![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1141 |
|
Europees Commissaris
|
Goed, als extra neutrale toeschouwer zal ook ik maar eens scheidsrechter spelen:
Ruststand oorlog: eno2 en andere hypocriete trollen 0 - 503 rationale mensen Er kan evenwel, zoals mijn mede scheidsrechter net zei, nog van alles gebeuren...
|
|
|
#1142 |
|
Minister-President
|
U bent vooral zeer neutraal...
|
|
|
|
|
|
#1143 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1144 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Uit de door jouw in je post meegeleverde quot ... Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#1145 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In het eerste is doet men tenminste nog een ijdele poging zich aan het schadebeginsel te houden. In het tweede is men (althans de meerderheid) er van overtuigt dat de vrijheid van anderen ongelimiteerd ver kan ingesnoerd worden op basis van de willekeurige en vooral totaal arbitraire opvattingen van een meerderheid. In het eerste geval betekent het implementeren van dat maatschappelijk bestel een constante en zeer moeilijke evenwichtsoefening. In het tweede geval wil men vooral niet teveel nadenken. |
|
|
|
|
|
|
#1146 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een modern democratisch bestel houdt wel wat meer in dat bij meerderheid vlug-vlug wat wetjes en regeltjes erdoor persen die 'toevallig' alleen de doelgroep viseren die absent vertegenwoordigd zou zijn. |
|
|
|
|
|
|
#1147 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
ja, we leven in een democratie Of niet soms? Ik lees in de eerste link : Citaat:
Citaat:
En nu we het toch over eerlijk hebben, ik heb eerlijk gezegd geen tijd voor onbelangrijke zijsporen, ik heb nog een tekstje of vier voor jou. Daarna ga ik vermoedelijk definitief blokzitten Laatst gewijzigd door eno2 : 15 juni 2011 om 00:18. |
|||
|
|
|
|
|
#1148 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1149 | |
|
Banneling
|
Citaat:
dAT HEEFT AL iemand anders voor jou gedaan zoek zelf je post als je mij beschuldigt van leugens |
|
|
|
|
|
|
#1150 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() Dat ze drie keer hetzeflde zeggen telt maar voor één Dat geldt eigenlijk ook voor 503 keer hetzelfde zeggen. Laatst gewijzigd door eno2 : 15 juni 2011 om 00:52. |
|
|
|
|
|
|
#1151 | |
|
Banneling
|
Citaat:
die natuurlijk terecht de vinger op het pijnpunt legt van de hypocriete zuip- en paf-orgels die ethisch morele argumenten gebruiken |
|
|
|
|
|
|
#1152 | |
|
Banneling
|
[quote]
Citaat:
maar wet-overtredende minderheden die hun delict tot mensenrecht willen promoveren, hebben het natuurlijk iets moeilijker |
|
|
|
|
|
|
#1153 |
|
Banneling
|
Alléz, ik ben er door.
Kan ik weer een post plaatsen ipv een reactie @artisjok Ik ben me gaan aangeven bij de politie als hypocriet. Maar er was geen cel vrij. Die zitten bomvol druggebruikers, Die stelen om aan geld voor drugs te raken. Men verzekerde mij ook, dat het aandeel druggebruikers in andere misdaden, niet gerelateerd aan geld, veel hoger ligt dan evenredig. Het schijnt dus vast te staan, dat druggebruikers meer tot misdaden overgaan dan niet-druggebruikers. En nu met een bezwaard hart gaan slapen, stel je voor dat de legalisatie er komt, gaan ze dan minder stelen, gaan ze dan minder andere misdaden begaan? Laatst gewijzigd door eno2 : 15 juni 2011 om 00:54. |
|
|
|
|
|
#1154 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
dat zou best kunnen... uit dat kleine stukje kan ik dat echter niet met zekerheid opmaken
Citaat:
De belangrijkste vraag voorbijgaande : wat met de ethisch en morele argumenten _andere zijn er niet echt_ waarop het verbod op de overige middelen stoelt ? |
|
|
|
|
|
|
#1155 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De wetten en regeltjes waarnaar jij refereert en overtreden zouden worden door een minderheid zijn alvast niet conform het bovenstaande en behoren eerder zo'n dictatuur toe Laatst gewijzigd door praha : 15 juni 2011 om 01:19. |
|
|
|
|
|
|
#1156 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#1157 |
|
Banneling
|
Indien jij wenst om mijn mening weer te geven, is het aan jou om middels citaat en link, te bewijzen dat dit mijn mening is.
Ik heb nooit beweert of bewezen dat drugs onschuldig zijn. http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1082 Dat is een leugen. Waarschijnlijk doel jij op deze post http://forum.politics.be/showthread....87#post5491287 Waar ik net aanklaag dat veel mensen de gevaren van alcohol, in het bijzonder voor kinderen/jongeren niet of onvoldoende beseffen. Als jij in de toekomst nog wil reageren op wat ik schrijf, citeer dan mijn bericht (met link) dan kan iedereen verifiëren wat ik exact schreef. Maar dan kan jij mijn mening niet meer zomaar verdraaien. |
|
|
|
|
|
#1158 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 15 juni 2011 om 09:15. |
|