![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Yous : 14 januari 2012 om 09:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Links zwijgt en is consistent kunnen we stellen.
Rechts zwijgt ook en is niet consistent. De rechtse pijpekrullenknuffelaars vallen zwaar door de mand. Dan gaan ze in spreidstandmodus, waar Kim Clijsters nog een puntje aan kan zuigen. Citaat:
Kleinburgerlijk rechts zal altijd de kleinburger blijven die men niet serieus kan nemen wegens hun inconsistentie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bron voor deze racistische leugens?
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() Dixie toch. Als hetzelfde over een andere bevolkingsgroep beweerd wordt, is het van "Mag de waarheid niet verteld worden?".
Nu vraag je zelfs bronnen. Laatst gewijzigd door artisjok : 14 januari 2012 om 15:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Immigranten van andere origines (ik zal ze niet benoemen) zijn voortdurend en in grote aantallen op voornoemde plaatsen te zien.
![]() |
![]() |
#112 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Of acht u joden supermensen die zonder geld kunnen leven? Kindergeld krijgen ze ook niet zeker? Wat zouden ze geen uitkering krijgen. Te belachelijk voor woorden. Nogthans zijn ze straatarm. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() In Amsterdam houdt de sociale dienst zelfs rekening met de sabbat:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Parlementslid
|
![]() U bent zelf, samen met het koningshuis, de ultieme hypocriete. Eerst de "steeds ethisch en altijd correcte" spelen als het over de moslims gaat, maar zelf in een nazi veranderd als het over joden gaat. Schijnt normaal te zijn bij de moslimpijpers.
Heb dit nog gemerkt bij ene sugar op dit forum. Over moslims mag niets gezegd worden, maar de negers moesten oprotten. Ik laat mij liever uitzuigen door joden dan door alle andere moslims en migranten. Misschien dat daar het schoentje wringt bij u. Laatst gewijzigd door F.B. : 14 januari 2012 om 17:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb hierboven duidelijk gezegd dat ik voortga op wat ik zie : vele mensen van diverse origine in de lokalen waar OCMW, RVA e.d. vertegenwoordigd zijn. Tot hiertoe geen Joden gezien. 20.000 mensen is toch een serieus aantal. Kan u mij bewijzen geven (foto's?) dat ik mij vergis?
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je fantaseert, pijpekrullenknuffelaar. Laat u maar flink uitzuigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ja, zoals ik al zei. Liever door mensen men belachelijk haar en witte sokken dan door haatdragende, seksistische, homofobe, agressieve en racistische moslims. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() En je hebt niets gevonden. Ocharme toch. Ik ben dan ook consistent.
Ik zal het nogmaals duidelijk maken: zowel moslims als joden en ander gespuis, die onze sociale zekerheid uitzuigen omdat ze niet willen werken, hun geloof vooropstellen, heb ik geen medelijden en hun uitkering moet afgepakt worden. Jij echter, blijft een ordinaire pijpekrullenknuffelaar die zich graag door hen laat uitzuigen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jodenhaat en ziekelijke islamofilie gaan hand in hand bij de linksmenschen. |
|
![]() |
![]() |