the little thief." Laatst gewijzigd door donzigschaap : 14 juni 2011 om 18:49. |
|
|
|
|
|
|
#1138 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....30#post5507330 dan kan ik je vertellen wat er wel staat. |
|
|
|
|
|
|
#1139 |
|
Minister-President
|
Vermoeden van onschuld: als JIJ niet kan bewijzen dat artisjok liegt, dan heb je geen poot om op te staan. Tot dan is hij onschuldig.
|
|
|
|
|
|
#1140 |
|
Banneling
|
Bon, als neutrale toeschouwen zal ik nu maar eens scheidsrechter spelen:
Ruststand oorlog: eno2 8 - 3 drugsgebruikers en/of -verslaafden Er kan evenwel nog van alles gebeuren... |
|
|
|