![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3061 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet je eigenlijk wel om welke post of uitspraak 't gaat en in welke context, betreffend forumlid staat op je neger, hoe k�*n je weten w�*t er geschreven stond?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3062 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je begint hier trouwens over Marokkanen en moslims te raaskallen, terwijl daar in die uitspraak nergens sprake van was. Ook jij antwoordt dus weer eens naast de kweste, net zoals die andere "racisme"-jaagster.
![]() |
![]() |
#3063 |
Europees Commissaris
|
![]() Is er eigenlijk een kans dat Alboreto/Artisjok (en misschien anderen die ik gemist heb) een verklaring gaan afleggen waar ze racisme inzien en dat deze verklaring als verklaring geaccepteerd wordt door Macchiavelli/SDX/...?
Niet dat ik jullie wil weerhouden van nog enkele tientallen of honderden pagina's discussieplezier, maar de huidige discussie is eigenlijk even zinvol als discussie over iets, niets, zijn en niet zijn van filosofen.
![]() |
#3064 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mijn part zien alboreto en artisjok over�*l 'racisme' in, 't is niet alsof zij 'de' autoriteit zijn op dat gebied.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3065 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik wou juist even opmerken (omdat niemand anders het doet) dat deze discussie een klein beetje onzinvol was. En dat op basis van dit janeespelletje we nog heel veel pagina's kunnen vullen, zonder eigenlijk verder te geraken in de discussie.
![]() |
![]() |
#3066 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3067 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En , nee , het gaat haar in geen 100 jaar lukken. ![]() Laatst gewijzigd door Demosthenes : 29 augustus 2011 om 22:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3068 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand die mensen van racisme beschuldigt zonder te zeggen, waarom zij dat denkt, is toch wel een beetje als iemand die mensen veroordeelt zonder eerlijk proces vind ik.
Het maakt in alle geval een eerlijke discussie onmogelijk. Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3069 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Verder gaat het niet om iets als zijnde "racistisch" te verklaren. Dat doen Alboreto en artisjok namelijk aan de lopende band. Maar het gaat me dus om de argumentatie en onderbouwing van wat er precies in een bepaalde uitspraak volgens hen "racistisch" zou zijn, en waarom. Beweren dat iets "racistisch" zou zijn zonder verdere tekst en uitleg te geven, zoals nu al zo vaak door die twee gedaan is, volstaat gewoon niet. Het volstaat eveneens niet om te zeggen "dit is racisme" en dan één of andere post van de forumleiding aan te halen waar er verschillende types racisme beschreven staan. Dat is namelijk ook al geen argument en daar neem ik dan ook geen genoegen mee. Het gaat namelijk om deze uitspraak (het door artisjok als "racistisch" ervaren door mij in vet schrift weergegeven): Citaat:
artisjok vindt dat allemaal verschrikkelijk "racistisch" maar heeft tot nu toe nog steeds niet verteld wat er dan precies racistisch is, en waarom. Ze heeft het wel al voor de zekerheid bij de forumleiding als zijnde "racistisch" gemeld, en toen daar geen reactie op kwam, besloot ze een aantal dagen geleden maar om hierover in dit topic haar beklag te komen doen. M.a.w. ziet de forumleiding hier ook al geen "racisme" in.
![]() |
![]() |
#3070 |
Minister-President
|
![]() die uitpsraak is wel racisistisch
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 29 augustus 2011 om 23:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3071 |
Minister
|
![]() Goed, dan zijn jullie nu al met drie.
Kun jij, in tegenstelling tot die andere twee, mij dan wél uitleggen wat er aan die uitspraak precies racistisch is, en waarom?
![]() |
#3072 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Van mij mag je gerust blijven verder discussiëren (wie ben ik om je daarvan tegen te houden), maar je kan net zo goed nu besluiten dat jullie beiden een ander idee hebben van wat een of geen argument is en dat je nu even ver staat in de discussie als 10 pagina's geleden als waar je binnen 500 pagina's zal staan. Kortom, ik vind het weinig zinvol erover verder te gaan, gezien het feit dat Artisjok vindt dat haar argumentatie volledig genoeg is en voor jou die argumentatie niet bestaat. Vanaf dat moment praat je naast ipv. met elkaar. Mijn persoonlijke mening leunt aan bij die van jou dat haar argumentatie niet volledig genoeg is, maar het ziet er niet naar uit dat we meer informatie zullen krijgen.
![]() |
![]() |
#3073 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
dus om zo vlakaf te zeggen dat het gemiddelde iq onder de debiliteits-grens ligt (wat dus neerkomt dat je de helft van mensen als debiel beschouwd) is racisitisch
![]() |
![]() |
#3074 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3075 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik geef twee feiten weer: 1) de grens van debiliteit ligt bij een IQ van 70 2) het gemiddelde IQ van landen ten zuiden van de Sahara ligt rond of onder de 70 Ten eerste zijn feiten nooit racistisch, en ten tweede verbind ik daar verder ook geen enkel waarde-oordeel aan. Ik geef enkel die feiten weer. Je kunt eventueel wel stellen dat dat onderzoek naar die gemiddelde IQ's niet deugt of zo, of er andere onderzoeken bijhalen die misschien wel tot een andere conclusie komen, maar dat maakt het allemaal nog steeds niet racistisch.
![]() |
![]() |
#3076 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2835 http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2882 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3077 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wil je dan nu eens op de vraag antwoorden of aangeven waarom je dat niet wil doen? Lees deze ook nog maar eens: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2888 Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 30 augustus 2011 om 05:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3078 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Repliceer dan tenminste op die posts. Citaat:
Het probleem is niet dat er geen argumenten worden aangedragen. Het probleem is dat jij geen argumentatie aanvaardt.en deze ook http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2911 http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2935 edit : Nu begrijp ik het; Met Doorgaan! (knal haar neerwas een aanmoediging voor : om pogingen een consensus van meningen te verkrijgen Laatst gewijzigd door artisjok : 30 augustus 2011 om 05:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3079 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
D�*t je het racistisch vindt, weten we al. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 30 augustus 2011 om 05:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3080 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |