![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#241 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#242 |
|
Parlementslid
|
|
|
|
|
|
|
#243 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Nogmaals; lees tot het einde voor je gaat quoten.
https://stratlingo.com Laatst gewijzigd door Snerror : 26 juli 2011 om 10:22. |
|
|
|
|
|
|
#244 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Triphop : 26 juli 2011 om 11:41. |
|
|
|
|
|
|
#245 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Laat iedereen zijn zoals hij is en focus u op wie mensen zijn en niet op wat andere mensen gedaan hebben. Binnenkort wordt de 7 miljardste mens geboren, dat zorgt nu eenmaal voor conflicten maar met uw donkere redenering komen we er niet.
|
|
|
|
#246 | ||
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Citaat:
ik wou dat ik nog zo naïf was als jij Laatst gewijzigd door Triphop : 26 juli 2011 om 11:53. |
||
|
|
|
|
|
#247 | ||
|
Parlementslid
|
Citaat:
Citaat:
Ik wou dat ik zo donker en onverdraagzaam was als jou.
|
|
|
|
#248 | ||
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Triphop : 26 juli 2011 om 12:16. |
||
|
|
|
|
|
#249 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Da's een beetje zoals in andere topics over communautaire zaken. Vanaf ge kritiek hebt op een van hun standpunten, zijt ge per definitie een belgicist.
|
|
|
|
#250 |
|
Europees Commissaris
|
Ik niet, van donkerte word je depressief en krijg je (zelf)moordneigingen door een gebrek aan vitamines
|
|
|
#251 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Unskilled labor? Als er meer bedrijven komen zal er wel voldoende skilled labor nodig zijn en gaat de vraag naar geschoold personeel juist stijgen, ze worden gegeerder omdat de vraag naar werknemers groter wordt dan het aanbod. Ik denk dat jij degene bent die niet veel van economie weet.
|
|
|
|
#252 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
#253 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Dat openstellen van grenzen voor immigratie iets te maken heeft met een grotere competitie in de markt is wel de grootste onzin die ik ooit heb gehoord.
Wellicht is deze uitspraak gebaseerd op een politiek dogma, het lijkt er tenminste op, maar dat mag je wat mij betreft eens onderbouwen met cijfers.
|
|
|
#254 | ||
|
Gouverneur
|
Citaat:
Citaat:
Ons morele immuunsysteem is na WOII zo ingesteld op zelfkritiek dat het externe virussen niet meer herkent, maar wel voortdurend de eigen cellen aanvalt. The paradox - The secret - The solution In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia Het sprookjesbos! Laatst gewijzigd door bf62 : 26 juli 2011 om 12:39. |
||
|
|
|
|
|
#255 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#256 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Als bron raadpleeg ik het boek van Baldwin en Wyplosz Als ge vragen hebt erover laat maar komen. http://willmann.com/~gerald/euroecon/chp6-slides.ppt#12
The world is like a book. Those who don't travel read only one page. Laatst gewijzigd door Modjo : 26 juli 2011 om 12:39. |
|
|
|
|
|
|
#257 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik zal op de rest wel later reageren. Laatst gewijzigd door Henkerd : 26 juli 2011 om 12:46. |
|
|
|
|
|
|
#258 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Platweg gezegd: pure theorie zonder een greintje praktijk of praktische waarde buiten de theoretische studiemodellen.
|
|
|
|
#259 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er komen niet méér bedrijven, er gaan er dagelijks steeds meer op de fles of vertrekken naar lage-loon-landen. Zelfs al zouden er meer bedrijven komen hebben ze inderdaad 'skilled labor' nodig, laat tussen al die aangewaaiden nu geeneen zitten die 'skilled' in wat dan ook zijn, behalve aan de vetpotten - die steeds leger raken - zitten! Dat en enkel d�*t is de reden waarom er zoveel geïmmigreerd wordt naar la BelZiek, niet omdat er zoveel bedrijven zijn die 'skilled labor' nodig hebben!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#260 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Kerncentrale en tweetactcentrale, wel een goeike Het probleem is dat Europeanen nog te veel in hun eigen hokje denken.
|
|