![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#341 |
Banneling
|
![]() Jij liegt want je hebt geen cijfers en ik moet bewijzen dat je ze wel hebt. Een beetje serieus blijven he.
|
![]() |
![]() |
#342 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#343 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
|
![]() |
![]() |
#344 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je had je ook nog uitgebreid kunnen verontschuldigen, om mij zonder bewijs leugenachtig te maken, maar daar is het nu wat laat voor, door te volharden in de boosheid. |
|
![]() |
![]() |
#345 |
Minister
|
![]() Alle klassieke partijen hebben boter op hun hoofd en smeren er op dit moment nog een dikke laag bij. Maar de PS krijgt werkelijk de hoogste onderscheiding met speciale vermelding van de jury en 10 nobelprijzen voor beste wanbeleid ooit!
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
![]() |
![]() |
#346 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
KLassieke partijen hebben ons land op de welvaart gebracht die we nu hebben, en waar we op werelvlak nog niet zo slecht af zijn. De erfgenamen nemen dit graag over, maar ze gaan hun ouwe nog wat verwijten dat hij hen niet nog meer overgaten heeft, en dat hij bezit heeft weggegeven, dat ze nu niet meer terug kunnen pakken. Zelf moeten ze nog alles bewijzen, en met sturmm und drang en jeugdige overmoed stampen ze meer omver dan ze rechtzetten. IN een echte economie is het de kunst om inversteerders en tewerkstelling aan te trekken, maar ook daar beconcureren ze elkaar, en wil vlaanderen zelfs meer autonomie om lagere bedrijfslasten te kunnen invoeren, en op onze voorschot grond, nog meer investeerders in vlaanderen te krijgen dan in het huidige belgie, waar dit argument niet telt. Verwondert u het dan dat ik die zogezegde "bezorgdheid" voor wallonie en zijn toekomst nogal leugenachtig vindt bij nationalisten. |
|
![]() |
![]() |
#347 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
immigratie-politiek. Wat onder andere betekent dat je opgezadeld geraakt met ongeschoolden waarvoor geen jobs meer zijn in Vlaanderen. Ondanks dat lukt het via herscholing steeds beter om die mensen toch aan een job te helpen. In Wallonië worden die mensen geholpen om hun dopbrief in te vullen, dat is het verschil. Citaat:
PS: ik ben nog altijd benieuwd naar je gigantische lijst van redenen waarom werkgelegenheid in Wallonië creëren toch zo moeilijk is.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) Laatst gewijzigd door fonne : 25 augustus 2011 om 19:46. |
|||
![]() |
![]() |
#348 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#349 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://www.hbvl.be/Archief/guid/nega...3-9e26d9b721e9 Di rupo pleit er gewoon tegen omdat hij er zelf geen voordeel aan heeft. |
|||
![]() |
![]() |
#350 |
Europees Commissaris
|
![]() Kan kloppen wat brussel betreft. Ik vraag me dan af of we niet eerder de werkwil moeten waarderen, en de taalvereisten tot het minimun nodig voor de functie beperken. Ik weet al bij voorbaat dat ik vloek in de vlaamse kerk, maar het kan een deel transferts oplossen. En mensen die komen werken en 'savonds teruggaan zijn ook niet zo een grote bedreiging voor de verfransing.
|
![]() |
![]() |
#351 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
||
![]() |
![]() |
#353 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik vraag me eigenlijk al lang af of er ooit en studie gedaan is over waar we nu zouden staan, als voorbije regeringen de welvaart niet op peil hadden gehouden, en daardoor de staatschuld veroorzaakt hebben. Dit zou me benieuwen, nu wordt er meegepkt wat we hebben, met kritiek op die die het geddan hebben, dat lijkt mij een beetje gratuit. |
|
![]() |
![]() |
#354 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, de zoveelste keizer zonder kleren.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#355 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je moest beschaamd zijn als het over leveren van info gaat. Buiten loos beschuldigen en verouderde tendentieuze informatie komt er ook niet veel uit |
|
![]() |
![]() |
#356 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||
![]() |
![]() |
#357 |
Minister
|
![]() Het probleem is dat verouderde info nog steeds geldig is in dit land.
![]() |
![]() |
#358 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb het gezien op canvas waar men de economische toestand in wallonië belichtte. De informatie is over de transferten is gevoelige materie. Dat staat trouwens ook in dat document. Het is al politiek incorrect om erachter te vragen. Het was een onafhankelijke studie, de resultaten staan in het document. En er is de interpretatie van de cijfers en die komen van de N-VA zelf. Bij mijn weten is er geen recentere informatie ter beschikking, maar het lijkt me logisch dat de samenstelling van de transferts en de grootte ervan alleen maar gestegen kunnen zijn. Zelfs al zouden ze met 10% gedaald zijn, dan is het nog steeds een gigantisch groot bedrag. Van u krijg ik geen informatie terwijl u zegt erover te beschikken. Als die vermeende cijfers de mijne zouden weerleggen, dan hadden we die al lang gezien, maar u hebt ze niet. Je hebt jezelf hopeloos vastgereden in uw demagogische leugens. |
|
![]() |
![]() |
#359 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe kan je nu als bedrijf de juiste beslissingen nemen als je niet weet hoe de geldstromen zijn tussen de verschillende afdelingen. Trouwens zo oud is die informatie ook weer niet. Alsof er plotseling grote economische aardverschuivingen zijn geweest in Wallonië. En als die er al geweest zijn, dan zeker niet ten goede. |
|
![]() |
![]() |
#360 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |