![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11621 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11622 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De omgekeerde bewering is anders wel erg straf en ge weet : voor straffe bewering zijn straffe argumenten of bewijzen voor nodig |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11623 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herhaal mijn stelling even: Homoseksualiteit is minderwaardig aan heteroseksualiteit, omdat ze minder functioneel is. Ze is minder functioneel omdat er met homoseksualiteit geen voortplanting mogelijk is. We danken ook ons aller bestaan aan heteroseksualiteit, wat met homoseksualiteit niet mogelijk was geweest. Citaat:
Citaat:
Zo is ook homoseksualiteit een minderwaardige vorm van seksualiteit. Je kan er je niet mee voortplanten. Citaat:
Citaat:
Ik heb het gewoon niet over personen. Maar over homoseksualiteit. Dat komt zelfs bij dieren voor. Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 28 augustus 2011 om 19:34. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11624 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11625 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11626 |
Minister-President
|
![]() Nooit van wederzijdse toestemming gehoord? Bij mij is dat cruciaal, maar ik weet dat voor fundamentalisten dergelijke dingen minder belangrijk zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11627 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het belangrijkste is dat homoseksualiteit slechts een aspect is van de volledige persoon, u doet het uitschijnen alsof u over homoseksualiteit kan spreken zonder andere details in rekening te brengen. Dit is uiteraard onjuist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11628 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hoe zit het verder met uw zogenaamde weerlegging van mijn stelling? noppes zeker? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11629 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
U kan evengoed blijven herhalen dat 2+2 gelijk is aan 14, dit 500 pagina's herhalen ondanks het feit dat iedereen uw ongelijk bewezen heeft.
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 28 augustus 2011 om 19:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11630 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan hebben we het nog niet over mijn vermoeden, dat ik als extravert persoon, toch geen snars begrijp van de verstandelijke abstracties die je maakt als - naar mijn vermoeden, introvert persoon, van wat simpele begrippen zouden moeten zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#11631 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beide zijn mijn weten vrijwel goed gedefinieerd hoor. Citaat:
Wat zou je in godsnaam niet verstaan aan de begrippen 'huwelijk' en 'voortplanting' ? Wat zou je in godsnaam niet begrijpen beide totaal los van elkaar voorkomen ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11632 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Alle begrip. Citaat:
Bovendien kan natuurlijk over homoseksualiteit gepraat worden worden los van de persoon. Ik kan zonder de waarheid geweld aan te doen zeggen dat men zich met homoseksualiteit niet kan voortplanten maar homofielen best wel kinderen kunnen hebben. En dat zou ik niet kunnen zeggen, als die twee dingen niet los van elkaar te bespreken zouden zijn. De waarheid is, dat u ze opzettelijk aan elkaar koppelt om ze niet apart te moeten bespreken en mij zo te kunnen beschuldigen van al wat niet mooi is. Paulus. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#11633 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 28 augustus 2011 om 19:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11634 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus' stelling is er al eentje van helemaal in het begin van deze draad... ze is ook al talloze male bijgesteld naarmate mensen de onzinnigheid ervan wilden laten inzien dat ze naast de zuivere premisse ook langs alle kanten rammelt inzake begrippen. En tot op heden is hij alleen maar gesterkt in zijn absurde gedachtegang dat ergens zou aantonen dat we maar moeilijk zijn stelling onderuit zouden krijgen en dat ze daarom wel juist zou moeten zijn. In al die jaren heeft ie er nog geen twee seconden bij stilgestaan dat de bewijslast de zijne is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11635 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Mijn broer en ik zijn allebei wielrenners op amateurniveau. Hij kan de Mont Ventoux opfietsen, daar waar ik halverwege moet stoppen. Ik kan echter een kilometer spurten waarop ik hem 200 meter achter mij laat. Wie van ons twee is de beste wielrenner? Wie van ons twee is de minderwaardige wielrenner? Hetzelfde geldt voor homoseksualiteit. Het heeft enkele voordelen op evolutionair gebied, terwijl heteroseksualiteit andere voordelen heeft. Beide kunnen resulteren in kinderen. Probeer eens een keer niet alles zo zwart-wit te bekijken. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#11636 |
Minister-President
|
![]() Maar het is toch niet door zijn homoseksualiteit dat hij kinderen krijgt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11637 |
Minister-President
|
![]() Een andere vergelijking is haarkleuren. Neem een peiling onder mannen en je zal merken dat een overweldigende meerderheid stijl blond als meest aantrekkelijk ziet. Jij zou hieruit besluiten dat blonde vrouwen met stijl haar meerderwaardig zijn gezien ze meer kansen hebben om zich voort te planten. Echter een selecte groep mannen wil absoluut vrouwen met donkere krullen.
Evolutie heeft voor diversiteit gezorgd, omdat er meerdere strategieën zijn om succesvol nageslacht op aarde te zetten. Net zoals diversiteit in haarkleur een nut heeft bij het voortplantingsproces, zo ook heeft diversiteit in seksualiteit zijn nut. Dit zie je uiteraard alleen wanneer je afstand neemt en het volledige plaatje bekijkt, en je niet enkel focust op homoseksualiteit an sich. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11638 |
Minister-President
|
![]() U bent weer zwart-wit bezig. Inderdaad, homoseksualiteit an sich produceert geen kinderen. Maar homoseksualiteit zorgt voor een betere keuze bij partners van het andere geslacht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11639 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net zoals het bij een hetero-man niet door zijn heteroseksualiteit is.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#11640 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En daarmee strijd ik helemaal niet af dat dezelfde twee wel los van elkaar voorkomen.
![]() |
![]() |