Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 25 augustus 2011, 22:07   #401
Dirk A
Minister

Dirk A's schermafbeelding

Standaard

Helaas ik heb dan toch gedaan
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier
Dirk A is offline  
Oud 25 augustus 2011, 22:07   #402
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN

De gemuilkorfde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
u hebt gelijk, maar waarom gebruik je een quote van mij om terug op thema te komen, zonder dat je dat dan ook schrijft?
Het valt mij gewoon op hoe jullie belgicysten altijd naast de kwestie praten, en zoals anderen opmerken altijd beweren dat bewijsmateriaal fout is, of niet up-to-date, terwijl jullie zelf geen enkel bewijsmateriaal hebben, en altijd maar weer vervallen in platitudes als "het landje is al zo klein" of "splitsen is te moeilijk".
België is maar een zielig gedoe, zelfs de propaganda ervoor is zielig.
Oud 25 augustus 2011, 22:09   #403
spherelike
Europees Commissaris

spherelike's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Hallo ?
Ik post hier net informatie over de toestand anno 2009 . Veel recenter kan het voor zoiets niet zijn.
En ze komt dan nog uit onverdachte hoek.

het gaat over deze info
http://www.n-va.be/dossiers/financie...nstalig-belgie
spherelike is offline  
Oud 25 augustus 2011, 22:12   #404
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
U verwacht dus werkelijk dat iemand anders dan jezelf voor u informatie gaat opzoeken om uw waanideeën te gaan ondersteunen.
Doe het zelf.
Dat verwacht ik inderdaad voor je iemand met die ideenen beschuldigd van liegen. Je zou ook lui kunnen zijn en beleefd meer uitleg vragen.

Te veel gevraagd?
spherelike is offline  
Oud 25 augustus 2011, 22:15   #405
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is u misschien ontgaan , maar ik post hier nu net informatie uit een artikel in de Knack die het een en ander bevestigt voor 2009.

Laatst gewijzigd door Pericles : 25 augustus 2011 om 22:18.
Pericles is offline  
Oud 25 augustus 2011, 22:17   #406
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat verwacht ik inderdaad voor je iemand met die ideenen beschuldigd van liegen. Je zou ook lui kunnen zijn en beleefd meer uitleg vragen.

Te veel gevraagd?
nogmaals bewijs het tegendeel door uw cijfers te geven.
Maar dan kan je niet. Dat staat ondertussen al redelijk vast.
Pijnlijk.

Laatst gewijzigd door stuyckp : 25 augustus 2011 om 22:19.
stuyckp is offline  
Oud 25 augustus 2011, 22:23   #407
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Het is u misschien ontgaan , maar ik post hier nu net informatie uit een artikel in de Knack die het een en ander bevestigt voor 2009.
IK heb ook netjes en al meermaals aangeduid wat er fout is in dat rapport, en nooit ontkend dat er op dit moment nog een boel problemen overblijven.

't is zo al erg genoeg, dat we dingen die ondertussen wel opgelost zijn, of waar vlaanderen waloinie bijgebeent heeft in negatieve zin te blijven gebruiken als argument tegen de walen.
spherelike is offline  
Oud 25 augustus 2011, 22:23   #408
Dirk A
Minister

Standaard

spherelike, kan je ook even op mijn post #398 antwoorden. Voor ons is dat oude kost he, ik heb het speciaal voor U opgezocht. Trouwens de transfers kan de volgende jaren nog sterk stijgen.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier
Dirk A is offline  
Oud 25 augustus 2011, 22:25   #409
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
IK heb ook netjes en al meermaals aangeduid wat er fout is in dat rapport, en nooit ontkend dat er op dit moment nog een boel problemen overblijven.

't is zo al erg genoeg, dat we dingen die ondertussen wel opgelost zijn, of waar vlaanderen waloinie bijgebeent heeft in negatieve zin te blijven gebruiken als argument tegen de walen.
Ha bon , het rapport van de Waalse professor is fout.
Waarom ?
Pericles is offline  
Oud 25 augustus 2011, 22:26   #410
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
nogmaals bewijs het tegendeel door uw cijfers te geven.
Maar dan kan je niet. Dat staat ondertussen al redelijk vast.
Pijnlijk.
Al zegt u het nog honderd keer, iedereen kan deze discussie volgen, en zien waar het gestart is. En als u hoopt dat u dit kjan verzuipen in een massa een loze mails, zodat de start verloren gaat in de massa, dan ben ik altijd bereid om het begin terug achteraan te zetten.
En mijn voorstel tot "weddenschap", en uw angst om te verliezen, die in schril contrast staat met de zekerheid die hier blijft herhalen over mijn liegen.
spherelike is offline  
Oud 25 augustus 2011, 22:28   #411
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ha bon , het rapport van de Waalse professor is fout.
Waarom ?
neen het rapport waarnaar ik verwees is gedeeltelijk fout en verouderd, en is dus niet zonder meer nog bruikbaar als bewijs.
spherelike is offline  
Oud 25 augustus 2011, 22:28   #412
Dirk A
Minister

Standaard

Citaat:

Ik gebruik niets tegen de Walen. Ik kaart alleen de mislukte politiek aan, die gans België treft. En in Wallonië tart deze malafide politiek alle grenzen en zeker de taalgrenzen
Dirk A is offline  
Oud 25 augustus 2011, 22:29   #413
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
neen het rapport waarnaar ik verwees is gedeeltelijk fout en verouderd, en is dus niet zonder meer nog bruikbaar als bewijs.
Wel ik kom met cijfers uit 2009 die alles bevestigen en meer nog , ze komen uit onverdachte hoek.
Pericles is offline  
Oud 25 augustus 2011, 22:30   #414
Bokkenreyder

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Al zegt u het nog honderd keer, iedereen kan deze discussie volgen, en zien waar het gestart is. En als u hoopt dat u dit kjan verzuipen in een massa een loze mails, zodat de start verloren gaat in de massa, dan ben ik altijd bereid om het begin terug achteraan te zetten.
En mijn voorstel tot "weddenschap", en uw angst om te verliezen, die in schril contrast staat met de zekerheid die hier blijft herhalen over mijn liegen.
Je weddenschap was in eerste instantie al superpuberaal. Bewijs gewoon dat je gelijk hebt. Je zult er veel meer respect door verwerven!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:

Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 25 augustus 2011 om 22:31.
Bokkenreyder is offline  
Oud 25 augustus 2011, 22:36   #415
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dirk A Bekijk bericht
Bron?

Schromelijk te laat en plijster op een open wonde:
http://werkwijzernieuws.wordpress.co...nog-toe-knack/

De kloof tussen de regio’s zal dit jaar nog toenemen. Dat blijkt uit de nieuwste werkloosheidscijfers. In een jaar tijd is het aantal werklozen in België met 25.000 gedaald. De daling doet zich in alle gewesten voor, maar is het grootst in Vlaanderen (-13.918 mensen of -8,9%), gevolgd door Wallonië (-5,1%) en Brussel (-2,3%).

http://www.sd.be/website/be/nl/4000A...7_70_regionaal
Deze informatie heb ik ongetwijfeld gemanipuleerd
IN het rappoer waar ik het al de hele tijd over heb, gaat over SCHORSING VAN WERKLOZEN, en hoe die minder zou zijn in wallonie dan in vlaanderen, recente cijfers spreken dit tegen

In het rapport waar ik het over had gaat het over posten in de ziekteverzekering bvb medische beeldvorming" die in wallonie hoger zijn dan in vlaanderen. Mijn verwijt is dat er in de posten ook een heel deel zijn waar vlaanderen hoger scoort, maar die worden niet overgenomen. Ondertussen heeft de bevoegde nva-er al toegegeven dat de uitgaven in de ziekterverzekering weinig verschillen per kop dus dat elk zijn postjes heeft waar het meer en minder is. Het is dus niet meer eerlijk om met dieze studie uit te pakken.

Doet u dit bewust? Ik had nochthans al aangegeven waar het over gaat. Poging om de vis te verzuipen, met cijfers die ik niet betwist?
spherelike is offline  
Oud 25 augustus 2011, 22:39   #416
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
IN het rappoer waar ik het al de hele tijd over heb, gaat over SCHORSING VAN WERKLOZEN, en hoe die minder zou zijn in wallonie dan in vlaanderen, recente cijfers spreken dit tegen

In het rapport waar ik het over had gaat het over posten in de ziekteverzekering bvb medische beeldvorming" die in wallonie hoger zijn dan in vlaanderen. Mijn verwijt is dat er in de posten ook een heel deel zijn waar vlaanderen hoger scoort, maar die worden niet overgenomen. Ondertussen heeft de bevoegde nva-er al toegegeven dat de uitgaven in de ziekterverzekering weinig verschillen per kop dus dat elk zijn postjes heeft waar het meer en minder is. Het is dus niet meer eerlijk om met dieze studie uit te pakken.

Doet u dit bewust? Ik had nochthans al aangegeven waar het over gaat. Poging om de vis te verzuipen, met cijfers die ik niet betwist?
Jij beweert dat allemaal wel, maar staaft niks! Easy, als je het mij vraagt.

Citaat:
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline  
Oud 25 augustus 2011, 22:40   #417
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Je weddenschap was in eerste instantie al superpuberaal. Bewijs gewoon dat je gelijk hebt. Je zult er veel meer respect door verwerven!
Doe ik nog wel eens, in andere draden als er weer ene zijn mantra's afdreunt en ik niet onmiddelijk voor leugenaar uitgescholden wordt zonder bewijs.
spherelike is offline  
Oud 25 augustus 2011, 22:41   #418
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Doe ik nog wel eens, in andere draden als er weer ene zijn mantra's afdreunt en ik niet onmiddelijk voor leugenaar uitgescholden wordt zonder bewijs.
Volwassen is anders. Maar soit! Dat is voor je eigen rekening!

Citaat:

Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 25 augustus 2011 om 22:42.
Bokkenreyder is offline  
Oud 25 augustus 2011, 22:41   #419
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Jij beweert dat allemaal wel, maar staaft niks! Easy, als je het mij vraagt.
inderdaad, de onderwerpen ken je al, nog juist naar de website van RVA en RIZIV gaan, en het is geen bewering meer, maar een feit
spherelike is offline  
Oud 25 augustus 2011, 22:43   #420
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
inderdaad, de onderwerpen ken je al, nog juist naar de website van RVA en RIZIV gaan, en het is geen bewering meer, maar een feit
Show me the money then!

Citaat:
Bokkenreyder is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be