![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1781 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1782 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1783 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
"Die vuile kutneger, steek die maar ondergrond na zijn leden te hebben afgezet": die mening zou ik toch niet vrij maken.
The world is like a book. Those who don't travel read only one page. Laatst gewijzigd door Modjo : 18 juli 2011 om 11:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1784 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ze zijn er zich wel van bewust dat in dat ze in geval die persoon zich schuldig maakt aan 'haat zaaien', maar ze zijn er zich niet van bewust dat door dat grote aantal racistische post, ze zelf onder die noemer dreigen te vallen, of reeds vallen.
![]() |
#1785 | |
|
![]() Citaat:
Het is volgens de moderatie wel degelijk racisme, maar ze vinden dat het niet strafbaar is.
![]() |
![]() |
#1786 | |
|
![]() Citaat:
Ik zie hier wel veel posts die er op aansturen de vrije meningsuiting en andere grondwettelijke vrijheden van moslims willen afschaffen.
![]() |
![]() |
#1787 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Het gaat hier over ongelovigen. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#1788 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de moderatie zou beter mensen die teveel over deze zaken discussiëren, permanent verbannen.Dat is toch ook de eerste niet die vindt dat er over racisme moet gezwegen worden. Er is hier zelfs iemand die kritiek en racisme door elkaar slaat. En "waarschuwt" wat er kan gebeuren met mensen die durven kritiek te uiten op een rechts gedachtegoed. We mogen content zijn dat we nog niet uitgescholden worden voor volksverraders + verdekte bedreigingen in de aard van "weet je wat er met volksverraders gebeurt". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1789 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1790 | |
|
![]() Citaat:
Het toont ook aan hoe hypocriet ze zijn. Ze eisen vrijheid van meningsuiting en tegelijk vragen ze dat de tegenstander monddood wordt gemaakt. Ehm, er bestaat zelfs een hele draad over, maar vind die niet direct terug.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 18 juli 2011 om 11:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1791 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik noem dat een prutswet omdat dat die wet, gemakshalve de "antiracismewet" genoemd, iets verbiedt, maar geen duidelijk omlijnde definitie van het verbodene geeft, en bijgevolg onbruikbaar is, en daarom per direct afgeschaft zou moeten worden. Die "antiracismewet" is immers voor velerlei interpretatie vatbaar, en dat leidt onvermijdelijk tot willekeur, en willekeur leidt onvermijdelijk naar een ongelijke behandeling; precies het tegenovergestelde van wat deze wet wil beogen. Daarom is zo'n wet totaal onbruikbaar, en bovendien zeer gevaarlijk, omdat zo'n wet zonder duidelijk omlijnde definitie maar al te makkelijk misbruikt kan worden om meningen die tegen de meningen van het establishment ingaan, te verbieden, om mensen monddood te maken. En dat is precies wat we telkens zien gebeuren. Vandaar dat ik de nobele "racisme"bestrijders met klem zou willen aanraden eens heel erg goed na te denken over de mogelijke gevolgen voor zichzelf in de toekomst. Het is namelijk niet ondenkbeeldig dat er een andere politieke wind gaat waaien, een rechtse wind. En dan kan het opeens zomaar zijn dat de onduidelijke wettelijke definitie van "racisme" als een boemerang terug gaat komen op degenen die ze nu (willen) misbruiken, dat die wettelijke definitie dan opeens nog verder opgerekt en geïnterpreteerd kan gaan worden, en ook kritiek op rechts gedachtegoed gaat omvatten. Dan zijn jullie opeens zelf "racisten" geworden en worden jullie voor jullie strafbare uitingen vervolgd.
![]() |
![]() |
#1792 | |
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=148321
![]() |
![]() |
#1793 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
Ter illustratie: Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#1794 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Priesters geven hier ook niet altijd het goeie voorbeeld.
![]() |
![]() |
#1795 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ook dat is correct, maar die pedo-priesters (ik neem aan dat je die bedoelt), handelen niet volgens hun heilig boek, en verwijzen er niet naar als excuus voor hun walgelijke handelingen.
![]() |
![]() |
#1796 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat ze dit niet eens detecteren. Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=117819 Laatst gewijzigd door artisjok : 18 juli 2011 om 12:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1797 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En ik weet niet of je ooit het vaticaan bezocht hebt in Rome. Al dat katholiek bloedgeld dat daarvoor gebruikt is...Daarvoor zijn ook heel wat doden gevallen. De kerk heeft haar historische achtergrond niet mee. Wat ik bedoel is dat onze katholieke kerk is ook niet altijd zo "katholiek" is. Ik versta wel dat er passages in de koran zijn die er beter zouden worden uitgelaten. Maar er is wel een causaal verband tussen hun handelen en geloof.
![]() |
![]() |
#1798 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
In Matteüs 22:21 staat geschreven: "Laat de kinderen tot mij komen" en niet "Laat mij komen op de kinderen" ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1799 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Is dat zo? Waar wordt in de bijbel dan seks met kinderen toegelaten zoals in de koran, vers 65:4?
![]() |
![]() |
#1800 | ||
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=WkPnq...eature=related Als u, net als ik, moslims kent die oprecht vriendelijk en verdraagzaam zijn, dan is dat geen verdienste van de islam, maar een verdienste van die mensen in weerwil van de islam. Zij zijn goede mensen, maar slechte moslims http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel1.html Citaat:
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 18 juli 2011 om 14:35. |
||
![]() |
![]() |