![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop er gewoon mee, dat is al voldoende.
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet dus. P.S. Er staat nog een vraagje open voor jou http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=128 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als je dan ook nog eens rechts (zogezegd VB+NVA) in hetzelfde hoekje wil duwen dan vind ik dit een serieus discriminerend topic. Als ik jouw manier van denken doortrek zouden de enige partijen waar geen racisten voor stemmen openvld en cd&v zijn. Bij groen en SPA zitten immers evenveel racisten en extremisten dan bij VB en NVA. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Start een draad over links racisme en verwittig me. Citaat:
Graag citaat met link. Welke mijn manier van denken bedoel je? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit zijn als je posts sedert mijn vraag in dit topic Citaat:
Citaat:
Citaat:
Let een beetje op waar je die leugen neerschrijft. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Minister-President
|
![]() Je zet hier duidelijk Rechtse extreme psychopaat-islamofoben waarmee er in elk topic door rechts gedoeld wordt op NVA+VB. => sorry ik had je verward met de topicstarter.
Laatst gewijzigd door alfa16vjtd : 17 september 2011 om 19:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Minister-President
|
![]() Bovendien maakt de persoon die dit topic start dezelfde fout als elke racist.
"Cyber-aanval van rechtse extreme psychopaat-islamofoben " Hij gaat er vanuit dat racisten zoiezo bij rechts in te delen zijn. Wat maakt hem dan beter dan die racisten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#312 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer je antwoord geeft, zal ik op jou vragen ingaan maar een minuut eerder. Uiteraard was mijn vraag die u niet durft te beantwoorden inhoudelijk wel relevant, omdat het brandhout maakt van uw bewering dat een land wat ontvangt maar "open" moet zijn en integratie komt in orde, zoals mijn voorbeeld aantoont is het nergens ter wereld zo dat je niet moet achterlaten wanneer je wilt integreren in een nieuwe omgeving; een stellingname die u altijd zo ijverig verdedigt ... ![]() Maar misschien wilt u nog eens uitleggen wat het betekent dat iets van twee kanten moet komen, ook een stelling die u niet echt ooit heeft toegelicht... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waren de 'autochtonen' toen nog niet rechts extreem fascistisch psychopaat o.i.d.? Of zou 't toch aan iets anders kunnen liggen, daar diezelfde problemen zich voordoen in èlk land dat 'verrijkt' wordt met d�*e bepaalde groep met 'n bepaalde ideologie?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
O S L I M |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik noem dat ook "de ander niet willen leren kennen, pleiten voor segregatie".http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=244 http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=257 http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=286 Citaat:
Waar lees je dat? Citaat:
Dit negeer je ook al in mijn vorige post Waar lees jij die standpunten die jij mij toeschrijft?Is dat jouw idee van discussiëren. 1 De ander standpunten toeschrijven die hij/zij nooit uitte 2 antwoorden straal negeren 3 off-topic trollen |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb al geantwoord maar dat past niet in je kraampje. Dat is jouw probleem, niet het mijne.
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar het is zo niet. Dat heb ik net aangetoond. Je hebt niet geantwoord. Stop met die leugen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je bedoelt dus dat jij in je topic feiten selecteert en zo de werkelijkheid verdraait. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik deel uw mening niet, voor mij betekent EEN NEGATIEVE OPMERKING OVER DE ANDER niet dat iemand pleit voor segregatie, maar wel dat er tussen verschillende groepen binnen de samenleving GEEN WEDERKERIGHEID IS omdat DIE GROEPEN DIT NIET WILLEN. Dat BETEKENT NIET dat binnen die groepen geen individuen te vinden zijn die wel willen, en daar ook in slagen om vanuit WEDERKERIGHEID mekaar beter te leren kennen, maar OVER HET ALGEMEEN BLIJVEN MOSLIMS LIEVER OP ZICHZELF. Hoe vaak moet ik dit nog herhalen eigenlijk?Ieder detail werd u al uitgelegd! IEDEREEN SELECTEERT MET WIE HIJ OMGAAT, hoe ik dat noem? NORMAAL MENSELIJK GEDRAG! ![]() Duidelijk zo? En dan wil ik nu antwoord en graag een einde aan je getrol, hoe noem jij het wanneer moslims apart onderwijs willen, en hoe moeten Marokkanen omgaan met feministes die naar Marokko verhuizen en verwachten steeds en overal hun minirok te mogen dragen, omdat dit voor hen de bevrijding van de vrouw symboliseert? Ik denk die vraag nu voor de tiende keer te stellen! ![]() En nee, zeggen dat dit bij internationaal moet is GEEN ANTWOORD,omdat het gaat over WEDERKERIGHEID wat gezien DEZE DISCUSSIE best RELEVANT is! Graag ANTWOORD OP BEIDE VRAGEN ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat erg vervelend is is dat ze misschien denkt met haar eindeloos rond-de -pot-draaierij ons tot andere gedachten kan brengen en ons toch doen geloven dat 2+2=7! Zeer veel verloren moeite en tijd voor iedereen. |
|
![]() |
![]() |