![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gij vuile blokker!
![]() ![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | ||
|
![]() Na maandenlang getrek en gesleur
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet elk gemeentebestuur doet daar moeilijk over.
Ik beschik alleen over dat van mijn bestuur en dat ga ik hier natuurlijk niet posten. ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
|
![]() Waarom niet? Staat uw naam erin vermeld misschien?
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herhaal: ik ga mijn privé-gegevens hier niet op het internet te grabbel gooien. Je bent me een beetje tè nieuwsgierig naar mijn privéleven.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb zelfs niet voor een partij van de huidige regering gestemd...
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb nog nergens één bron gezien waarbij weerlegd of bewezen wordt dat ambtenaren de kneusjes zijn op het vlak van verloning of verlof... In plaats van als een *KNIP* in zijn handjes te staan klappen en selectief posts te negeren zou een zekere persoon beter eens wat bewijzen plaatsen voor zijn 'zelf verzonnen beweringen en clichés'.. Verlofregelingen top of the bill = overheid Deeltijds werken/verloning top of the bill = overheid Pensioenverloning top of the bill = overheid , waarvoor dan geclaimt wordt, zonder één bewijs, dat men daarvoor betaald heeft met zijn bruto overheidssalaris.. Gelieve niet te schelden. Laatst gewijzigd door Akira : 23 december 2011 om 11:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, maar wel de naam van de gemeente waar ik werk...
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Gouverneur
|
![]() Privacy?
Hij heeft al gezegd dat hij op ruimtelijke ordening werkt. Als hij nu ook nog eens de gemeente vermeldt, is het niet meer moeilijk voor een zieke geest om z'n ware identiteit te achterhalen. 't Is niet dat er bij de gemeentes 1.000 man werken op de dienst stedenbouw hè. In de meeste gemeentes, is dat maar een man of 3, 4. Laatst gewijzigd door Sammael : 21 december 2011 om 12:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tot zolang blijft jouw claim ongegrond om niet te zeggen, leugenachtig... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Banneling
|
![]() Een meer dan onnozel excuus om geen bewijzen te moeten voorzien...onbetrouwbaar bijgevolg..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Banneling
|
![]() Uiteraard
Hij geeft al aan dat ie op de dienst ruimtelijke ordening werkt, dus dat is dossiers over bouwaanvragen en zo voorbereiden en verwerken. Typische bediendenfunctie dus in de privé. Als ie nu nog eens zijn netto of bruto loon post, dan is ie rond. Maar dat doet ie niet... |
![]() |
![]() |