![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#661 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#662 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ho nee, dat zijn maar een paar mensen hoor in de massa die zich zo heerlijk laten opjutten door al hun rechten die ze denken te hebben, en die dan zich zodanig daarop focussen dat hun rechten belangrijker worden dan hun plichten. En meestal heb je dat bij mensen die komen werken voor geld ipv werken voor het plezier van hun werk t edoen... echt keitof hoor zo'n werknemers
|
![]() |
![]() |
![]() |
#663 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#664 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tegen dat jij klaar bent moeten werklozen betalen om te mogen doppen.
![]() |
![]() |
![]() |
#665 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#666 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
De mensen die het dichtst bij de bron zitten en de mogelijkheden hebben zijn kleine zelfstandigen en werknemers bij kleine kmo's. Ik heb nog nooit de wijkagent weten op mij deur kloppen om te vragen om het gras af te rijden ![]() Ik kom wel wekelijks tegen dat kenissen hun zwartgeld krijgen in een envelop of nog niet gekregen hebben, of kleine zelfstandigen die aanbieden een deel "in het zwart te doen". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#667 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#668 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Als ik uw post goed doorneem, dan veronderstel ik dat u zeer zeker bent van u zelf, en denkt nooit zonder een inkomen te komen staan. Ik hoop het voor u, ik zou er toch nog een keer over nadenken, wie van hoog komt valt zeer laag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#669 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Iemand die een woning bezit die nog niet is afbetaald dus een lening verschaffen die nog komt bij de lening, die hij al heeft. De banken staan er op te wachten. Maar jij geeft de banken waarschijnlijk een staatsgarantie op dat geleende geld. Stel in jouw geval dat die iemand sterft voor zijn 70 jaar om zijn. Is het huis dan van de bank? Van de staat? Of moeten zijn kinderen dan verder betalen? Zoiets kan enkel bekokstoofd worden op ministeriële kabinetten. Waar al de andere zinloze beschermende wetten gefabriceerd zijn in het voordeel van de privé bankiers. Was jij niet ambtenaar? Zoiets kan enkel in het brein van de grootste kont-likker ter wereld ontstaan. Geef ze enkel nog voedselbonnen en jaag ze rechtstreeks de straat op. Je vergeet dat onze kleinkinderen nu al moeten dokken voor alle staatsgaranties die nu al aan banken gegeven zijn en die zitten op de schoolbanken en zijn nog niet werkloos geweest. Ik twijfel eraan of ik nog op een post van jou ga reageren. Bij ons noemen ze dat: die tikt niet richtig of heeft ze niet alle 5. Hopelijk ontslaan ze jou zo snel mogelijk en ben je oud genoeg om geen werk meer te vinden. Dan kunnen ze het op jou uittesten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#670 |
|
![]() http://www.demorgen.be/dm/nl/996/Eco...Tsjechie.dhtml
Bewijst eens temeer de stelling van de graaicultuur van het kapitaal en het totale falen van Europa. Om hun van het faillissement te redden is de steun van de Belgische burger goed. Ben nieuwsgierig welke steun maatregels en voordelen ze nog van de Tsjechische regering hebben losgepeuterd, die de gewone man daar weer geld kosten. Wat ik eerder aanhaalde, dat zonder dezelfde fiscale, sociale en economische voorwaarden in alle lidstaten van Europa, dat Europa een groot wangedrocht is, dat nooit zal werken en waar de gewone burger de citroen blijft, die uitgeperst word, om hun groot kapitalistische vriendjes-graaiers uit de wind te zetten. Brother, ze bedanken jou alvast voor je steun en zorgen ervoor dat je weer wat meer oudere "profiteurs" mee mag onderhouden. Geef ze maar een lening onder staatswaarborg ( want de banken mogen geen risico lopen), die ze dan van hun gekort pensioen en waaronder ook dat van jou zullen afbetalen. Dat is wat Europa en je grote "rechtse rakker" vrienden willen door hun 6 dwingende maatregelen willen. Zal ik de zes even voor je opnoemen? 1) sociale afbraak. 2) sociale afbraak. 3) sociale afbraak. 4) sociale afbraak. 5) sociale afbraak. 6) sociale afbraak. Vraag blijft hoe die afbraak word verdeeld. Maar de ervaring leert dat de zwakste schouders de zwaarste lasten krijgen toegeschoven. Laatst gewijzigd door subocaj : 28 oktober 2011 om 06:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#671 |
Gouverneur
|
![]() Dus : als gij op je 58ste ontslagen wordt , en men biedt je voor de rest van je dagen 1.000 euro per maand stempelgeld aan , ga jij zeggen : "nee , merci , da's veel te veel " ?
![]() |
#672 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Fred uit Gent : 28 oktober 2011 om 07:25. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#673 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je een huis koopt en financiert met een hypothecaire lening, dan wordt dat huis je eigendom vanaf het begin van de lening, vanaf de notariële akte. Als je dan 19 (of 24, of 29 ...) jaren afbetaald hebt, en dus nog één jaar te gaan, en je zou dan sterven (zonder overlijdingsverzekering op het restant van de lening), dan hebben je erfgenamen het nog niet zo slecht: - ze betalen het restant, en ze erven een gans huis. (het wordt alleen problematisch als je de lening niet meer kan afbetalen in het begin van de looptijd van de lening; maar dan is er toch wel een inschattingsfoutje geweest bij de aankoop van die woning ...)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#674 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Die met zovelen zijn dat ze het meest van hun oren kunnen maken, die krijgen de beste ontslagregeling. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#675 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#676 | |
|
![]() Citaat:
Moet erbij zeggen dat de ouders van beiden er ook zo voorzaten dat ze niet konden bijspringen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#677 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#678 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#679 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#680 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar artisjok nog nooit aan gedacht heeft, als je die overheadkostprijs met 50% kunt reduceren kun je alle stempelaars 10% meer uitbetalen.... |
|
![]() |
![]() |