![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Meer cultuur hebben ze niet in Marokko... zelfs geen frisse pint. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men zou best eerst eens kijken hoeveel BBB er in allochtone bedrijven werken. Ja die hebben ook al heel wat kmo's en dergelijke.
Als er al iemand discrimineert zal je daar wellicht het meeste terug vinden.
![]() |
#265 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik heb een voorkeur voor mensen die hun verstand gebruiken, dus daarom vind ik in deze discussie de posts van Artisjok en SteveM, forummers waarmee ik het over heel veel zaken oneens ben, lezenswaardiger dan die van Groentje-18. Ja, ik weet het, niet iedereen heeft evenveel verstand gekregen, het leven is niet rechtvaardig, niemand kiest voor een ondergemiddeld IQ, dat is allemaal waar, maar dat maakt van weinig verstand nog altijd geen excuus voor domme uitspraken. Ken jezelf, kernachtiger valt het wellicht niet te formuleren, het is misschien wel het beste advies dat de westerse filosofie ooit heeft opgeleverd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Banneling
|
![]() Bij de Vlaamse kleine onderneming (man, vrouw en kinderen, geen loontrekkenden maar meewerkende vennoten) zal je ook geen iscriminatie vinden, wegens zero aanwerving.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar wordt ook gediscrimineerd. Het ene kan het andere toch niet goedpraten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Andersom is het vast géén racisme: iemand die brunettes verkiest boven blondines zal alzeker geen racist worden genoemd. Nochtans zijn de natuurlijke blondines een uitstervende minderheid. Ik herhaal nog eens mijn vraag: Citaat:
MOSLIM apart is in ieder geval toegestaan, anders kan je geen halal vlees hebben. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 18 juni 2011 om 15:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Overigens, bij ons werken er ook veel allochtonen. Ze zitten altijd aan een tafeltje apart in hun eigen taal te praten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
|
![]() Citaat:
Hoe blank moeten ze volgens u zijn? Heel blank of mogen ze nog wel gebronsd zijn door de zon? Is het mediterrane type nog toegestaan of is dat al te donker? Hoe lang moeten die mensen zijn? Is er een minimum lengte verbonden aan dat 'blank zijn' of gaat het puur om de kleur? Nu ken ik mensen die wel blank zijn qua kleur maar toch dikke lippen hebben. Hoe dik mogen die lippen van u nog zijn? Of hoe lang hun neus? Want het zijn toch zeker geen échte blanken? 3cm? 4 cm? Moeten deze blanken perfect Nederlands spreken of mogen ze nog wel fouten maken als: 'dan mij'? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind blonde mannen totaal onaantrekkelijk. ben ik nu racist? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
|
![]() Sinds wanneer moet uw seksuele of esthetische voorkeur bepalend zijn voor het beleid van een land?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
|
![]() Citaat:
Ik begrijp echt niets van jou. Nog niet zo lang geleden ging je er prat op dat je Polly Correct banpunten had aangesmeerd omdat ze in een bericht 'haatbaard' had gebruikt. (Geen nette term maar gezien de context - iemand met een baard die opriep tot haat en geweld - niet onjuist.) En nu laat je je van je meest racistische, xenofobe en kortzichtige kant zien... Ik vraag me werkelijk af... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
|
![]() Door sommige posts hier, waaronder vooral speciale vermeldingen voor die van Fatalistische Fakir en Steve M (Artisjok zijn we al gewoon), is het niveau van deze thread ontzettend gekelderd.
De nieuwe leuze: - iedereen die een voorkeur heeft voor zijn eigen volk is racistisch (met andere woorden: quasi ieder mens is racistisch. Artisjok, Steve M., ... zou ik eens willen schaduwen om te zien of ze sneller contact zoeken met een allochtoon dan met een oorspronkelijke Belg ![]() - iedereen die racistisch is, heeft een beneden gemiddeld I.Q. Chapeau aan links ... wat mij betreft verdienen jullie geen enkele repliek meer. Probleem is dat dit forum zo gepolariseerd (en ook wel stilgevallen is, met dank aan deze polariserenden ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#279 | |
|
![]() Citaat:
Linkse zijde, jullie stellen me zwaar teleur. Of dit gaat om een absoluut gebrek aan kennis, introspectie, zelfhaat of het hier gaat om lol trappen en van slechte wil zijn is daarbij de vraag. Inmiddels zal ik aan Marie-Sofie gaan vertellen dat ze geen voorkeur mag hebben voor nieuwe Vlaamse buren. Ze moét en z�*l even blij en gelukkig zijn met allochtone buren. Anders is ze een racist van het type dat de rest van de bevolking in verlegenheid brengt. Terloops geeft ze dan ook nog eens bloot dat ze over een inferieure intelligentie beschikt. ![]() (P.S.: Mensen discrimineren op basis van intelligentie, een aangeboren eigenschap, is dat minder erg dan racisme volgens onze politiek correcten hier? ... Het antwoord hebben jullie al gegeven.)
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 18 juni 2011 om 18:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |