![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#321 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wanneer zijn werkgever vindt dat die warme wollen trui echt niet kan, steeds en overal, en vraagt ze uit te laten, neemt die persoon ontslag en stapt naar de arbeidsrechtbank want zonder warme wollen trui is hij in zijn beleving naakt...en dus moet hij die dragen, steeds en overal..voer voor hulpverleners toch? Mij lijkt dat alle anderen die zouden beweren naakt te zijn zonder een bepaald kledingstuk zoals een hoofddoek, of een trui, bij de psycholoog thuis horen. Omdat je namelijk zonder dat kledingstuk niet naakt ben en kunt functioneren, je denkt echter van niet...dat lijkt me toch echt een mentaal probleem en moet als dusdanig te behandelen zijn,tenminste wanneer die persoon zijn obsessie ook buiten zijn priveleven probeert op te leggen als "juist" en "nodig" aan zijn omgeving. In je priveleven mag je gerust met wollen trui of hoofddoek rondlopen, en denken dat dit moet, maar wanneer je met die opvatting buiten je priveleven probeert anderen te overtuigen, zelfs eist dat ze met die waanzin meegaan heb je hulp nodig, zo eenvoudig is het voor truien en hoofddoeken! |
|
|
|
|
|
|
#322 | |
|
Banneling
|
Omdat dat de vraag was (die je citeerde)
Kan je begrijpen dat er vrouwen zijn die geen korte rok wensen te dragen omdat ze dat onzedig vinden? Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#323 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Het ging hier over: Indien een bepaalde groep mensen vind dat het niet dragen van een hoofddoek/kledij bevrijdend is, vind ge het dan aan de overheid om die hoofddoek/kledij te verbieden, of vind ge dat het aan de drager van de hoofddoek/kledij toekomt om dat te bepalen?
|
|
|
|
#324 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik verwacht antwoord, hoe u tot die absurde vergelijking komt over verplichte naaktheid in het openbaar en het dragen van hoofddoeken waar werkgevers paal of perk aan stellen. Anders is uw redenering een drogreden, gelieve ze dus te onderbouwen en toe te lichten en anderen volledig te citeren. |
|
|
|
|
|
|
#325 | ||
|
|
Citaat:
De rest is verspilling van bandbreedte. Citaat:
Ik reageerde hier op Niet op kledingvoorschriften op het werk.
|
|
|
|
#326 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ok, zoals iedereen nu duidelijk kan lezen citeert u enkel wat u uitkomt waarmee u de discussies naar uw hand probeert te zetten, weigert u uw uitspraken behoorlijk toe te lichten, bedankt; maar ik verdoe mijn tijd dus niet aan u.
|
|
|
|
|
|
#327 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#328 | |
|
|
Citaat:
Net zoals iedereen discussieer ik over wat ik wil en niet over wat een alweer arrogante nick denkt mij te moeten opleggen, dank u.
|
|
|
|
#329 |
|
|
Kunt ge er echt niet inkomen dat niet iedereen zo weinig wil dragen als een nudist?
Kunt ge echt niet begrijpen dat er gradaties zijn in het al dan niet willen dragen van kledij, waarbij de uitersten boerka en niets zijn? Vindt ge dat het aan de overheid, of aan een groepering toe komt om uit te maken wat de politiek correcte graad van huidbedekking is?
|
|
|
#330 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En ooit al ergens gehoord over verplichte spagettiebandjes?? Ik heb wel vriendinnen die dit niet meer kunnen dragen in sommige wijken omdat ze dan gerarandeerd worden lastig gevallen door moslims die vinden dat je daartoe " aanleiding" geeft met minirok of spagettiebandjes. Maar blijkbaar is die mentaliteit geen probleem, je moet je bezig houden met de vraag of er vrouwen bestaan die geen minirok willen dragen....alsof die moet! De vraag of het nog mag en kan, daar houden die zelfverklaarde moraalridders zich niet mee bezig hoor! |
|
|
|
|
|
|
#331 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zo gaat dat in een democratie. |
|
|
|
|
|
|
#332 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er zullen ook mensen zijn die zich in het weekend in SM outfit steken, mogen die anders ook daarmee achter een balie? Of willen we dan wel neutraliteit? Religie hoort in je privesfeer en die guillotine van vrouwenrechten kan geen eisen stellen in de zin van " steeds en overal"! |
|
|
|
|
|
|
#333 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het al of niet bedekken van hoofdhaar heeft niks met nudisme te maken, net zomin als het iets te maken heeft met zedelijkheid of middel tegen verkrachting. Het heeft alles te maken met perceptie en de manier waarop de muzelmensen anderen bekijken: als vuile vieze hoeren die met hun hoofdhaar blootlopen en DUS mogen verkracht worden. Zo staat het althans in hun boekske denken ze. |
|
|
|
|
|
|
#334 | |
|
|
Citaat:
Vindt ge het ok mocht de overheid morgen beslissen dat ge in uw blote kont moet rondlopen, want uiteindelijk is daar niets mis mee of zijt ge ook een van die seuten?
|
|
|
|
#335 | |
|
|
Citaat:
Dus als we de redenering doortrekken moeten we die ook verbieden.
|
|
|
|
#336 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Of bent U voorstander van het verplicht dragen van een Vlaamse Leeuw schaamlap omdat dit verkrachting zal tegenhouden? |
|
|
|
|
|
|
#337 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Bij mijn weten is er niemand die beweert dat die mentaliteit geen probleem is. Meermaals werd onderkent dat dit wel een probleem is; en dan kom jij doodleuk beweren "Maar blijkbaar is die mentaliteit geen probleem"! Vertel eens, waaruit zou moeten blijken dat die mentaliteit geen probleem is? Of kan je voor één keer toegeven dat je schaamteloos stropoppen gebruikt om de discussie te verknallen. |
|
|
|
|
|
|
#338 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#339 |
|
|
Ok, ik vind het een beetje een rare redenering, maar kunt ge begrijpen dat niet alle vrouwen omwille van uw mening in hun blote kont willen lopen?
|
|
|
#340 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|