![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3321 | ||||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
gaan we nu ook zoiets invoeren als "voorlopige" en "definitieve" argumenten ??? ik weet nu niet goed of ik moet lachen of huilen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
b) "uitschieters" in een quasscurve zijn 2,3% van een bevolking 2) jij noemt dat gemiddelde bij afrikanen 70 (of onder), dus noem je ook 50% (of meer) van die afrikanen debiel, als je zegt dat de grens van debiliteit 70 is. 3) bij blanken zijn er enkel 2,3% debiel (de uitschieters), volgens jouw zijn 50%, of anders gezegd de helft (dus niet alleen de uitschieters) van de afrikanen debiel en 34,1% zwakbegaafd (voor een totaal van 84.1 % van de afrikanen die niet 'normaal' zijn( zie gausscurve IQ) ) en dat noem je niet racistisch?? jij maakt hier duidelijk op basis van ras (afrikanen) een groot onderscheid ( 47,7%) tussen die 2 rassen (blanken-afrikanen) door dit rassenonderscheid (2,3% - 50%) stel jij duidelijk het afrikaanse ras inferieur aan het blanke ras (debiel - normaal) ... dat is voor mij een duidelijk teken van racisme. (het is ook beledigend). Citaat:
Citaat:
een 'misschien' eraan toevoegen maakt het daarom niet minder beledigend. als ik jouw zeg bijvoorbeeld "je bent misschien een 'stomme betweterige klootzak" (disclaimer: dit is een voorbeeld, ik noem je dat niet) dan zou die zin evengoed een persoonlijke aanval zijn, met of zonder een 'misschien'! idem bij; Citaat:
jouw geloofwaardigheid is voor mij al ver onder nul gezakt.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 31 augustus 2011 om 15:30. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3322 |
Minister-President
|
![]()
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 31 augustus 2011 om 15:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3323 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Lees eerst eens 'paarden, zwaarden en ziektekiemen' van Jared Diamond, het beste historische werk van de laatste twintig jaar waarin waarin nu eens écht verklaard wordt waarom de Spanjaarden zo makkelijk de Azteken en de Inca's kleinkregen en waarom de Aboriginals nog stenen werktuigen maakten toen de eerste Europeanen er landden. Je gaat misschien wel dingen lezen die je niet bevallen, maar daarom zijn ze niet minder waar natuurlijk...
![]() |
![]() |
#3324 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe racistisch zijn dan de feiten die aantonen dat oost-aziaten een gemiddelde van 106 hebben? Ik krijg daar maar geen antwoord op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3325 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
hier heb ik al een twintigtal argumenten gegeven waarom niet: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=3239
![]() |
![]() |
#3326 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3327 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ineens ook maar het bijzonder onderwijs voor mensen met 70 IQ afschaffen en gewoon de lat gelijkleggen op 65 of zo? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 31 augustus 2011 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3328 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 'k vind dat hier wel pejoratief gedaan wordt tegenover debielen, mongolen en andere begaafden; die mensen leven ook maar hoor, 't is niet omdat een of ander testje hen in 1hokje dwingt dat zij niet meer zijn dan dat hokje.
![]() |
#3329 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3330 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet waar ze irrelevant zijn. Heb je deze kritiek nu al gelezen? http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=3239 In 104 of the world's nations there were no IQ studies at all and IQ was estimated based on IQ in surrounding nations |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3331 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() iq testen mogen voor mijn part gerust afgeschaft worden; een test zegt veel over wie de test ineen gestoken heeft. Zij die de test ondergaan kunnen enkel maar gecatalogeerd worden volgens het begripsvermogen van de typ die de test ineen steekt.
![]() |
#3332 | ||||||||||
Minister
|
![]() Ik ben jouw zoetje niet, dus gelieve je koosnaampjes voor je te houden.
Citaat:
Dat heb ik ook als ik jouw uitspraken lees. Citaat:
"licht" is overigens het tegenovergestelde van donker, of het tegenovergestalde van zwaar - ligt daarentegen, met een g, is een vervoeging van het werkwoord liggen. Citaat:
Een gausscurve is trouwens gewoon een wiskundig model dat over kansverdeling gaat. Overigens zouden er 4,6% uitschieters zijn, want je dient de uitschieters naar boven ook mee te tellen. Citaat:
Citaat:
Als drogreden kan deze stropop van je wel tellen. Maar wel anderen komen verwijten dat ze drogredenen aanvoeren. Hilarisch! Persoonlijke aanval? Hoe kom je daar nu weer bij? Ik noem jou toch niet debiel? Ik noem wel jouw aantijging debiel, maar dat is iets heel anders dan een persoonlijke aanval natuurlijk. De forumleiding formuleert het als volgt: Citaat:
Citaat:
In jouw voorbeeld richt je je direct aan mij. Dat is een groot verschil en dat maakt jouw voorbeeld tot een persoonlijke aanval en hetgeen ik zei niet. Citaat:
Citaat:
Dat is geheel wederzijds, Sywen. Verder nog iets?
![]() |
![]() |
#3333 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geniaal, omdat het gemiddelde in de omliggende landen hoog of laag is, is het racistisch te poneren dat geëxtrapoleerde IQ waarden- wat erbij vermeld is- gewoon verkeerd zijn?
![]() |
#3334 |
Europees Commissaris
|
![]() Op sommige scholen moeten mensen IQ testen afleggen jaren over te slaan. Waarschijnlijk mogen ze jaren overslaan omdat ze zo dom zijn...
![]() |
#3335 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge moet mij toch eens uitleggen wat er racistisch is aan het trekken van deze conclusie een andere conclusie valt er namelijk op basis van deze kaart niet te trekken ![]() Misschien is de studie op basis van dewelke deze kaart werd opgesteld onwetenschappelijk , maar dat moet dan maar aangetoond worden. U schreeuwt hier een beetje moord en brand , maar u weerlegt niets. Pijnlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3336 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar apropos het lezen van kritiek, en in tegenstelling tot het bovenstaande wél ontopic; heb jij intussen al mijn kritiek gelezen op jouw drie linkjes die jij als "bewijs" en "argumentatie" aanvoerde voor mijn zogenaamd "racistische" uitspraak? Je kunt dat hier, hier en ook hier nog eens op je gemak teruglezen, in geval je het na drie keer toch nog gemist zou hebben. Komt er geen reactie van jou op, dan ga ik er van uit dat je het met me eens bent dat je geen enkel valabel argument hebt aangevoerd, net zoals je dat eerder in dit topic bij andere voorbeelden van vermeend "racisme" ook al niet wilde of kon doen.
"Ognuno vede quello che tu pari, pochi sentono quello che tu se." Laatst gewijzigd door Macchiavelli : 31 augustus 2011 om 17:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3337 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Er zijn er weinig die het ongelooflijk plezant vonden om die jaren over te slaan, zo gezond is dat niet hoor; maar ja mensen moeten presteren, uw amuseren dat mag niet daar wordt te weinig geld aan verdient..... Een gezonde samenleving laat kinderen kind zijn in hun opgroeien. In dit opzicht zal die 4*4*4 indeling al heel wa beter zijn dan onze huidige; ik zou tussen elk blok een pauzejaar nog inlassen waarin kinderen hun eigen interesses kunnen ontwikkelen.
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën hebben die niet.'' Laatst gewijzigd door the_dude : 31 augustus 2011 om 17:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3338 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
als de KKK in de USA studies hebben gedaan en uit die studies blijkt dat de zwarte bevolking van amerika inferieur is. dan ga ja dat dan ook niet als racistisch bestempelen, omdat het maar een conclusie is van een studie?? wat een zever, of mogen we nu zomaar alles zeggen omdat ene pipo daar een 'studie' heeft van gemaakt?? Ik heb al lang die gegevens waarop mac' zijn kaartje (zijn enige 'argument' die zegt dat zijn uitspraak niet racistisch zou zijn) is op gebaseerd weerlegt http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=3239
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 31 augustus 2011 om 17:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3339 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
La vie n'est bonne qu'à deux choses, découvrir les mathématiques et enseigner les mathématiques ~Siméon Poisson (Wiskundige) ]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[ Laatst gewijzigd door gehuigert : 31 augustus 2011 om 17:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3340 |
Minister-President
|
![]() waarom is dit een stropop??