![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik denk er juist aan dat ik er toch éne ken: iemand van voorpost.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#182 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#183 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ik maak me ook niet teveel zorgen daarover, Kris Peeters en Rutten trekken samen op en men spreekt in termen van deltaregios. Geen tienduizend Eddy Bals kunnen dat tegenhouden, integendeel, hoe meer ze Belgique afbreken hoe meer ze die integratie mogelijk maken. Op een dag gaan ze inzien dat hun kruistocht tegen België daar net verantwoordelijk voor is. Ik ben er zeker van dat ze tegen dan zelf de meest rabiate Belgicisten zullen worden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor jou is de enige garantie om den Ollander nog buiten te houden niks anders dan de instandhouding van de Belgische staat. |
|
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan niet meer volgen. Wat willen 'we' nu eigenlijk?
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#191 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#192 |
Banneling
|
![]() Overigens, een onafhankelijk "Vlaanderen" zal gewoon een iets liberalere versie van België zijn. Ik bedoel, dezelfde politici van bij ons die het hier verzieken, zullen het in een onafhankelijke staat ook verder verzieken.
|
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gedaan mét eisen te stellen die tot ver buiten hun taalgebied worden gesteld,gedaan met af te dokken om dit geld vervolgens in een bodemloos gat te zien verdwijnen... Eindelijk verlost van de strik,joëlleke én lauretteke en andere francofone geldverspillaars... Dat zijn voor mij al méér dan argumenten genoeg aangezien de strik en zijn vazallen alléén maar hun geldverslindend beleid zo lang mogelijk willen verderzetten op kosten van Vlaanderen.. |
|
![]() |
![]() |
#194 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die geven ook een hoop miserie. |
|
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry Albrecht, maar het waren niet de (weinige) protestanten in Vlaanderen die in 1830 voor een afscheiding gewonnen waren. Ik ben overigens wel gelovig maar geen protestant en evenmin katholiek.
#196 |
Staatssecretaris
|
![]() Het streven om twee gelijktalige en ook nog aan elkaar grenzende gebiedjes in één staatkundig verband samen te brengen is allesbehalve romantisch, maar gewoon pragmatisch.
|
![]() |
![]() |
#197 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En 't is niet omdat je Noachiet bent dat je niet door een protestantse bril kunt kijken. ![]() Laatst gewijzigd door Albrecht : 18 juli 2011 om 19:13. |
|
![]() |
![]() |
#198 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=kh8Zb...eature=related |
|
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Noachieten? Leven die niet volgens de joodse moraal?
|
![]() |