![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ben het beu jullie vragen te beantwoorden, daar jullie de mijne openhouden. Fatsoen is toch iets Vlaams? Waar blijft de uwe? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Minister
|
![]() En eigenlijk, wil ik geen conflict met jullie.
Ik poog enkel het midden te vinden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
(je weet toch dat zo'n islamitisch huwelijk ten eerste wettelijk verboden is zonder voorafgaand burgerlijk huwelijk. Uw " vrouw " is dus alleenstaand, eventueel zonder inkomen, maar zeker zonder weduwenpensioen in latere tijden. Ze moet er dus zelf voor gaan zorgen). Wel praktisch als je taleq taleq taleq gaat zeggen om haar in te wisselen voor een jonger model: niemand gaat erover zeuren, zeker de rechter niet. bovendien: op deze manier kan je er nog drie inwisselbaren bijnemen. Ook allemaal zonder zever. -------------- Over filo: die kwaliteitsschrijver van oneliners en smileys staat al jaren op mijn negeerlijst. Nu hij lekker op de poco lijn springt om die mensen met pek en veren te beladen omdat een halvegare hem (zelfs niet Koenraad Elst, want die schrijft gewoonlijk in het Nederlands op TBJ) of die website heeft gequote in zijn pamflet dat buiten zijn dagboek volstaat met enkel quotes van andere mensen, krijgt hij van mij een stukje van Koenraad. In het Engels. Zal het lukken denk je? Citaat:
Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 30 juli 2011 om 17:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Minister
|
![]() Discussie zou al een pak vlotter verlopen moest ge niet lezen wat ge wilt lezen.
Zelfs op dingen dat er niet geschreven staan pakt ge de opportuniteit om een cultuur in een slecht daglicht te stellen. Elke taal lukt me dakzij google chrome. U toch ook? Opnieuw krijg ik noties, daar ik dialoog zoek. Aan wie zou het liggen dat dialoog niet lukt? hmmmm..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 30 juli 2011 om 18:10. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Minister
|
![]() Alles valt te vertalen daNkzij google chrome.
Je weet goed genoeg wat ik bedoel. Je hangt gewoon de lastige uit. Maar daarmee zijn mijn vragen niet beantwoord he ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Banneling
|
![]() Ik verspil mijn tijd niet aan het beantwoorden van vragen van mensen die boeken lezen tijdverspilling vinden. Intellectuelen zoals Vermeersch en Elst en Elian vind je ook maar niks en onbelangrijk, dus waarom zou mijn povere ik nog moeite doen om uw vragen te beantwoorden?
U heeft trouwens meer antwoorden en info gekregen dan me lief is. Gelukkig zijn er nog anderen die meelezen en informatie wèl naar waarde kunnen schatten. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 30 juli 2011 om 18:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Van waar haalde die koenraad zijn data? De Britische geschiedenis of is hij zelf gaan graven? NEen ik ga mijn tijd niet verspillen aan zijn boeken lezen, maar een lezeres kan toch ff delen? Of ligt ge uw ego voorbij te trippen? En welke informatie valt hier naar waarde te schatten? Ik nam toch moeite uw links te lezen, maar als ik U erop druk (wat ik al van in het beginnen doe) dat de schrijver vanuit een bevooroordeelde positie praat is het niet waar. Dan wijst u mij erop zijn boeken te lezen, dan zegt U hem wel gelezen te hebben, maar als ik details vraag moet ik de beknopte informatie naar waarde schatten? Welke info? lol toch! Laatst gewijzigd door Alienation : 30 juli 2011 om 18:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb de historische schrijvers en bronnen die Elst aanhaalt allemaal in een rood kleurtje gezet, zoals in de eerste kleuterklas. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kunt u niet lezen of zo?
![]() |
![]() |
#271 |
Minister
|
![]() Maar gij hebt al last dat er ne pispot meer voor een man staat....
Sorry dat ik u selectiever lees. Mijn vraag blijft echter open, want U veralgemeent. U denkt meteen dat het moslims zijn dat uw wc deur openstampen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#273 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 30 juli 2011 om 18:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Eerst gaf ze klederdracht als reden, dan een wc deur dat opengestampt word, doorgangen dat belemmerd zijn, .... Sorry maar ik vind dat bekrompen. Moest ze nu uitschrijven dat ze klop kreeg omdat ze een kort rokje droeg tot daar aan toe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ben nen gangster marie, tot op het been. Bad to the bone. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw vraag heb ik beantwoord en het antwoord nog eens herhaald. Sorry dat u dat niet begrijpt. Misschien terug gaan leren lezen?
![]() |
#277 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gangsters mogen niet in de islam, een dief wordt al een hand of een voet afgehakt, wees dus maar voorzichtig!
![]() |
#278 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En nu ff serieus... Volgens U zou ik al ne gangster zijn. Maar waar kan ik uw persoonlijke lasten lezen dat te wijten zijn aan de islam? doorgangen belemmeren? Komaan marie! Ge kunt beter, ik weet da ge't kunt. Ik geloof in u zenne ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Waar staat in de koran da ze uwen doorgang moeten belemmeren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mogen we er geen last van hebben als we met een ziek kind ons naar de dokter haasten en een hele familie moslims (vanwege de hoofddoeken van de vrouwen ben ik tamelijk zeker dat het geen dirndls uit Tirol waren) verspert de weg? Mag ik van de andere zaken die ik aanhaal geen last hebben omdat dat niet in uw kraam past? Heeft u gewoon geen antwoord op die dingen die ik als heel hinderlijk heb ondervonden en probeert u daarom met niet-ter-zake-doende, korte antwoordjes de aandacht af te leiden?
![]() |