![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#721 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En dan wilt u nog serieus genomen worden? Denk toch van niet. |
|
|
|
|
|
|
#722 |
|
Banneling
|
Alice, wat ik onderlijnde in jouw post, zijn jouw woorden; niet de mijne.
|
|
|
|
|
|
#723 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#724 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#725 | |
|
Banneling
|
@alice.
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#726 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Opnieuw een goed voorbeeld van uw gemanipuleer, want dat is wat u suggereert met knip en plakwerk die bewust mijn citaten uit hun verband trekken, bedankt zelf dit zo goed te illustreren!
|
|
|
|
|
|
#727 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of is dit de zoveelste uitspraak die niet onderbouwd word? |
|
|
|
|
|
|
#728 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#729 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nog maar eens een antwoord, zo blijven we natuurlijk wel bezig..een groep bestaat uit mensen die een gemeenschappelijke factor delen zoals bijvoorbeeld daderschap bij dezelfde vorm van criminaliteit en dezelfde origine.
Want niet betekent dat er geen andere factoren zijn die niet gedeeld worden. Die andere factoren beinvloeden niet wat je onderzoekt door registratie; daderschap en origine bij de meest voorkomende vormen van criminaliteit. Duidelijk zo voor jou Sjok? Mooi , dan zou ik nu wel eens een onderbouwdestellingname willen van jou omdie registratie niet te doen! Inplaats van steeds hetzelfde te moeten uitleggen, wil ik nu wel eens dat je actief iets bijdraagt tot deze discussie,anderen enkel ondervragen is natuurlijk wel erg gemakkelijk wanneer je zelf nooit iets toelicht. Ik wil dus weten wat jou probleem daarmee is, onderbouwd met bronnen en linken! |
|
|
|
|
|
#730 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#731 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
... ze gaat linkjes geven naar haarzelf. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#732 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#733 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Vragen aan de mensen wat er selectief is aan het selectief registreren van gegevens over data, lijkt me niet erg productief.
|
|
|
#734 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#735 | ||||
|
Banneling
|
Citaat:
Nog altijd last van vooroordelen! Je kan geen onderzoek doen, wanneer je op voorhand al vastlegd wat het resultaat moet zijn. Kan je dat begrijpen? Citaat:
Dan zou ik nu wel eens een onderbouwde stellingname willen van jou om de registratie van die andere factoren niet te doen. Citaat:
Ik zou graag hebben dat je eindelijk eens repliceert op tegenargumenten, in plaats van steeds je zelfde dogma te herhalen. Dan kunnen we eindelijk eens vooruit. Citaat:
Als ik niet weet waarmee ik een probleem heb, kan ik niet op je vraag antwoorden. |
||||
|
|
|
|
|
#736 |
|
Banneling
|
Neen, ik besef niet dat het citeren van een post en daarbij vragen "Wat schrijf je hier dan?" manipuleren is.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=714 En jij kan/wil het niet uitleggen. |
|
|
|
|
|
#737 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dit lijkt me een voorbeeld van een drogreden, want nergens lees ik waarom het selectief zou zijn, gekende feiten ( daderschap, nationaliteit, origine) samen te registeren..kunt u dat nog even uitleggen? Of lukt dat nu net niet? |
|
|
|
|
|
|
#738 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik vind dat eenmaal die cijfers gekend zijn er ook anderen dingen kunt onderzoeken, maar dan ook ten gronde, en wat u doet, is de indruk wekken dat ik hier niet duidelijk in ben, ooit gesuggereerd zou hebben dat die andere factoren waaronder opleidingsniveau of sociaal economische achterstand onderzocht moeten worden, u manipuleert, legt de discussie lam, vraagt constant door negatief gedrag aandacht, en dat moet dan nog worden uitgelegd ook... Ik vind uw gedrag zeer vervelend en superstorend! |
|
|
|
|
|
|
#739 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
KOmaan Sjok, leg maar uit waarom ik opleidingsniveau en sociaal economische achterstand moet onderzoeken wanneer ik wil weten welke groepen over of ondervertegenwoordigt zijn in de meest voorkomende vormen van criminaliteit! Want ik lees nergens een toelichting , laat staan gedegen verklaring behalve wat wollig gezeur over de " mogelijkheid cijfers voor racistische doeleinden te misbruiken". Ik verwacht dus dat jij gaat uitleggen waarom factoren zoals opleiding, sociaal economische situatie geregistreerd moeten worden, wanneer ik wil weten welke groepen daders op basis van origine en nationaliteit over of ondervertegenwoordigt zijn in de meest voorkomende vormen van criminaliteit! Koud kunstje toch? Sjok? Begin er eens aan! Ik heb dus nog steeds geen verklaring of toelichting gekregen.. Laatst gewijzigd door alice : 23 oktober 2011 om 14:13. |
|
|
|
|
|
|
#740 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |