![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1301 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Om over "openbare schedenschennis" te neuten?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#1302 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#1303 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zoals ik al zei, iedereen maakt fouten.
En je weet het misschien niet, (in uw geval begrijpelijk), maar een schede kan je ook schenden. Laatst gewijzigd door daiwa : 24 oktober 2011 om 20:36. |
|
|
|
|
|
#1304 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er zijn geen twee maten en twee gewichten, want een boete wegens openbare zedenschennis vergelijken met iemand ophangen vanwege zijn seksuele voorkeur, is van een zo verregaande stupiditeit dat woorden tekortschieten.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#1305 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#1306 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nochtans had het koppeltje niets spectaculair misdaan daar de vrijpartij 's nachts en op een verlaten weg plaats vond. Geen kat die het gezien had. Niets dus om een boete te rechtvaardigen, ze hadden enkel de pech dat daar een camera hing. Dus als ze de wet overtreden en daar dan maar de gevolgen van moeten dragen volgens jou, hoe absurd ook, waarom geldt dit dan niet voor homo's die de wet van hun land overtreden? Ook al zijn die buiten proportie. Dat bedoelde ik dus met twee maten en gewichten wegen van jou. Laatst gewijzigd door daiwa : 24 oktober 2011 om 20:53. |
|
|
|
|
|
|
#1307 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Misschien kan je je maar beter beperken tot het stalken van je medeforummers met vervalste quotes en andere leugens. Dat ligt je duidelijk beter.
|
|
|
|
|
|
#1308 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kronkelkronkeldekronkel Raf Maar toegegeven Daiwa heeft ook ongelijk. U gebruikt niet twee verschillende maten en gewichten in uw beoordeling, maar minstens vijf verschillende. 't Kan ook meer zijn. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 24 oktober 2011 om 21:09. |
|
|
|
|
|
|
#1309 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://ns29032.ovh.net/showthread.php?t=95849 Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 24 oktober 2011 om 21:56. |
||
|
|
|
|
|
#1310 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat probeer ik hem al heel de tijd duidelijk te maken!
Laatst gewijzigd door daiwa : 24 oktober 2011 om 21:46. |
|
|
|
|
|
#1311 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is niet echt nodig. Het is echt wel heel duidelijk voor iedereen; dus zal dat voor Raf ook wel zo zijn.
Zijn gekronkel is dan ook echt meelijwekkend.... ... en doorslaggevend. Raf staat in zijn hemd met de broek op de enkels. Het probleem is dat hij in die houding met zijn handen geen raad weet. Enfin, 't is zijn probleem. Paulus. |
|
|
|
|
|
#1312 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://ns29032.ovh.net/showpost.php?...5&postcount=56 |
|
|
|
|
|
|
#1313 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#1314 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#1315 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Raf zit hier te liegen tegen de sterren op en gaat hij dan mij even beschuldigen dat ik lieg. Hierboven begint hij dan weer over het feit dat ik door te rap willen zijn zedenschennis verminkte tot schedenschennis. Nogchtans had ik hem al gezegd dat iedereen typ/spel fouten maakt. |
|
|
|
|
|
|
#1316 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hoe meer je kronkelt hoe dieper je wegzinkt. En voor de tweede keer vandaag, ik ben je liefje niet, ik mag er niet aan denken. ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 24 oktober 2011 om 22:54. |
|
|
|
|
|
|
#1317 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat van die vervalste quotes, toch niet. Ik heb anders ook nog een hele resem citaten met link van jou te goed. |
|
|
|
|
|
|
#1318 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
How low can you go?
|
|
|
|
|
|
#1319 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|