![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1381 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bijna 12.00 uur, ik moet nog ergens gaan spoken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1382 |
|
![]() Als je dat café zou kennen zou je weten dat het verboden terrein is voor maroefen en ander buitenlands tuig. Aldus de cafégangers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1383 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als staatshoofden als Merkel en politici als Wilders zeggen dat de multiculturele samenleving mislukt is dan dragen zij mee de verantwoordelijkheid voor de daden van sukkelaars als Van Temsche en Breivik. De morele schuldigen zijn publieke figuren die garen proberen te spinnen voor eigen gewin. Een bende narcistische lullen en kutten. Men probeert zich hier op het forum en elders in allerlei bochten te wringen om de schuld van zich af te schuiven maar tevergeefs. Meer en meer beginnen hier de maskers af te vallen. Je hoeft zelfs geen krak te zijn in begrijpend lezen om te door te hebben dat velen hier op het forum fier zijn op Breivik. Hypocriet als ze zijn, keuren ze het af maar diep in hun hart zijn ze aan het jubelen. Eindelijk een held als Sobieski!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1384 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1385 |
|
![]() Dan gaat dit drama toch een bizar spel worden: als hij toerekeningsvatbaar wordt verklaard valt er iets uit te leggen, en schuilt een mogelijke oplossing alleen in het gegeven dat hij dat niet is. Ik ken de Noorse wet niet wat dat aangaat.
Als ik de Nederlandse wet erbij haal zou dat in het ongunstigste geval levenslang kunnen zijn, en dan zou het inderdaad zin hebben hem ontoerekeningsvatbaar te laten verklaren zo hij daar aan mee zou werken. Maar kennelijk is dat in Noorwegen anders. Nogmaals, dit is een gelopen race voor de OA en kan de advocaat beter zijn mond houden en schuldig pleiten.
![]() |
#1386 | |
|
![]() Citaat:
Ik begrijp dat het u moeilijk valt om eens een posting zonder aperte leugens te produceren maar ga dan voor een ander hol blaffen hé...
![]() |
![]() |
#1387 |
|
![]() Neen hoor, die man verdient een standbeeld, geef het gewoon toe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1388 | |
|
![]() Citaat:
Dus ik herhaal: als u iemand wil afzeiken met uw provocatieve leugens...ga dan voor een ander hol blaffen...
![]() |
![]() |
#1389 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door den dinges : 26 juli 2011 om 23:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1390 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1391 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1392 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo blijft mijn scherm hier zuiver... Met vriendelijke groeten... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1393 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1394 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1395 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1396 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Per slot van rekening heeft Breivik zich van de methodes van reeds bestaande terreurgroepen bediend. Hij zou zo bij Al Quaida kunnen beginnen, moest hij niet in het andere kamp zitten ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1397 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat maskers betreft,het uwe ligt al duidelijk op de grond... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1398 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1399 | |
|
![]() Citaat:
Ze projecteren als het ware hun eigen perceptie op anderen. Dit alles was uiteraard te voorzien. Anderen en ik wisten dat dit direct zou komen. Er is voor zover ik weet niemand op dit forum die enige sympathie heeft voor Behring' s daad. Voorzover ik weet is er ook niemand die iets heeft geschreven ter vergoelijking of geprobeerd heeft die te minimaliseren. Wel is het zo dat eventuele oorzaken van zijn gedrag werden gezocht. Kennelijk is lezend begrijpen niet de sterkste kan van een aantal forummers. Ik weet dat het Vlaams en het Nederlands niet in alle opzichten aan elkaar gelijk is - niettemin mag ik aannemen dat men toch iets van deze taal machtig is. Dat sommige een harde lijn innemen tegen bepaalde uitwassen van bepaalde groepen is een feit. Net zoals het een feit is dat bepaalde forummers een bepaalde visie hebben op het Joods-Palestijnse conflict en hun mening daaromtrent ook niet onder stoelen of banken steken. En meestal in niet mis te verstane taal. Het zij zo.
![]() |
![]() |
#1400 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is geen kwestie van erboven staan of zo. Dat is een kwestie van geen tijd en energie te verspillen. Terug on topic : Haten is een vereiste om over te gaan tot doodschieten. Laatst gewijzigd door artisjok : 27 juli 2011 om 07:47. |
|
![]() |
![]() |