![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1481 |
Banneling
|
![]() http://en.wikipedia.org/wiki/Glenn_Beck
http://en.wikipedia.org/wiki/Glenn_B...Party_protests (*zucht* wat kom jij op een politiek forum doen?) Laatst gewijzigd door filosoof : 27 juli 2011 om 19:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1482 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1483 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het staat je verder vrij tot de orde van de dag over te willen gaan, het af willen doen als de daad van een gek, maar probeer dat alsjeblieft niet aan anderen op te leggen, of anderen die verder willen kijken daar op aan te vallen. Mensen als Breivik komen niet zomaar tot zo'n daad. Er lopen over Europa verspreid nog tientallen miljoenen potentiële Breiviks rond, en met reden. We mogen nog van geluk spreken dat bij de meesten de stoppen nog lang niet zijn doorgeslagen, maar wordt er niet verder gekeken en geluisterd naar die mensen dan gaat dat onvermijdelijk weer gebeuren. Citaat:
Ik wacht op je ontkrachting. Ik wacht ook op je onkrachting van de rest, zoals dat de politieboot door panne te laat kwam. Verder: Getuigen noemen meerdere schutters. Politiehelicopter stond aan de grond. Breivik had aanzienlijke hoeveelheden munitie over toen de politie hem arresteerde. Breivik stond op een lijst van verdachte personen die chemicaliën hadden gekocht.
![]() |
![]() |
#1484 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Moet je nu écht alles voorgelepeld krijgen? ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 27 juli 2011 om 19:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1485 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1486 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1487 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1488 | ||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik daarentegen denk niet dat het zo een vaart zal lopen. Ik ben daar realistischer in. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Voor jou hoeft dat blijkbaar allemaal niet. Het Breivik en Utøya dossier zal ongetwijfeld vele, vele duizenden pagina's dik zijn. Maar onze vriend Macchiavelli heeft, ongeacht toekomstige verklaringen, al zijn bedenkingen. Echt wel grappig. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1489 |
|
![]() @ S
Ze zitten al op hem te wachten om de zaak toe te komen lichten. Want hij alleen kan met zijn heldere blik de zaak uit de doeken doen. Wij noemen dat betweters. Het drama is al triest genoeg zonder dit soort bs .....
![]() |
#1490 |
|
![]() @ Filo - dat is niet tegen jou.
![]() |
#1491 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1492 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1493 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vergelijk het leven van Mohammed met dat van Jezus.
Voeg daar de kernwaarde van de islam aan toe: totale onderwerping aan God (islam betekent zelfs letterlijk "totale onderwerping aan God"). Wat voor een walgelijk voorbeeld heb je dan?
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 27 juli 2011 om 20:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1494 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is al de tweede keer dat een pas geplaatst artikel verwijderd wordt in de loop van deze topic.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 27 juli 2011 om 20:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1495 | |||||||
Minister
|
![]() Citaat:
Ik vind het ook wel leuk dat jij er met je schelden mijlenver naast zat. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
In de hele westerse wereld zijn er tientallen, zo niet honderden, miljoenen mensen die de hele multicul meer dan beu zijn. Mensen die meestal niet gehoord worden, die monddood worden gemaakt, die omwille van hun mening worden gebroodroofd, gemarginaliseerd, belachelijk worden gemaakt door "racisme"-, "discriminatie"-, "xenofobie"-, "islamofobie"-roepende elites en hun links grondpersoneel, mensen wier leefomgeving in zeer korte tijd tot het onherkenbare is veranderd, en vrijwel altijd ten kwade, mensen die vervreemd worden en zich vervreemd voelen. Vroeg of laat staat er dan iemand als Breivik op die dan maar op zijn manier om aandacht voor hem en zijn lotgenoten schreeuwt. Dát is de reden, of beter gezegd dat zijn de redenen die ik bedoelde. De redenen waarom hij m.i. tot zijn daad is gekomen. De achterliggende motieven zo je wil. Citaat:
Citaat:
Als ik jou was, zou ik gewoon daad bij woord voegen en afwachten, in plaats van anderen met je zever, pretentieuze zever zelfs, als ik zo vrij mag zijn, lastig te vallen. In de tussentijd kun je misschien proberen de zaken waarvan ik je linkjes gaf, te weerleggen. Ik zie het hele uiteindelijke dossier zeer zeker tegemoet, maar dat neemt niet weg dat er nu zaken zijn waarvan ik vind dat die aandacht verdienen. Of jij dat nu leuk of grappig vindt of niet.
![]() |
![]() |
#1496 | ||
|
![]() Citaat:
Om misverstanden te vermijden: ik ben tegen de huidige vorm van multicultarisme, en zie de vele nieuwe migranten en de problemen die ze met zich meebrengen met lede ogen aan. Maar geweld is nooit, nooit de oplossing en kan onder geen enkele omstandigheid getolereerd worden. Citaat:
Ik hoop dat dit ook voor jou geldt. Professioneel ben je alvast niet bezig, met je snel door Google vertaalde websites die "ergens iets moeten suggereren". Het is eigenlijk heel simpel. Jij beweert dat het een heus complot is, niets meer, niets minder. Wel, geen probleem, toon het dan aan, maar vergeet niet dat sterke beweringen sterke bewijzen vragen. En ik vrees dat je deze niet zult vinden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1497 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Maar voor wat ik denk dat de achterliggende gedachte, het achterliggend motief is, kan ik wel enig begrip opbrengen. Hij ziet de opgedrongen multiculterele maatschappij als het probleem, de islam als een symptoom van dat probleem, en politiek links die dat alles mede mogelijk heeft gemaakt, en de grootste multiculpromoters waren en zijn, als de oorzaak van dat probleem. Welnu, ik denk dat hij niet ver naast de waarheid zit met die analyse. Citaat:
Vraag anders aan iemand die Noors kan, om het voor je te vertalen. Ik beweer niet dat het een complot is, maar ik sluit het zeker niet uit totdat alle feiten op tafel liggen. En daaraan twijfel ik nu al enigzins; of dat alle feiten wel op tafel zullen komen en of het grote publiek wel toegang tot alle feiten zal krijgen.
![]() |
![]() |
#1498 |
|
![]() Kiki is een betweter optima forma ..... je zit tegen het rood-linkse blok aan te hikken en dat is zinloos. Ze kunnen niets meer leren want ze weten alles al.
Laisser faire .....
![]() |
#1499 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stiefmoeder Breivik: Hij leek doodnormale jongen
27 jul 2011
![]() |
#1500 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zal niet gaan voorspel ik Laatst gewijzigd door born2bewild : 27 juli 2011 om 23:01. |
|
![]() |
![]() |