![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Banneling
|
![]() me dunkt dat voor die job niet bepaald een inhoudelijke kwaliteit nodig is. Of vindt U ook dat minister Ingrid Lieten omwille van haar schoonheid werd aangeworven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dat nagenoeg niemand van de islambashers door het getrol van Raven kon kijken is tekenend voor het onbegrip en gebrek aan sociale vaardigheden dat aan de basis ligt van hun verzuurde Complottheorie.
![]() |
#223 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik vind dat Cynara eigenlijk nog deftig was voor haar normale doen in dat desbetreffend antwoord. Het klopt dat mannen ook lust opwekken bij vrouwen. Het verschil tussen sommige religieuzen en sommige 'ongelovigen' (je kan niet veralgemenen) is dat 'lust' niet per se een slecht iets is naargelang je oogpunt.
Eens je geen Moslim, of Christen bent tellen bepaalde dogmata niet meer. Laatst gewijzigd door Weyland : 30 juni 2011 om 16:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar WIJ moeten hen wèl toleren! Ik hoop dat het VB een lekker varkentje aan het roosteren is op het dak van het GM gebouw. Trouwens, bloot bovenlijf mag van uw profeet weldegelijk, tenzij U niet weet waar de navel ligt. En van blote bovenlijven worden we helemaal hitsig! Zwemmen met een short die enkel de navel tot onder de knieën bedekt is er dus niet meer bij, dat levert gevaar voor verkrachting. Moeten ze ons maar niet uitdagen. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 30 juni 2011 om 16:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wie zegt dat ik minder vlaams ben dan u, mijn cultuur? Bewijs dat dan. ps: u hoeft moslim niet met een hoofdletter te schrijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ..en vermits jij blote benen al als schaars gekleed bestempelt......
![]() |
#228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en toch blijf je in dit "decadente" en "seksistische" westen..........Zomaar ?? Of wil je ons ook heropvoeden ???
![]() |
#229 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De islam heeft niets met de katholieke kerk te maken en het komt vrij primitief over te zeggen dat vrouwen ook seksuele lusten hebben, in de islamitische cultuur is dat de issue gewoon niet dus praat tegen u soortgenoten over seksuele emancipatie maar niet tegen moslims. Islamitisch gezien krijg je een beloning als je seksualtiteit met je vrouw hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1387 http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1350
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 30 juni 2011 om 16:55. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn vrouw vind dat ik "a nice butt" heb. Wat nu ??
![]() |
#232 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bovendien vind ik het illustratief voorbeeld van een 'rokjescultuur' (zo u het noemt) niet bepaald overtuigend. Het is niet omdat een cultuur een strengere houding heeft omtrent klederdracht en dat om seksuele terughoudendheid dat het een culturele erosie inhoudt. Het is niet omdat een cultuur meer dogmatische en uitermate strenge regels kent dat die rijker zou zijn. In niet-Abrahamitische culturen zoals de Chinese (pre-Communistisch) en de Japanse was een relatief vrije seksualiteit bijvoorbeeld minder een zonde dan bij ons. Ik ben niet van mening dat hun 'rokjescultuur' verderfelijk zou zijn. Citaat:
Laatst gewijzigd door Weyland : 30 juni 2011 om 16:35. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nee, dat is hun recht niet. Vrouwen beslissen hier zelf wat, en hoe lang of kort, ze hun kledij dragen, met of zonder bh.
![]() |
#235 |
Parlementslid
|
![]() Neen ik ben hier thuis maar ja ik ben het niet eens met de beeldvorming van de vrouw. Kunt u dat echt niet bevatten? Waarom verhuizen de vlaamse communisten niet naar China? Zomaar ??? Willen ze ons heropvoeden ???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Parlementslid
|
![]() Dat is iets dat volgens het individualisme tot de privésfeer behoort. Een man en een vrouw moeten zelf maar overeen komen. Ik had het over een islamitisch recht. Er zijn vrouwen genoeg die zichzelf als islamitisch beschouwen die rokjes dragen etc...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier geldt enkel het burgerlijk recht. En ik weet wel in wat je bedoelt met 'een man en een vrouw moeten zelf maar overeenkomen'.......in jouw islamitisch wereldje is de vrouw gehoorzaamheid aan haar vent verschuldigd.......compleet in strijd met de Belgische wet, trouwens.
![]() |
#238 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() moeilijk, ik zou nooit kunnen aarden in een samenleving waar mijn individuele vrijheden aan banden worden gelegd, zoals in jouw islamitische leefwereld.
![]() |
#239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pech voor jou, als je de naakte waarheid niet aankunt.
![]() |
#240 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Want ja ik ben van mening dat een vrouw haar man moet gehoorzamen. En dat een man zijn vrouw(en) moet beschermen (dus ze niet moet gaan werken voor inkomen, maar mag wel werken als ze wilt voor haar ontwikkeling etc). Ik vind dat een vrouw beter thuis hoort om het huishouden te doen en niet zonder sluier buiten mag en mouwen nooit boven de pols dragen etc. |
|
![]() |
![]() |