![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
En dan vindt u van zichzelf dat u eerlijk bent. Sta me toe dat ik daar eens goed mee moet lachen. |
|||
![]() |
![]() |
#382 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarschijnlijk het schandaal in Schaarbeek, dat is dacht ik op TV geweest. De andere schandalen hebben het nieuws niet eens gehaald. Het BHG laat gewoon sportinfrastructuur betalen met BELIRIS geld dat daar niet voor bedoeld was.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#383 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wist het nog maar ik kon het niet meer op de juiste plaats zetten. Dus dat is dan ook weer rechtgezet. Ben benieuwd van wat voor activiteiten we nu weer beschuldigd gaan worden. |
|
![]() |
![]() |
#384 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat gaat over % tewerkstelling bij de regionale overheid, iets waar vlaanderen exclusief voor bevoegd is, en die ondertussen relatief hoger is dan de waalse. Over de mantra dat waalse werklozen ongemoeid gelaten worden, daar waar er bewijsbaar meer schorsingen zijn in wallonie, over de verdeling van de kosten in de ziekteverzekering, waar NVA enkel de dienstige info uipikt, de posten dus waar wallonie hoger scoort, en die waar vlaandern hoger scoort zedig verzwijgt. Dus over foutieve en gemanipuleerde informatie, die hier als argument gebruikt wordt. |
|
![]() |
![]() |
#385 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Tja, met al die leugentjes moet je er wel in verstrikt geraken...
![]() |
#386 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zullen eens met cijfers komen .
Pagina 28-29 in de Knack van deze week . Een interview met een Luiks professor economie Jules Gazon. Ik citeer. "Het primaire saldo van België , samengesteld uit de primaire saldo's van de federale overheid en van de deeloverheden is negatief. Dit nadelig saldo is haast uitsluitend aan Wallonië te wijten. Als je het federale primaire saldo uitsplitst over de gewesten en vervolgens optelt bij hun eigen primaire saldo , ziet het plaatje er in 2009 als volgt uit . Vlaanderen heeft een overschot van 863 miljoen euro , Brussel een tekort van 687 miljoen euro en Wallonië een tekort van 7803 miljoen euro. " einde citaat. En dan hebben we het hier nog maar over het primaire saldo. Het zijn enkel en alleen de Franstalige tekorten die de staatsschuld doen stijgen en daarop moeten ook nog eens intresten betaald worden. |
![]() |
![]() |
#387 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#388 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#390 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#391 |
Europees Commissaris
|
![]() Zal ik het nu over de invloed van de pasaatwinden op het sexueel gedrag van de afrikaanse olifant hebben. We kunnen toch alles in één discussie gooien blijkbaar
|
![]() |
![]() |
#392 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#393 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ik zou beleefd meer info vragen zoals met die sporthal, of zelf wat opzoeken, maar het zou zeker niet in mij opkomen om de aanbrenger zonder enige vorm van controle leugenaar te noemen, wat met mij wel gebeurde. Bovendien zijn dat niet mijn cijfers, maar statistieken van RVA, RIZIV, universitaire studies ,.. die publiek toegankelijk zijn, en door iedereen geraadpleegd kunnen worden. Ik heb die allemaal al als link opgegeven, toch blijven jullie met info van 2004 komen om iets te onderbouwen. Heb je niet een heel klein beetje begip voor mijn ergernis, dat jullie blijven plakken, en telkens opnieuw beginnen met die verouderde en foutieve dingen? Vraag eens bij nva dat ze dat wegsmijten, of updaten, als ze het eerlijk menen, en de mensen niets blijven wijsmaken wer er ondertussen niet meer is. Laatst gewijzigd door spherelike : 25 augustus 2011 om 21:59. |
|
![]() |
![]() |
#394 |
|
![]() Bekijk dan eens de titel van dit forum : De kas is leeg!
Dat jij als belgicystje de aandacht daarvan wou afleiden kan ik ten volste begrijpen, maar het gaat over de kas. En de kas van de Walen is altijd leeg, sterker nog, ze zwemmen in de schulden. Schulden waarvoor ze de rekening naar Vlaanderen doorschuiven.
#395 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het feit dat je niet met die cijfers komt bewijst dat en het is daarom dat ik u een leugenaar noem. U kan blijkbaar niet goed met de waarheid overweg. Die transferten zijn gewoon onverantwoord hoog punt aan de lijn. Je hebt jezelf hier serieus beschadigd en alle geloofwaardigheid verloren. Het valt trouwens op dat u veel aan forum gangers vraagt om uw stellingen te bewijzen. Je kan blijkbaar uw plan niet trekken. Zielig. |
|
![]() |
![]() |
#396 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik post hier net informatie over de toestand anno 2009 . Veel recenter kan het voor zoiets niet zijn. En ze komt dan nog uit onverdachte hoek. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#397 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#398 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://werkwijzernieuws.wordpress.co...nog-toe-knack/ De kloof tussen de regio’s zal dit jaar nog toenemen. Dat blijkt uit de nieuwste werkloosheidscijfers. In een jaar tijd is het aantal werklozen in België met 25.000 gedaald. De daling doet zich in alle gewesten voor, maar is het grootst in Vlaanderen (-13.918 mensen of -8,9%), gevolgd door Wallonië (-5,1%) en Brussel (-2,3%). Citaat:
Deze informatie heb ik ongetwijfeld gemanipuleerd
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
|||
![]() |
![]() |
#399 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Doe het zelf. Laatst gewijzigd door stuyckp : 25 augustus 2011 om 22:08. |
|
![]() |
![]() |
#400 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |