Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juli 2011, 14:33   #1801
gfpatch
Provinciaal Gedeputeerde

gfpatch's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Is dat zo? Waar wordt in de bijbel dan seks met kinderen toegelaten zoals in de koran, vers 65:4?

Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!"
gfpatch is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2011, 14:50   #1802
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Modjo Bekijk bericht
De koran is inderdaad geen schoon voorbeeld van solidariteit en verdraagzaamheid. Ook hoe de vrouw onderdrukt wordt... maar niet alle moslims zijn zo.

Priesters geven hier ook niet altijd het goeie voorbeeld.
nogal een rare redenering.
Niet alle moslims zijn zoals de koran? zal nie: de koran is een boekske (76 pagina's in Ariel 10) en een moslim is een persoon.
Niet alle moslims volgen de koran, dit klopt.

pastoors die niet volgens het Evangelie leven geven inderdaad niet het goede voorbeeld.

Het probleem is natuurlijk dat moslims die wèl volgens de koran leven.... hier de wet overtreden!

edit: ik zie dat Machiavelli al op dezelfde manier had geantwoord.

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 18 juli 2011 om 14:51.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2011, 14:53   #1803
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Nog steeds geen racisme op het forum.
Het orkest speelt door op de titanic.
De " Titanic " in kwestie is jouw multiculturele ( eigenlijk meer en meer mono-islam-culturele ) verroeste cargo, en de pro-multikultuur-kraaiende prutsmuzikanten zijn die jongens die er zoals jij over denken.
Zij gaan eveneens verzuipen, als dit door en door rotte en lekke schip definitief naar de haaien gaat. Behalve degenen onder deze multikultuur-apostelen die met de multikultuur fortuin gemaakt hebben, en zich reeds een privé-yacht en villa gekocht hebben in veiliger en aangenamer oorden. Dat zijn dan ook de enigen die uit deze criminele en krankzinnige poppenkast enig profijt getrokken hebben.
De autochtonen, en ook de ontwortelde allochtonen, en hun kroost, die nérgens meer thuishoren, zullen met de gebakken peren zitten als dit land failliet is, en in staat van burgeroorlog verkeert. Kijk maar eens naar Libanon, en hoe het ginder verlopen is...Libanon, eens de parel van Noord Afrika...
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2011, 15:02   #1804
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
De wet spreekt zich enkel uit over wat onwettig racisme is. De wet geeft geen definitie van racisme. De wet is geen verklarend woordenboek.
Jij ook niet blijkbaar...Behalve te pas, en vooral te onpas " racist " roepen, zie ik jou niets doen.
Maar erbij vertellen wat dat woord juist betekent niet dus. Ik concludeer daaruit dat die term volledig uitgehold is, door de schuld van mensen zoals jij trouwens, en enkel nog gebruikt word als poging om iemand monddood te maken, of te discrediteren...Hetgeen mislukt is. Zoals de door jou gepromote multicultuur in zijn geheel.

Laatst gewijzigd door den dinges : 18 juli 2011 om 15:03.
Oud 18 juli 2011, 15:05   #1805
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Racisme heeft meer dan met wat er geschreven staat, te maken met waarom iets geschreven wordt. Een intentie dus. Net als discriminatie enkel om de daad kan veroordeeld worden en niet in een schrijfsel. Nu dat is zo'n glibberig pad dat geen redelijk mens zich daar op wil begeven. De gedachten en gevoelens zijn vrij (en blijven dat hopelijk ook nog wanneer ze gewoon gescanned gaan kunnen worden). Racisme kan niet bestraft worden dus. Er kan enkel tegen in gegaan worden door de rede en het kan enkel bestreden worden door de oorzaken weg te nemen. Het proberen achterhalen of een zin racistisch is of niet is belachelijk als je geen rekening houdt met context en intentie van de schrijver. Dit hele topic is surrealistisch, kafkaiaans.
De dag dat gevoelens en gedachten gescanned kunnen worden, en men de allochtonen OOK scant, gaan de multikulturele propagandisten nog voor een paar verrassingen komen staan denk ik...
Oud 18 juli 2011, 15:07   #1806
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:

"Die vuile kutneger, steek die maar ondergrond na zijn leden te hebben afgezet".
Amai !!
Oud 18 juli 2011, 15:08   #1807
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Not really.
Ik zie hier wel veel posts die er op aansturen de vrije meningsuiting en andere grondwettelijke vrijheden van moslims willen afschaffen.
Enige concrete voorbeelden ? Geen loos gebabbel voor te veranderen. Harde bewijzen ?
Oud 18 juli 2011, 16:00   #1808
Modjo
Parlementslid

Modjo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
nogal een rare redenering.
Niet alle moslims zijn zoals de koran? zal nie: de koran is een boekske (76 pagina's in Ariel 10) en een moslim is een persoon.
Niet alle moslims volgen de koran, dit klopt.

pastoors die niet volgens het Evangelie leven geven inderdaad niet het goede voorbeeld.

Het probleem is natuurlijk dat moslims die wèl volgens de koran leven.... hier de wet overtreden!

edit: ik zie dat Machiavelli al op dezelfde manier had geantwoord.
Ok ik stop met discussieren, de koran zit gewoon vol met veel te veel van die grauwe graten en gaten...Hoewel ik betwijfel dat een Imam hier in België verkondigt dat alle ongelovige Belgen moeten worden koud gemaakt.

Het causaal verband waar ik naar verwees was trouwens van die aard dat priesters een eenzaam celibatair moeten leven en daardoor verlekkerd worden op allerlei...
Oud 18 juli 2011, 16:27   #1809
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Ok ik stop met discussieren, de koran zit gewoon vol met veel te veel van die grauwe graten en gaten...Hoewel ik betwijfel dat een Imam hier in België verkondigt dat alle ongelovige Belgen moeten worden koud gemaakt.

Het causaal verband waar ik naar verwees was trouwens van die aard dat priesters een eenzaam celibatair moeten leven en daardoor verlekkerd worden op allerlei...
het is niet omdat je celibatair leeft dat je per definitie gaat veranderen in een pedo. Het is het machtsgevoel dat daar eerder een rol in speelt. Daar zijn ook imams door beinvloed, en ook imams vergrijpen zich aan jongetjes (maar blijkbaar is dat niet zo erg zolang men erover zwijgt). In Afghanistan is het trouwens standaard praktijk om zich aan jongens te vergrijpen, maar dat ies koeltoer.

In de koran staat duidelijk dat ongelovigen moeten worden afgemaakt. Denk je nu werkelijk dat de imam bladzijden uit de koran gaat scheuren omdat deze in het westen nu niet echt na te volgen zijn? Allah staat daar dus wel effekes boven hoor makker. En als Allah zegt dat de ongelovigen moeten gedood worden (dat begint vanaf dat ze een 10% van de maatschappij uitmaken), dan zullen ze dat doen.
Jij hebt ook nog nooit gehoord van de grootste naoorlogse genocide in Bengalen zeker? Daar hebben ze eind jaren 70 van vorige eeuw nog netjes bijna drie miljoen hindoes en gematigde moslims over de kling gejaagd. Nee, ik heb er ook niks over gehoord op TV toen, was geen nieuwswaardig feit tijdens de oliecrisis en de stichting van Eurabia vermoed ik.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2011, 18:10   #1810
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Jij ook niet blijkbaar...Behalve te pas, en vooral te onpas " racist " roepen, zie ik jou niets doen.
Gelieve me te citeren (met link) waar ik te pas en vooral te onpas "racist" roep.
Citaat:
Maar erbij vertellen wat dat woord juist betekent niet dus. Ik concludeer daaruit dat die term volledig uitgehold is, door de schuld van mensen zoals jij trouwens, en enkel nog gebruikt word als poging om iemand monddood te maken, of te discrediteren...Hetgeen mislukt is.
Ik heb op dit forum al meermaals uitgelegd wat "racist" en wat "racisme" betekent. Zowel met mijn eigen woorden als met de woorden van een andere dame die ik speciaal voor jou graag nog eens herhaal
Als ik er niet in slaag om iemand te benaderen in zijn menselijke eigenheid, als ik hem alleen of voornamelijk beoordeel op kenmerken die hij deelt met een groep die ik in haar globaliteit of vereer of misprijs, ben ik racist.
M.a.w. individuen beoordelen of veroordelen op basis van daden of vermeende eigenschappen van de groep waartoe ze zouden behoren is racisme.
Citaat:
Zoals de door jou gepromote multicultuur in zijn geheel.
Er zijn genoeg draden om daarover te discussiëren.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2011, 18:25   #1811
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN

C uit W's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er zijn volgens mij toch wel grenzen.

"Die vuile kutneger, steek die maar ondergrond na zijn leden te hebben afgezet": die mening zou ik toch niet vrij maken.
Waarom niet?
Oud 18 juli 2011, 19:35   #1812
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb op dit forum al meermaals uitgelegd wat "racist" en wat "racisme" betekent.
wat jij DENKT wat racisme is zal me een worst wezen ... dit is helemaal niet de algemene omschrijving van racisme
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2011, 19:38   #1813
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W Bekijk bericht
Waarom niet?
dus aanvaardt je 't ook vanwege sharia4belgium?

Laatst gewijzigd door filosoof : 18 juli 2011 om 19:39.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2011, 19:41   #1814
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Enige concrete voorbeelden ? Geen loos gebabbel voor te veranderen. Harde bewijzen ?
http://forum.politics.be/showthread.php?t=157999
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2011, 19:45   #1815
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet alle Belgen zullen worden afgemaakt. Als je je onderdanig gaat gedragen tegenover de moslim en op tijd je hoge beschermingsgeld betaalt (je weet waar de maffia op sicilie de mosterd heeft gehaald) en geen kritiek durft te uiten op de koran of 'profeet' mohammed,

Koran 5:33: De vergelding dergenen die oorlog tegen Allah en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden

de vele pesterijen en discriminaties (die er zullen toe leiden dat de niet-moslims zeer snel in aantal zullen dalen) slikt, dan zal men je laten leven. Allah is immers barmhartig en vergevensgezind.

„In essentie is de islam een religieuze boodschap voor de hele mensheid. Moslims zijn religieus gezien verplicht om het islamitische geloof te verspreiden over de hele wereld. ’En Wij hebben u uitgezonden tot de hele mensheid’ (Koran 34:28 ). Wanneer de niet-moslims toegeven aan bekering of onderwerping, dan kan de missie (da’wa) op vredige wijze worden voortgezet. Als zij dit niet doen, zijn moslims verplicht om oorlog tegen hen te voeren. Om vrede te kunnen bereiken is het nodig, volgens de islam, dat niet-moslims zich onderwerpen aan de uitnodiging van de islam – óf door bekering, óf door het accepteren van de status van religieuze minderheid (dhimmi) en het betalen van de individuele belasting, jizya. Wereldvrede, het finale stadium van de missie, wordt alleen bereikt door de bekering of onderwerping van de hele mensheid aan de islam. […] Moslims geloven dat expansie door oorlog geen agressie is, maar de vervulling van het bevel in de Koran om de islam te verspreiden, als de weg om vrede te bereiken. Het gebruik van geweld om de islam te verspreiden is geen oorlog (harb), een woord dat alleen gebruikt wordt om gewelddadige acties door nietmoslims aan te duiden. Islamitische oorlogen zijn geen hurub [meervoud van harb], maar eerder futuhat, een actie om de wereld te ’openen’ voor de islam en uitdrukking van de islamitische djihad. [...] Ongelovigen die een obstakel vormen voor de da’wa (de missie), zijn zelf schuldig aan deze oorlogstoestand, omdat het verspreiden van de islam op een vredige manier voortgezet kan worden als de anderen zich daaraan onderwerpen. Met andere woorden: zij die zich verzetten tegen de islam veroorzaken oorlogen en zijn er verantwoordelijk voor. Slechts wanneer moslims niet voldoende krachtig zijn, is een tijdelijke ’wapenstilstand’ (hudna) toegestaan.”
http://dutch.faithfreedom.org/forum/...php?f=4&t=7519

Laatst gewijzigd door smiley : 18 juli 2011 om 19:53.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2011, 20:36   #1816
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
wat jij DENKT wat racisme is zal me een worst wezen ... dit is helemaal niet de algemene omschrijving van racisme
Dat was dan ook niet tegen jou.
Den dinges vroeg het me expliciet.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2011, 20:55   #1817
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Dat zijn uitspraken vergelijkbaar met deze passage uit de koran; 4:89 om precies te zijn:
Het gaat hier over ongelovigen.

Of deze; 2:191

En zo staan er nog talloze van zulke zaken in dat boek.
Zoals Wilders zei: ' Scheur alle oproepen tot geweld, vervolging en moord er uit en je houd nog een boek over zo dik als een Donald Duck strip.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2011, 20:59   #1818
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat was wat Drosophila in het (ver) verleden ook aanklaagde.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=117819
Een forumlid die een ander forumlid beschuldigde medeplichtig aan moord te zijn is echt een voorbeeld om naar te luisteren ja.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2011, 21:35   #1819
Alboreto

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Zoals Wilders zei: ' Scheur alle oproepen tot geweld, vervolging en moord er uit en je houd nog een boek over zo dik als een Donald Duck strip.
En wie het boek ook effectief gelezen heeft weet dat die klinkklare nonsens is.
Oud 18 juli 2011, 21:38   #1820
gfpatch
Provinciaal Gedeputeerde

gfpatch's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En wie het boek ook effectief gelezen heeft weet dat die klinkklare nonsens is.
Dat is inderdaad onzin er blijft nog een dikke robbedoes over.

Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!"
gfpatch is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be