![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#402 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#403 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Welke ziekte dat is, dat weet ik niet.
![]() |
![]() |
#404 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#405 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#406 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Indien mensen werkelijk zo afkerig zijn tegen elke vorm van inspanning dat geen ontspanning is, want echt waar voor ontspanning is soms geen enkele inspanning teveel.
Kunnen die mensen dan geen invalide uitkering krijgen? 't is maar een vraag hé omdat ik zo iemand ken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#407 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Beide dingen heb ik inderdaad gehoord. Nu heb ik toevallig ook verschillende lichamelijke lotgevallen die vermoeidheid als symptoom kunnen geven. Mijn ervaring is dat het soms heel slecht gaat, slecht kan gaan maar dat het ook beter kan gaan ![]() Bij mij heeft het een tijd enorm op de voorgrond gestaan en heel veel gedwarsboomd (mede daarmee dat ik nu in zo'n plezante situatie zit ![]() ![]() ![]() En ach weet je, iedereen wordt moe van inspanningen. Wij alleen wat sneller dan anderen en we recupereren minder vlug. Soms vraag ik me af of het ook niet milieu-gerelateerd is... er hangt vanalles in ons milieu, misschien reageren sommige van onze organen heviger op bepaalde stoffen. Ik weet soms zelf niet of ik echt in een aparte ziektecategorie geloof al is het verschil met andere mensen net zoals de symptomen wel duidelijk, maar om de redenen die je aanhaalt geloof ik er vaak liever niet in en vermijd ik het woord: er is nl. geen behandeling + je wordt er al snel van verwacht een excuus te zoeken voor gedrag als als lui kan worden geïnterpreteerd. Ik ben er ook van overtuigd dat er misbruik wordt gemaakt van dat "statuut", jammergenoeg. Dit doen ook hopen mensen met "rugpijn" maar die worden er dan weer een hoop minder vies om bekeken dan onze "ziekte" die zowat tot een grenscategorie behoort (is het psychisch, is het fysiek, is het het milieu, hebben we fouten in ons lijf die het kunnen verklaren maar die nog niet zijn ontdekt, zit er een stapeling van gifstoffen in ons lijf, is het neurologisch, ... Ik denk zelf een combinatie van...). In ieder geval, wat je (wij) zeker moet vermijden is een zaagtandpatroon van activiteit: je goed voelen: dolenthousiast vanalles ondernemen (probleem is: ik maak mijn planningen altijd als ik me goed voel waardoor één en ander meestal niet nagekomen kan worden ![]() Momenteel heb ik zelf even genoeg van geneeskunde in al zijn facetten... ik zou nog een paar consultaties moeten doen voor dit en dat, maar ik wacht even... slecht nieuws kan ik momenteel niet hebben. Maar bedankt voor de tip (al is mijn ervaring dat alternatieve geneesheren - vroeger vaak naartoe gestuurd onder druk van ... - vooral een financiële aderlating zijn). Als we meer richting westerse geneeskunde gaan is in België van Houdenhove vooral nogal met cvs bekend en heeft hij er interessante dingen over gezegd en geschreven. Goddank dat er nog forums bestaan zodat je nog iets van contact met de buitenwereld hebt als je te moe bent om verder veel te bewegen. ![]() Sterkte trouwens! ![]() (P.S.: Hoe oud ben je eigenlijk? Mag ook in pb hoor.)
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 3 september 2011 om 22:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#408 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#409 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#410 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#411 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Algoed dat jij geen dokter bent he Mambo? Iemand zonder armen en benen die zou moeten gaan werken van u hè?
![]() |
![]() |
![]() |
#412 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#413 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verklaar u nader mijn beste. Misschien heb ik wel recht op een bijkomende uitkering waar ik niet van afweet. 't is welkom natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#414 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#415 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik merk dat de ziekte "lui" meerdere teentjes bereikt. Er zijn er dus nog die deze aandoening hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#416 |
Staatssecretaris
|
![]() Uw huisarts en de site van de overheid inzake toelages en steunmaatregelen zal wel een oplossing bieden om Uw accuut probleem, financieel althans, bij te springen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#417 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat ga je d�*n zeggen ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#418 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En soms veel werk ook.
![]() |
![]() |
![]() |
#419 |
Staatssecretaris
|
![]() Mensen die niet begrijpen dat de dop te laag is, kunnen niet eens een deftige budgetberekening maken, die zelfs een student in het 2e humaniora kan maken.
Dus een redelijk debat voeren met zo'n capaciteit van verstand is zo goed als onmogelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#420 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het eindigt vaak in zelfmoord. |
|
![]() |
![]() |