![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo zie je maar he ,Regenboog, het HI virus is een positief discriminerend semi-organisme.
![]() |
#322 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog meer onzin. Geen risicogedrag is geen kans op besmetting.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die worden dan ook niet gediscrimineerd.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Escuseer, hetero's met wisselende partners, mensen met oogoperaties enzoverder enzoverder mogen ook geen bloed geven bij het Rode Kruis.
Worden die dan niet gediscrimineerd? Hun bloed zou toch ook prima in orde kunnen zijn nietwaar.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 20 september 2011 om 15:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je stelt je bloot aan risicogedrag of je doet dat niet. Er is geen tussenweg. Het rode kruis moet selecteren op risicogedrag, niet op lidmaatschap van een bepaalde (minderheids)groep. Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, die worden niet gediscrimineerd. Er is immers een objectief te verantwoorden reden om hen uit te sluiten. Het uitsluiten van een volledige groep op basis van een vermeend gemeenschappelijk kenmerk (promiscuïteit) is geen objectieve reden.
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar om daarvoor liegen en bedriegen goed te keuren, en dan specifiek voor homo's die per se bloed willen geven, da's er over voor me. Citaat:
Da's dan toch ook het gevolg van hetgeen U voor Homo's wel aanbevolen vind, liegen en bedriegen.
![]() |
![]() |
#330 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, het blijft mensen uitsluiten op persoonlijke kenmerken nietwaar.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 20 september 2011 om 16:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Geert C : 20 september 2011 om 16:33. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
Banneling
|
![]() Dat is allemaal niet te controleren...daarom dat ook -23 jarigen die geheelonthouder zijn en een veilige rijstijl hebben ook in de risicogroep voor verzekeringen terechtkomen..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Je maakt deel van een groep waar 1/20 seropositief zijn. Ge kunt hier bij hoog of bij laag zitten beweren dat je met die viezerikken niks te maken hebt, maar de kans dat gij of uw lief met een van hen onbeschermd in de koffer duikt is toch groter dan die van mij, hetero zijnde. Alle homo's, risicogedrag of niet, lopen meer risico op besmetting. Niet rechtstreeks, dan via via. Zolang je dit niet weerlegd, heeft het geen zin om verder te palaveren. Citaat:
Ik weet het niet. Je antwoordt niet op mijn vragen, je probeert niet eens mijn argumenten weer te leggen... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
Schepen
|
![]() Homo's worden niet uitgesloten op het kenmerk 'promiscuiteit'. Dringt het tot je niet door? Hetero's worden al evenmin toegelaten op basis van het kenmerk 'zedelijkheid'. Het is wat je zelf noemt 'kwatsj'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Geert C : 20 september 2011 om 17:54. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#338 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
Schepen
|
![]() Homo's worden op voorhand uitgesloten, dus natuurlijk is de vragenlijst voor diegenen die overblijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Geert C : 20 september 2011 om 17:55. |
|
![]() |
![]() |