![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#741 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Al ooit op hun gezicht gelet als je zegt, nee heel zeker niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#742 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Werk dan ook mee om zulke termen niet langer stigmatiserend te vinden. ![]() Mensen die op een leefloon leven of via werkloosheidsuitkering zijn echte mensen; mensen bovenaan de sociale ladder zijn pas marginaal; de geschiedenis leert ons niks anders; het grootste crapuul vind je keer op keer bovenaan de sociale ladder in leidinggevende posities. Het zijn die mensen die onze maatschappij verzuren en ze hebben er nog plezier in ook.
![]() |
![]() |
#743 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#744 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#745 |
Banneling
|
![]() Het lijkt er op dat de moderatie wat 'partijdig' is.
Ik zou graag weten welk individueel regeltje geschonden is, want erg persoonlijk komt mij dat toch allemaal niet voor. Mja, als je partijdig bent zijn alle redenen goed genoeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#746 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#747 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch geen strafpunten gekregen voor dat soort onbenulligheden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#748 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kort en bondig : je m'en fous. Laatst gewijzigd door Stingray : 2 november 2011 om 19:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#749 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Correcte termen zijn niet noodzakelijk stigmatiserend. Profiteur bv wel. Gescheld Hangmatter ook. Despectief En daarmee kan dan getrold worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#750 |
Banneling
|
![]() Opinies zijn zoals reten .... vul zelf maar aan.
Laatst gewijzigd door Stingray : 2 november 2011 om 19:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#751 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope ik vroeg het me gewoon af. Er is het laatst overigens ook iets van mij geknipt geweest (voor een gelijkaardige reden) en dat heeft me geen strafpunten gekost. Ik hoop dat dat bij jou ook het geval is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#752 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee ook niet. Eerlijk gezegd kan ik er goed tegen dat iedereen zijn mening heeft en men mag die gerust hard verdedigen. Alleen als het tot driehoekjesdrukken komt om bepaalde personen te weren dan is dat een zeer spijtige zaak. Vooral als het dan nog een kwinkslag is die men niet kan vatten. Blijkbaar ziet de moderatie dit anders. Ik had gevraagd om mijn account te schrappen, omdat ik vond dat e.e.a. te ver ging na de vetdraad en ik de reactie van de mods onterecht vond. Als dit betekent dat men mij om deze reden van het forum wil gooien, so be it. Ik vond gewoon dat 'the one' een lesje, koekje van eigen deeg nodig had. Ik had gehoopt dat hij zijn lesje geleerd zou hebben, niet dus... Ik heb begrip voor de situatie en standpunten van velen op dit forum omdat er in de meeste van die meningen een grond van waarheid zit en de waarheid meestal in het midden zit. Zelfs in de mening van 'the one' zitten waarheden wat dat betreft. Laatst gewijzigd door Stingray : 2 november 2011 om 20:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#753 |
Banneling
|
![]() De Standaard zou beter eens een peiling organiseren over de beledigingen en het gescheld tegen doppers op fora, dat zou meer on topic zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#754 |
Banneling
|
![]() Everyone has a right to be an idiot. Some people abuse the privilege
Inzake de langdurig werklozen, ben ik nog steeds van mening dat sommigen hun tijd duidelijk nuttiger kunnen gebruiken dan de idioot uit te hangen op forums. |
![]() |
![]() |
![]() |
#755 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#756 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#757 |
Banneling
|
![]() Hij doet me eer aan
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#758 | |
Global Moderator
|
![]() Citaat:
Dat is voor de moderatie reden genoeg om in te grijpen. Deze boodschap is dan ook gericht aan zowel uzelf als Eno2: stop het geruzie, ook 'tussen de lijnen'. Er worden geen waarschuwingen meer gegeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#759 |
Banneling
|
![]() OK Layne, ik ga Stingray nooit meer praat geven van nu af aan, maar ik ga wel alle laster en persoonlijke aanvallen , gescheld en beledigingen blijven signaleren via het rode driehoekje. Sorry voor de overlast voor MOD.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#760 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |