![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hoe maak jij anders een selectie? Citaat:
Voor punt 2 en 3 zijn we het ongeveer eens, denk ik. Voor punt 1 weet ik het niet, want je gaf nog geen antwoord. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De uitspraak van Filip de Winter "Wie een hoofddoek draagt, tekent hiermee een terugkeercontract dateert van 2005. http://nl.wikipedia.org/wiki/Filip_Dewinter#Citaten Toevallig na de veroordeling. Niet omdat er zich toen een probleem voordeed. Zo evolueerde het VB van een racistische naar een islamofobe partij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Banneling
|
![]() Elke gezonddenkende mens zal zich genoodzaakt zien islamofoob te worden na analyse van het zonder in vraag te stellen, verplicht te volgen grote boze boek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In april 2004 wordt het VB (enkele van haar VZW's) veroordeeld voor racisme; in november bevestigt het Hof van Cassatie de veroordeling van het Vlaams Blok als racistische partij; met als resultaat dat ze in haar discours "vreemdeling" vervangt door "moslim".Of omdat je er niets kan tegen inbrengen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet een tekst begrijpend lezen, waarom zou u dat niet lukken en andere forummers wel? Over dat pleidooi voor aparte scholen gaf ik ook antwoord en stelde zelfs een vraag waarop uw reactie uitbleef, hoe noemt u dan moslims die aparte scholen willen? Laatst gewijzigd door alice : 17 september 2011 om 13:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe interpreteer jij "hun zeden en gewoonten moeten ze privé houden" of "een pleidooi voor aparte scholen" of "ik wil geen vreemdelingen zien op straat"?is Sorry maar het is niet omdat jij dat ervan maakt dat anderen dit bedoelden, dat is de manier waarop je iets uit een contekst haalt en daar ga ik niet in mee.Dus, als iemand stelt dat hij aparte scholen wil dan bedoelt die eigenlijk "dat je maar duurzame verbinding krijgt wanneer je iets deelt, gemeenschappelijk hebt en dat hebben we niet met iedereen op dezelfde manier, daarom selecteren mensen met wie ze omgaan." Dat is jouw interpretatie! Citaat:
Ik noem dat ook "de ander niet willen leren kennen, pleiten voor segregatie".http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=244 http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=257 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het HVC ea rechtbanken doet wel meer absurde uitspraken. Hoe snel staan messetrekkers, tasjesrovers, drugsdealers terug op straat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mooi! Nu graag een andere vraag, in welke mate moet ik me aanpassen wanneer ik in Marokko ga wonen? Kan ik daar stellen dat ik als feministe niet kan functioneren zonder minirok omdat dit volgens mezelf het symbool is van de bevrijding van de vrouw? Mag ik eisen dit te dragen steeds en overal omdat dit mijn eigenheid bepaald? Als feministe? Wat denkt u, kunt u daar antwoord op geven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als een partij echter een excuus is om je niet te integreren,.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De feiten die jij wegknipt (waarom?) blijven onveranderd : In april 2004 wordt het VB (enkele van haar VZW's) veroordeeld voor racisme; in november bevestigt het Hof van Cassatie de veroordeling van het Vlaams Blok als racistische partij; met als resultaat dat ze in haar discours "vreemdeling" vervangt door "moslim". De uitspraak van Filip de Winter "Wie een hoofddoek draagt, tekent hiermee een terugkeercontract dateert van 2005. http://nl.wikipedia.org/wiki/Filip_Dewinter#Citaten Toevallig na de veroordeling. Niet omdat er zich toen een probleem voordeed. Zo evolueerde het VB van een racistische naar een islamofobe partij. Laatst gewijzigd door artisjok : 17 september 2011 om 13:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is nu je punt? Aantonen dat racisme het meest verwaterde en misbruikte woord is de laatste decennia in de lage landen? Laatst gewijzigd door Quorn : 17 september 2011 om 14:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is me niet duidelijk hoe een pleidooi voor segregatie "mensen kiezen de ander op wat hen onderling bindt" kan zijn. En het antwoord op : Ik noem dat ook "de ander niet willen leren kennen, pleiten voor segregatie". Citaat:
p.s. Wil je nu eens stoppen met je off-topic getrol. Laatst gewijzigd door artisjok : 17 september 2011 om 14:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ga je dan nu je standpunt geven wat vrouwen betreft die in Marokko h gaan wonen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Is dat anders dan autochtonen die pleiten voor aparte scholen? Ik zal je mijn standpunt geven in de gepaste draad, in het subforum "internationaal". Is dat nu nog niet duidelijk? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet het niet hoor, wat denkt u zelf zouden moslims die pleiten voor aparte scholen iets anders zijn dan autochtonen die voor aparte scholen pleiten? Wat denkt u zelf? De vraag stellen is ze soms beantwoorden hoor! U mag me dan ook niet kwalijk nemen wanneer ik u aan uw standpunten zal herinneren wanneer u weer over openheid , verdraagzaamheid en tolerantie begint,vrouwen met minirok hebben volgens u geen recht op tolerantie wanneer ze ergens vreemdelinge zijn,feministen evenmin, vreemdelingen in Belgie daartegen wel , daar moeten autochtonen maar voor zorgen .. de logica ontbreekt maar dat is u vast al eens eerder gezegd! Uw spreidstand moet toch ooit eens pijn gaan doen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of Lukaku een Vlaming, een Chinees of een Congolees is en blijft, neen, d�*t is niet het probleem... Ondertussen is het wachten tot bovenstaand soort extremist ook hier toeslaat omdat bvb hun sharia"rechtbank" niet in goed aarde valt, of vanwege een boerka-, hoofddoek- of ander verbod dat hier de islam meer en meer moet installeren! Indien dat hier nog niet is gebeurd is het wellicht omdat ze hier meer gepamperd worden dan in andere landen (moslims voelen zich hier veel beter dan in andere landen, nietwaar...) ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb het je nochtans al meermaals uitgelegd. Deze draad gaat over "Rechtse extreme psychopaat-islamofoben" en dus niet over een dame die emigreert. Emigratie (mensen die naar het buitenland trekken) past zelfs helemaal niet in dit subforum heb jij mij zelf verteld. Dat moet, nog altijd volgens jou, in het subforum internationaal. http://forum.politics.be/showthread....40#post5231340 Verwittig me wanneer je die draad daar aangemaakt hebt. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Graag citaat met link. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zijn hier niet over het VB bezig maar over een groep binnen een groep die we enkel als veroverende en profiterende lastpakken moeten zien en waar we weer van af moeten geraken! Een groep die in niets te vergelijken valt met de vele "vreemdelingen" die we hier sinds decennia herbergen. En dat is meer dan je kunt zeggen van die landen waaruit die hier zo veel besproken lieden afkomstig zijn. Daar praten ze er niet over, daar maken ze ze af. Hoeveel slachtoffers heeft de "godsdienst van de vrede" deze week, deze maand weer gemaakt, wereldwijd? Zelfs moslims onder elkaar, zoals onder de grote leider Kadhafi! Allah is Groot! Zeer Groot! Laatst gewijzigd door andev : 17 september 2011 om 18:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is toch niet "vlug vlug over iets anders bij gebrek aan beter". Ik merk dat jij niets tegenin kan brengen. Natuurlijk gaat "Rechtse extreme psychopaat-islamofoben" niet over het VB. Maar ze zijn wel rechtse extreem en islamofoob, en hun demagogie veroorzaakt mijn inziens ook rechtse extreme psychopaat-islamofobie. |
|
![]() |
![]() |