![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#401 |
Minister
|
![]() Helaas ik heb dan toch gedaan
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
![]() |
![]() |
#402 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
België is maar een zielig gedoe, zelfs de propaganda ervoor is zielig.
![]() |
#403 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
het gaat over deze info http://www.n-va.be/dossiers/financie...nstalig-belgie |
|
![]() |
![]() |
#404 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Te veel gevraagd? |
|
![]() |
![]() |
#405 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 25 augustus 2011 om 22:18. |
|
![]() |
![]() |
#406 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dan kan je niet. Dat staat ondertussen al redelijk vast. Pijnlijk. Laatst gewijzigd door stuyckp : 25 augustus 2011 om 22:19. |
|
![]() |
![]() |
#407 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
't is zo al erg genoeg, dat we dingen die ondertussen wel opgelost zijn, of waar vlaanderen waloinie bijgebeent heeft in negatieve zin te blijven gebruiken als argument tegen de walen. |
|
![]() |
![]() |
#408 |
Minister
|
![]() spherelike, kan je ook even op mijn post #398 antwoorden. Voor ons is dat oude kost he, ik heb het speciaal voor U opgezocht. Trouwens de transfers kan de volgende jaren nog sterk stijgen.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
![]() |
![]() |
#409 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Waarom ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#410 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En mijn voorstel tot "weddenschap", en uw angst om te verliezen, die in schril contrast staat met de zekerheid die hier blijft herhalen over mijn liegen. |
|
![]() |
![]() |
#411 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#412 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#413 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#414 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 25 augustus 2011 om 22:31. |
|
![]() |
![]() |
#415 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In het rapport waar ik het over had gaat het over posten in de ziekteverzekering bvb medische beeldvorming" die in wallonie hoger zijn dan in vlaanderen. Mijn verwijt is dat er in de posten ook een heel deel zijn waar vlaanderen hoger scoort, maar die worden niet overgenomen. Ondertussen heeft de bevoegde nva-er al toegegeven dat de uitgaven in de ziekterverzekering weinig verschillen per kop dus dat elk zijn postjes heeft waar het meer en minder is. Het is dus niet meer eerlijk om met dieze studie uit te pakken. Doet u dit bewust? Ik had nochthans al aangegeven waar het over gaat. Poging om de vis te verzuipen, met cijfers die ik niet betwist? |
|
![]() |
![]() |
#416 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#417 |
Europees Commissaris
|
![]() Doe ik nog wel eens, in andere draden als er weer ene zijn mantra's afdreunt en ik niet onmiddelijk voor leugenaar uitgescholden wordt zonder bewijs.
|
![]() |
![]() |
#418 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 25 augustus 2011 om 22:42. |
|
![]() |
![]() |
#419 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#420 | |
|