Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 september 2011, 09:30   #81
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Ik zit niet op de N-VA te bashen. Leer eens eindelijk de naam van de partij juist schrijven.
Je basht continu op NVA, iets anders beweren is uiteraard de hypocrisie voorbij. Alweer. Ik schrijf trouwens de naam hoe ik dat zelf wil. Als je niet door hebt dat NVA wel eens gelijk zou kunnen staan aan N-VA, dan scheelt er echt iets met uw redeneringsvermogen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2011, 09:40   #82
morte-vivante
Perm. Vertegenwoordiger VN

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Onzin. Het zou een excuus zijn om zijn premie te behouden. Dat weet je zelf ook.

Dirk Sterckx is trouwens Europarlementslid die met pensioen gaat. Het zou hem sieren om af te zien van zijn pensioen van Europa, VRT of beide. Net zoals geldt voor allen die op kosten van de overheid voldoende de mogelijkheid hebben gehad om een centje opzij te zetten voor hun oude dag.
hij is, dixit hemzelf op radio-1, betaald door de belgsiche staat tot 2009, en valt onder het belgisch statuut.

hij is niet van zinnes om die opzeg niet mee te graaien

ik ben trouwens voorstander om dit retro-actief terug te vorderen
Oud 7 september 2011, 09:44   #83
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
hij is, dixit hemzelf op radio-1, betaald door de belgsiche staat tot 2009, en valt onder het belgisch statuut.

hij is niet van zinnes om die opzeg niet mee te graaien

ik ben trouwens voorstander om dit retro-actief terug te vorderen
Ik zou wel eens de details met bedragen willen kennen. Een opzeg voor iemand die zijn pensioen gaat trekken is waanzin.

Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2011, 09:46   #84
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Je basht continu op NVA, iets anders beweren is uiteraard de hypocrisie voorbij. Alweer. Ik schrijf trouwens de naam hoe ik dat zelf wil. Als je niet door hebt dat NVA wel eens gelijk zou kunnen staan aan N-VA, dan scheelt er echt iets met uw redeneringsvermogen.
Moedwillig de naam van een partij verkeerd schrijven toont van weinig respect voor deze partij.

Je kan nergens een voorbeeld naar boven halen waar ik op de N-VA bash zonder dat dit binnen de betamelijkheid valt van een politiek internetforum.

Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt.
Oud 7 september 2011, 09:50   #85
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Moedwillig de naam van een partij verkeerd schrijven toont van weinig respect voor deze partij.

Je kan nergens een voorbeeld naar boven halen waar ik op de N-VA bash zonder dat dit binnen de betamelijkheid valt van een politiek internetforum.
1. Onzin. Het is simpelweg gemakkelijker. Stokken zoeken om te slaan bij gebrek aan echte argumenten getuigt trouwens van intellectuele armoede

2. Ik moet geen voorbeeld, naar boven halen. Het continu inhakken op NVA terwijl je dat op geen enkel moment doet met andere partijen en dat al meer dan 4000 berichten lang zeggen meer dan genoeg. Je hebt deze nick enkel en alleen gemaakt om te bashen op NVA. Alweer hypocriet om dat niet toe te geven. Dat je geloofwaardigheid al langer dan vandaag onder het vriespunt ligt, is daar natuurlijk niet vreemd aan.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 7 september 2011 om 09:50.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2011, 10:23   #86
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
1. Onzin. Het is simpelweg gemakkelijker. Stokken zoeken om te slaan bij gebrek aan echte argumenten getuigt trouwens van intellectuele armoede

2. Ik moet geen voorbeeld, naar boven halen. Het continu inhakken op NVA terwijl je dat op geen enkel moment doet met andere partijen en dat al meer dan 4000 berichten lang zeggen meer dan genoeg. Je hebt deze nick enkel en alleen gemaakt om te bashen op NVA. Alweer hypocriet om dat niet toe te geven. Dat je geloofwaardigheid al langer dan vandaag onder het vriespunt ligt, is daar natuurlijk niet vreemd aan.
N-VA is nu éénmaal de grootste partij van ons land en het is een snel omhooggeschoten boom die veel wind vangt. Meer moet je er niet achter zoeken.

Wat mijn de keuze van mijn nick ermee te maken zou hebben begrijp ik helemaal niet.

Oud 7 september 2011, 12:01   #87
zebrapad
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RASPOUTINE Bekijk bericht
Technisch gezien kan elke partij het afzonderlijk. Zij hoeven alleen maar klaar te maken aan hun partijleden dat zij voor hun eigen verkozene zulke vergoedingen niet meer aanvaarden.
Men mag wel eens de situatie in het juiste perspectief plaatsen.
Politici nemen zelf de verantwoordelijkheid van hun mandaat. Het is dan ook normaal dat je de duur van je mandaat voltooit.
De belastingbetaler draait op voor de verkiezingspubliciteit van de kandidaten.
Politieke partijen krijgen een financiele dotatie in verhouding tot de electorale uitslag.
De werkgever van een verkozen politici is nog steeds zijn politieke partij.
Indien men vasthoud aan de opzegvergoeding, dan moet de partij daar maar voor opdraaien. Het zal hun motiveren om ernstige kandidaat politici naar voor te brengen. Einde BV cultus.
Langs de andere zijde, zou men ook de politici die wenst te vertrekken, kunnen laten betalen voor de verloren investering van de burger, omdat hij zijn mandaat niet voltooit.
Ook de werkloosheidvergoeding moet een optie zijn. De gewezen politici krijgt dan ook eens een brief van de VDAB, dat hij zich moet komen aanmelden, voor een job, of dat hij anders zijn uitkering kan verliezen. En dat zou al iets meer realiteit zijn...
zebrapad is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be