![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#202 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Proberen daarmee volwassen in discussie te treden resulteert steeds in Ironie en spot en neerbuigende opmerkingen.
![]() |
![]() |
#203 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar in sommige gevallen zijn spot, ironie, sarcasme en cynisme de enige rationele reacties, als we er van uit gaan dat de tegenpartij geestelijk volwassen zou moeten zijn.
![]() |
![]() |
#204 | |
|
![]() Citaat:
En dat weegt natuurlijk zwaarder dan uw mening. Tuurlijk, en wij mogen ze toch wel ontkrachten of niet? Niet dat gij dat doet, maar er is een verschil tussen een mening verkondigen en propaganda verspreiden in de hoop van meer vreemdelingenhaat te bereiken.
![]() |
![]() |
#205 | |
|
![]() Ik weet het en heb het al gezegd.
De discussie is met ongelijke wapens. Als racisten hard ingaan tegen vreemdelingen is dit ok voor het forumreglement. Als anderen hard ingaan tegen racisten, dan is dat een persoonlijke aanval en krijg je banpunten. Ingaan tegen racisten zal altijd op de man spelen zijn gezien ge iemand aanspreekt op zijn mening. Citaat:
Vandaar dat ik een paar van die kleine kindjes gewoon negeer. Dat geeft me tijd om te discussiëren met volwassen mensen. ![]()
![]() |
![]() |
#206 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#207 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enerzijds voor de vrije meningsuiting pleiten en anderzijds iemand met een andere mening "volksverrader" of "collaborateur" noemen + een bedreiging in de aard van "je weet wat er gebeurd met volksverraders/collaborateurs" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Banneling
|
![]() Neen, want ik heb dat zelf al veelvuldig gemerkt.
Citaat:
Kan je uitleggen waarom een link vragen "een ongelijk wapen" zou zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bent U plots "linkgevoelig" geworden. Mare, had ik het niet geschreven, had U dan wel of niet om een link gevraagd?
Citaat:
Het is ook een paradox. En eentje die ik expres heb ingebouwd in mijn "vraagstelling". Gewoon het feit dat ik dit verwoord is genoeg voor U om het niet te doen. U noemt me een leugenaar. Dank U Artisjokje. En dat gewoon omdat ik geen specifieke sympathieën heb voor gehersenspoelde , virtueel gelobotiseerde halfzombies. Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 26 augustus 2011 om 07:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zoals deze reactie van je weergeeft, kun je ook een oordeel vellen, gebaseerd op niets meer of minder dan je persoonlijke interpretatie, die je meent af te mogen leiden uit iemands standpunten. Is dat dan waarheid, of feiten? Nee, natuurlijk niet en daar zit je dan ook fout, je vind dat je oordeel een waarheid of feit zou zijn, dat is het dus niet,het is en blijft jou persoonlijke interpretatie. Natuurlijk is het de bedoeling om vanuit uiteenlopende meningen tot een volwassen discussie te komen maar hoe wilt u dit doen wanneer u meent op basis van uw oordeel ( en niets meer dan dat, vandaar dat het rode driehoekje u geen uitkomst biedt!) dat anderen aan racisme en vreemdelingenhaat doen? Hoe moet die ander dan nog met u in discussie treden, die mogelijkheid sluit u totaal af, u oordeelt, niet op basis van feiten maar op basis van uw aanvoelen wat vreemdelingenhaat en racisme zouden zijn. De moderatie denkt daar anders over,de wetgeving en veel andere forumleden ook, maar u blijft bij uw grote gelijk, jammer, maar kom dan niet verkondigen dat het u om een volwassen discussie te doen is, u voert uw eigen persoonlijke kruisvaart tegen onverlaten die volgens u schuldig zijn aan vreemdelingenhaat en racisme. Dat mag u, maar uw (voor)oordelen over anderen zijn uiteraard geen feiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kun je nu , en liefst onmiddellijk de link geven waarbij IK de woorden volksverraders en collaborateurs gebruik? Die bestaat niet, je liegt dus bewust en verdraait zo de discussie, waarom doe je dat ? Laatst gewijzigd door alice : 26 augustus 2011 om 08:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hallo? Zit er geen foutje in je redenering hier? Mij lijkt het toch logisch dat ik een andere mening ben toegedaan dan vrouwen die zichzelf de guillotine opleggen, mag dat? Oef! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Heb je er iets op tegen? Zo ja, wat? |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij gaf een voorbeeld van wat je vreemd vindt, ik beaamde dit en gaf ook een voorbeeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer je vind dat IK dat niet doe, moet je daar niet over beginnen ALS REACTIE OP WAT IK SCHRIJF want daarmee vervuil je discussies, zet je op verkeerde benen, en uiteraard voel IK me aangesproken aangezien JIJ dit als reactie geeft op wat IK SCHREEF! En nu zijn we vertrokken, voor vele bladzijden! ![]() Raar dat dit zo vaak gebeurd wanneer forummers met u een discussie hebben! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....27#post5651127 Citaat:
Citaat:
Of haal je dit aan onder het devies : "Als ik geen bal kan raken speel ik wel op de man"? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus je geeft toe dat het VB extreme gekken zijn die de rechten van bepaalde groepen willen afnemen? Voor de rest kan ik het zeker eens zijn, wat niet wegneemt dat ik de democratie verdedig, als je dus uw stelling tot in de puntjes gaat volgen is dat zelfs extreem. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
We begrijpen het wel hoor. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Enals het niet goed lukt, vraag je een link, bij voorkeur van iets wat er niet is, niet ter zake doet of onbewijsbaar is. En dan nu, terug naar de hamvraag, genereerd het internet terroristen. Om het simpel te brengen, het internet kan betere terroristen genereren, net zoals boekdrukkunst dat kan.
![]() |
![]() |
#220 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als anderen hard ingaan tegen overlast door anderskleurige groepen is het altijd racisme Kleine kindjes zijn mensen die als ze zonder argumenten zitten gaan liggen pruilen en negeren.. De negeerlijst is voor scholieren en lafbekken..een échte vent gaat niet lopen van een uitdaging.. |
|
![]() |
![]() |