![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat er nu is gebeurd is nog erger, het zal nog nefaster worden de dag dat we Belgie opdoeken.
![]() |
#42 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zieke VB, het uit lucht bestaande N-VA en het op sterven na dode LDD stellen wel een kleine helft van het elektoraat voor, he. Nu, toegegeven, ze waren nog net een minderheid. Er zijn nu twee mogelijkheden: ofwel stemt de Vlaming uiteindelijk in met het Belgische kolonisatieproces, en eerlijk gezegd, het is zijn goede recht om zichzelf vrijwillig te onderwerpen en voor de overkant te betalen en ook nog eens zijn grond af te geven in ruil voor politieke dominantie en misprijzen. Dan heeft-ie wat-ie verdient, en daar valt eigenlijk niks op te zeggen. Ik distantieer mij dan totaal van dat volkje. Ofwel is dit een grote stap verder in de totale verzieking van de relaties tussen de twee elkaar misprijzende volkeren, en is het opgesloten houden van die twee in een en dezelfde compromisstruktuur op lange tijd onhoudbaar. Wat ik persoonlijk denk. De volgende verkiezingen zullen dat duidelijk maken. Citaat:
Maw, om een risico uit de weg te gaan, hebben we er vandaag een zekerheid van gemaakt. Zolang we voorlopig nog in een Belgische kontekst blijven, speelt dat geen grote rol: het belang van dit slechte akkoord zal duidelijk worden op het ogenblik van de splitsing die in Vlaanderen blijkbaar als hypothetisch wordt beschouwd, en waar ze aan Franstalige kant zonder blozen in de kranten van schrijven. Citaat:
Erger kon het moeilijk. Ik kan mij bijna geen slechter akkoord over BHV indenken. Citaat:
En uiteraard moet men af van het parasiterende volk.
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarbij kan België m e eigenlijk geen barst schelen. Het is onregeerbaar geworden door onderling onverzoenbare belangen. In zo´n situatie is jouw schets van democratie niet meer dan een terminale overgangsperiode bij wijze van een verlengde doodstrijd. Laatst gewijzigd door eno2 : 15 september 2011 om 22:47. |
|
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() Blijkbaar is er aan de Franstaligen beloofd om een Franstalige rechter aan te stellen in Halle-Vilvoorde als BHV juridisch gesplitst wordt (dixit Milquet). Welke addertjes gaan er hier nog uitkomen?
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
- Splitsing gerechtelijk arrondissement BHV. - En daarna een Franstalige rechter in Halle-Vilvoorde? Of is die splitsing van dat gerechtelijk arrondissement ook een 'veronderstelde' splitsing? |
|
![]() |
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() Geen idee, maar er moet een reden zijn waarom de Franstaligen zo staan te springen voor dit akkoord.
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze heeft wel een punt he. 't Is weer zoals altijd, veel blabla en weinig boemboem. Op dat punt blijkt de N-VA niet te moeten onder doen voor CD&V. De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Het N-VA verwijt de andere dat ze de broek op de enkels hebben laten zakken, maar waar hangt de broek van de N-VA nu? En wij dit en wij dat, maar als het er op aankomt, WIJ JUIST NIETS.
Laatst gewijzigd door Garry : 16 september 2011 om 00:02. |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Als we onze zin niet krijgen met die Franstalige rechtbanken in Halle-Vilvoorde blazen we alle akkoorden van de voorbije dagen en weken op". (Bron: VRT-radio) Laatst gewijzigd door groene flamingant : 30 september 2011 om 11:16. |
|
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al verwacht ik mij eerder aan een volgend rondje broekafstekerij.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees er ook voor.
#56 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ze spreiden nog liever hun anus dan het akkoord opblazen. Onze 4 dertigers zijn aan't poseren voor goatse
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Waar wachten de 'Vlamingen op om hen voor te zijn en zo nog enige geloofwaardigheid te behouden? Of gaan ze echt helemaal 'bare butt'?
#58 | |
|
![]() Citaat:
de prijs zo hoog mogelijk opdrijven! als ik de Vlaamse onderhandelaars was, stapte ik stante pede op! |
|
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En vervolgens ingemaakt te worden bij de verkiezingen. Zie je CD&V in de huidige omstandigheden al naar de kiezer trekken. Ze kunnen evengoed hun winkel sluiten.
|
![]() |
![]() |
#60 |
Minister
|
![]() |
![]() |