![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nochtans redeneer ik niet alleen zo...en de meerderheid van de bevolking volgt mijn redenatie..
![]() |
#562 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#563 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nogmaals, u bent/was niet verplicht om tussen die rokers te gaan zitten. U had die keuze zelf in uw hand... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#564 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dus ook het verenigingsleven, dat zich voornamelijk op café afspeel(t)(de).
![]() |
#565 |
|
![]() Nee, u mag wel overal nog binnen, enkel als u wil roken, gaat u naar buiten.
![]() |
#566 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#567 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat moet ze doen voor alle onwenselijkheden, zeker als die veroorzaakt worden door een of andere uitgevaardigde maatregel of wet. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#568 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pas maar op want van al dat drinken zie je dikwijls dingen die er niet zijn. Zoals rokers en vermoorde kinderen bv. En ik heb er niks tegen dat geen rokende mensen hun zat gaan drinken, maar volgens mij mogen ze toch nadien niet meer op de openbare weg verschijnen zunne. Al eens gelezen hoeveel er omver gereden worden door mensen die gedronken hebben? Veel meer dan mensen die sterven van een passief snuifje rook alvast. Dus drinken= binnen blijven hé! Laatst gewijzigd door Mambo : 28 december 2011 om 15:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#569 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#570 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedere roker en ex-roker zal het beamen : een sigaret maakt samen met het pintje de gezelligheid vh cafébezoek. Een niet-roker kan daar niet over meespreken.
![]() |
#571 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb evenveel recht om naar een welbepaald cafe te gaan als jij. Jij hebt echter niet het recht om mij daar te vergiftigen. Ander voorbeeld: Jij werkt op bedrijf x Op bedrijf x wordt er veel gepest. Jij bent op bedrijf x het slachtoffer van pesterijen. Ben jij dan in fout, of is de pester in fout? (want je wist toch op voorhand dat er gepest wordt?) Neen, Jij bent niet in fout.. het zijn de mensen die schade brengen aan anderen die in de fout gaan..ofdat nu roken is, of pesten, of iemand neerslagen..Je brengt geen schade toe aan andere mensen.
![]() |
![]() |
#572 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#573 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#574 |
|
![]() dat is puur uit het oogpunt van een verslaafde. het zit puur tussen de oren. net zoals je zegt, een niet-roker kan daar niet over meespreken (en maar goed ook)
![]() |
#575 |
|
![]() Het is hilarisch om te lezen hoe de verbitterde rokers fulmineren tegen alles wat niet-roker is. Net duiveltjes in wijwater !
Leedvermaak is mij vreemd, maar ik moet toegeven dat, in dit geval, ik er best wel mijn plezier in heb. Dus laat de scheldtirades maar komen rokende vrienden ! En gelieve iederéén in het grote duistere complot te betrekken, dus zowel de overheid, de werknemers, de wetenschap, de geneesheren, alle niet-rokers en de gehele farmaceutische industrie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#576 | |
|
![]() Citaat:
Fijn voor jou. Denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#577 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat laat ik met plezier aan de eigenaars over, zij moeten beslissen of ze het van de rokers moeten hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#578 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en het sociaal verenigingsleven gaat er aan kapot. Bedankt, stelletje fundamentalisten om dit even naar de kloten te helpen.
![]() |
#579 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() uw persoonlijke aanvallen mag je achterwege laten.
![]() |
#580 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |