Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 18 september 2011, 13:33   #361
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
1. Het vraagt helemaal niet veel tijd om een post op te zoeken als je met de (zoek)functies van het forum overweg kan en met google.
Als dat zo is, waarom ben jij dan altijd om "bron, link, citaat" aan het vragen?
Oud 18 september 2011, 22:32   #362
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dat antwoord gaat er gewoon niet komen, want dan moet er duidelijkheid komen over een aantal zaken die niet benoemd mogen worden, dat noem je nu een pijnlijke spreidstand, waarbij de vooral onthouden dat openheid en toleratie niet iedereen hoeft te worden opgelegd en ook niet voor iedereen gelden....
Natuurlijk komt er geen duidelijk antwoord van sjok op uw vraag, zo kennen we ze als ze blok staat.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2011, 05:52   #363
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Nochtans is er op dit hele forum niemand die meer tijd heeft om oude posts op te zoeken, niemand anders weet zo vlug een tegenstrijdigheid (altijd wat vreemd omdat het dan gaat om één post gelicht uit een hele discussie en één enkele post uit een hele discussie geeft altijd een vertekend beeld) te vinden.
Marie, ooit al eens gehoord van Google.
Als ik me een post herinner van iemand, dan heb ik, indien ik de woorden van de discussie nog herinner op een paar seconden die post terug gevonden hoor.
Blijkbaar kent Artisjok ook Google.

Citaat:
Ik vind dat een heel rare bezigheid, een bezigheid die getuigt van een haast paranoïde ingesteldheid en een heel wantrouwende geest of ... van een extra agenda!
Dat is helemaal niet raar.
Ik vind het zelfs normaal dat je, wanneer iemand zichzelf tegenspreekt ge de persoon er op wijst, of dat ge eerdere uitspraken gebruikt als argument.
Het zou nogal erg zijn mocht dat niet mogen.

Citaat:
Als ik verwijs naar uw baan, huishouden en kind dan is dat omdat het voor een gewone werkende vrouw onmogelijk is om te doen wat u hier doet : op 3 jaar bijna 23000 berichten plaatsen, voortdurend oude links zoeken (die vinden is toch ook behoorlijk tijdrovend !) en hopelijk nog enige sociale bezigheden hebben ... … behalve indien *snip*
Dat zijn zware beschuldigingen.
Ik hoop dat ge dat hard kunt maken, anders zie ik hier gewoon iemand die op de man speelt ipv op de bal wegens een gebrek aan argumenten.
Oud 19 september 2011, 13:46   #364
karo
Banneling

Standaard

Men zeurt hier steeds over zogezegde bevoorrechte groepen, er is duidelijk maar 1 bevoorrechte groep. We weten allemaal wel wie dat zijn, niet dan? Er is een constante oorlog tegen de werkende klasse, tegen de sociale zekerheid. Men denkt dat dit noodzakelijk is? Zever zeg ik jullie, de cijfers bewijzen alles.

Tussen 2000 en 2009 stegen de bedrijfswinsten van 47 naar liefst 82 miljard, een stijging met 75 procent. Van die 35 miljard extra winsten werd slechts 10 miljard geïnvesteerd. Voor de rest: kassa, kassa voor de aandeelhouders. De dividenden klommen de voorbije jaren van negen naar zesentwintig miljard, een verdrievoudiging. Het is HUN crisis waar wij voor betalen? De bevoorrechte groep is er dus verantwoordelijk voor, maar die groep is niet de groep die men hier denkt.
karo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2011, 13:49   #365
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karo Bekijk bericht
Men zeurt hier steeds over zogezegde bevoorrechte groepen, er is duidelijk maar 1 bevoorrechte groep. We weten allemaal wel wie dat zijn, niet dan? Er is een constante oorlog tegen de werkende klasse, tegen de sociale zekerheid. Men denkt dat dit noodzakelijk is? Zever zeg ik jullie, de cijfers bewijzen alles.

Tussen 2000 en 2009 stegen de bedrijfswinsten van 47 naar liefst 82 miljard, een stijging met 75 procent. Van die 35 miljard extra winsten werd slechts 10 miljard geïnvesteerd. Voor de rest: kassa, kassa voor de aandeelhouders. De dividenden klommen de voorbije jaren van negen naar zesentwintig miljard, een verdrievoudiging. Het is HUN crisis waar wij voor betalen? De bevoorrechte groep is er dus verantwoordelijk voor, maar die groep is niet de groep die men hier denkt.
ha, ge bindt de strijd aan tegen de koning en de 5 rijkste mensen in B !

moedig !

Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2011, 15:39   #366
karo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ha, ge bindt de strijd aan tegen de koning en de 5 rijkste mensen in B !

moedig !

Oa, die ja. Maar dat clubje is best wel wat groter.
Oud 19 september 2011, 15:41   #367
karo
Banneling

Standaard

Saai hier in dat subforum, steeds hetzelfde gepalaver en geen reactie op mijn post.
Oud 19 september 2011, 17:48   #368
Emmerich
Banneling

Standaard

Citaat:

We weten dat er in die hun buurten geen gespuis woont, dat gespuis proppen ze in onze wijken.
Emmerich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2011, 18:14   #369
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Marie, ooit al eens gehoord van Google.
Als ik me een post herinner van iemand, dan heb ik, indien ik de woorden van de discussie nog herinner op een paar seconden die post terug gevonden hoor.
Blijkbaar kent Artisjok ook Google.

Dat is helemaal niet raar.
Ik vind het zelfs normaal dat je, wanneer iemand zichzelf tegenspreekt ge de persoon er op wijst, of dat ge eerdere uitspraken gebruikt als argument.
Het zou nogal erg zijn mocht dat niet mogen.

Dat zijn zware beschuldigingen.
Ik hoop dat ge dat hard kunt maken, anders zie ik hier gewoon iemand die op de man speelt ipv op de bal wegens een gebrek aan argumenten.
Ik vind het best vervelend dat u dit gepost hebt.
Als ik er op antwoord, lijkt het of ik wil kwaadspreken over Artisjok. Als ik er niet op antwoord, lijkt het of ik u gelijk geef.
Ik geef u slechts één ding in overweging. Ik heb daarnet mijn naam en de woorden immigratie, integratie en emigratie op Google ingetikt. Ik krijg 14 resultaten. Ik ga me er niet mee amuseren om die 14 links te volgen en alles te lezen. Daarvoor heb ik geen tijd!
Ik kan me voorstellen dat wanneer iemand anders dus iets intikt op Google van een ander persoon die hier veel meer post dan ik, hij/zij een veelvoud van die 14 links krijgt.
Welke mens heeft daar tijd voor?
Oud 19 september 2011, 21:11   #370
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kan ik me voorstellen.

Citaat:
Als ik er op antwoord, lijkt het of ik wil kwaadspreken over Artisjok.
Dat stadium zijn we al even geleden gepasseerd hoor, Marie.

Citaat:
Ik geef u slechts één ding in overweging. Ik heb daarnet mijn naam en de woorden immigratie, integratie en emigratie op Google ingetikt. Ik krijg 14 resultaten.
Ik heb ook even gezocht en gaf uw naam en de titel van dit subforum in.
En de tweede link was raak en uw quote stond er bij zonder dat ik het bericht moest openen.

Citaat:
Kostte me 10 seconden.
Oud 20 september 2011, 06:51   #371
OilOnFire
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Saai hier in dat subforum, steeds hetzelfde gepalaver en geen reactie op mijn post.
Tja, merk ik ook geregeld: van wanneer je DE bepaalde ' groep' (Deze die de link kapitalise-democratie binnen hun beschermkring behouden) lopen de meesten wel haast panikerend ver weg (zoals ratten van een zinkend schip het doen).
'Laptophelden' allemaal maar: ... het mag niet te warm worden hé.

'Poenboeren' en 'Moslims' wachten hier nog mooie jaren! daar kan geen twijfel over bestaan.

Foei!
OilOnFire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2011, 09:49   #372
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Als ik er op antwoord, lijkt het of ik wil kwaadspreken over Artisjok. Als ik er niet op antwoord, lijkt het of ik u gelijk geef.
Als je niet wil dat het er op lijkt dat je kwaad spreekt.
Begin er dan niet mee.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=360

Citaat:
Ik geef u slechts één ding in overweging. Ik heb daarnet mijn naam en de woorden immigratie, integratie en emigratie op Google ingetikt. Ik krijg 14 resultaten. Ik ga me er niet mee amuseren om die 14 links te volgen en alles te lezen. Daarvoor heb ik geen tijd!
Ik kan me voorstellen dat wanneer iemand anders dus iets intikt op Google van een ander persoon die hier veel meer post dan ik, hij/zij een veelvoud van die 14 links krijgt.
Om die bewuste post terug te vinden,
1 Ga naar mijn profiel door te klikken op mijn nick
2 Klik op "Zoek alle discussies die gestart zijn ..."
3 Scroll tot je ""Onze" migranten" ziet. Op het zelfde lijntje zie je een aantal in de kolom "reacties"
4 Klik op dat getal. Er gaat een nieuw venster open. Met de nicks van wie reageerde. Klik naast jouw nick op het getal (in deze 6) En je hebt alle berichten die jij er plaatste.

Als je in de toekomst nog problemen hebt om iets op te zoeken, wil ik je altijd helpen.

Nu terug on topic?

Laatst gewijzigd door artisjok : 20 september 2011 om 09:50.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2011, 12:01   #373
karo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emmerich Bekijk bericht
We weten dat er in die hun buurten geen gespuis woont, dat gespuis proppen ze in onze wijken.
Waar kom jij nu weer mee af? Denk je dat er enkel rasechte belgen in die buurten wonen?
Oud 20 september 2011, 16:19   #374
OilOnFire
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Waar kom jij nu weer mee af? Denk je dat er enkel rasechte belgen in die buurten wonen?
Dit, dat de middelen heeft om de anderen te overmeesteren en de les te spellen.

Deze die hopen ooit tot de eerst genoemde groep te behoren en in afwachting hiervan; aan prostitutie doen.

Alle anderen; die allerlei gaatjes gaan dichten waar het voor het eerste type het profijtigst is!

Laatst gewijzigd door OilOnFire : 20 september 2011 om 16:29.
OilOnFire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2011, 10:13   #375
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Kan ik me voorstellen.

Dat stadium zijn we al even geleden gepasseerd hoor, Marie.

Ik heb ook even gezocht en gaf uw naam en de titel van dit subforum in.
En de tweede link was raak en uw quote stond er bij zonder dat ik het bericht moest openen.

Kostte me 10 seconden.
Als ik dat doe, krijg ik dit scherm. De tweede link is dus http://www.google.be/#sclient=psy-ab...w=1024&bih=502
Dat is pagina 16 van deze discussie, hier ergens had Artisjok gezegd dat integratie van 2 kanten moet komen, iets wat ik niet aanvaard want autochtonen moeten in hun eigen land niet integreren.
Oud 22 september 2011, 10:14   #376
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Begin er dan niet mee.

3 Scroll tot je ""Onze" migranten" ziet. Op het zelfde lijntje zie je een aantal in de kolom "reacties"
4 Klik op dat getal. Er gaat een nieuw venster open. Met de nicks van wie reageerde. Klik naast jouw nick op het getal (in deze 6) En je hebt alle berichten die jij er plaatste.

Als je in de toekomst nog problemen hebt om iets op te zoeken, wil ik je altijd helpen.

Nu terug on topic?
U verwijst naar uw antwoord, niet naar mijn oorspronkelijke post.
Oud 22 september 2011, 13:24   #377
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is pagina 16 van deze discussie, hier ergens had Artisjok gezegd dat integratie van 2 kanten moet komen, iets wat ik niet aanvaard want autochtonen moeten in hun eigen land niet integreren.
Sjok heeft dat inderdaad gezegd en we hoeven dat natuurlijk helemaal niet te aanvaarden/doen.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2011, 18:20   #378
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Begin er dan niet mee.

Nu terug on topic?
Citaat:
U verwijst naar uw antwoord, niet naar mijn oorspronkelijke post.
Inderdaad, jouw geciteerde post + mijn antwoord (waar ik geen antwoord op kreeg).

Lukt het nu met dat zoeken?
Oud 22 september 2011, 19:30   #379
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Sjok heeft dat inderdaad gezegd en we hoeven dat natuurlijk helemaal niet te aanvaarden/doen.
Wat heeft sjok inderdaad gezegd?
Dat "autochtonen moeten in hun eigen land integreren"?

Graag citaat met link.
Oud 29 september 2011, 15:44   #380
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Citaat:
Wat heeft sjok inderdaad gezegd?
Dat "autochtonen moeten in hun eigen land integreren"?

Graag citaat met link.
't Is precies weer vré moeilijk, Daiwa.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be