![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat allahtonen niet alleen racistisch zijn tov autochtonen en joden is al langer bekend wat niet zo bekend is dat men ook racistisch is tov zwart afrikanen en oost europeanen tegen wie zijn die eigenlijk niet racistisch
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | ||
Banneling
|
![]() Ik heb het er nooit over gehad.
![]() Orthodox sex abuse scandal 117 kid victims and 85 arrests in Jewish enclave Citaat:
Citaat:
![]() Misschien moeten we deze vetzakkerij hier ook maar eens beginnen uitpluizen. Het zit er vol mee in Israel en de VS. Er is sprake van een patroon. Laatst gewijzigd door Kasumi : 16 januari 2012 om 11:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Abdallah_Ait-Oud
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() heb je het nu weer over allahtonen?
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heeft er ooit een Jood gedreigd u te verkrachten omdat u geen pruik draagt zoals zijn vrouw? Hebt u al ooit gehoord van Joden die kritiek leveren op ons Sint Niklaasfeest? Hebt u al ooit gehoord van Joden die eisen dat er koosjer eten wordt opgediend voor alle leerlingen die mee op bosklassen gaan omdat er van hen ook eentje meegaat? Voorbeelden legio. En de manier waarop u hier onderdrukking, etnische zuivering, misdaden tegen de mensheid en staatsterrorisme vernoemt doen me sterk vermoeden dat u gewoon antisemiet bent, zonder meer. Daarom zal u hier nooit fatsoenlijk mee discussiëren want u hebt echt geen goed woord voor geen enkele Jood over.
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Ik ben twee maal in Israël geweest en ging haast dagelijks op mijn eentje naar Jerusalem maar heb nooit zo'n taferelen gezien. Ik voeg er hier voor de volledigheid even bij dat ik in de Arabische wijk ook nooit problemen had met de Palestijnen. 3. U kan geen volledig volk beoordelen op het gedrag van enkele tientallen.
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 16 januari 2012 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De nieuwe Holocaust 2012-2016. Ik vraag mij af hoe het gaat beginnen, want ze hebben alles al voorbereid. Een economische crisis, een aanstaande oorlog, een centraal bestuurd Europa, maar vooral een grondig opgehitst volk. Jammer dat ok tussen de allochtone groepen verdeeld is gezaaid. Overigens geloof ik dat de radicale moslimgroepjes door de staat zelf zijn opgezet, want de gewone moslims willen maar niet radicaliseren. Ik zie moslimjongeren als echte nerds studeren, geen alcohol drinken, de mode volgen en heel lief kleinburgerlijk altijd gearmd te lopen met hun vriendin. Ze zijn volledig geïntegreerd, spreken onderling steeds meer Nederlands, maar dat is juist niet wat men niet wil, men wil niet met ons delen, men wil een witte superieure natie zijn die zwarten en moslims exploiteert en dood. ![]() Deze idioten weten niet dat ze door de staat zelf worden aangestuurd om rotzooi te trappen en moslims in diskrediet te brengen. http://www.rnw.nl/nederlands/article...debat-de-balie Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 16 januari 2012 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pedofilie is helaas iets wat in alle landen voorkomt. Ook in de door u zo geprezen Arabische landen ...
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#194 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mij zal je nergens Arabische dictaturen zien prijzen, enkel afwijzen. Laat uw fantasie maar achterwege. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zei u ook weer over gebrek aan argumentatie en onmacht te discussiëren?
![]() |
#197 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Vreemdeling
|
![]() Laat je niet opjagen. Hatelijk en agressieve dovenmansgespreken voeren met onredelijke argumenten, doorweekt van arrogantie, is nu eenmaal de cultuur bij arabieren/moslim.
Ook is zééér typerend. Ook beter bekend als “Interesseert mij niet wat gij denkt". Mij allemaal zeer bekend. Ze hebben nu eenmaal een zeer hatelijke en agressieve manier van communiceren en omgaan. Daarom dat Vlaamse jongeren liever niet in de klas zitten met onze moslims, daarom dat de Vlamingen liever geen marokkanen/turken/moslims in hun directe vriendenkring toelaten. Zelfs de zogezegde verdraagzamen hebben deze mensen liever niet, ook al zullen ze dat nooit toegeven. Mijn Japanse vriendin ziet deze mensen ook liever gaan (ze was in het begin nogal naïef). Misschien moeten jullie eens een seminarie volgen bij één van onze bedrijven: “omgaan met agressieve culturen”, “omgaan met MOE-landers, Turkse cultuur, Marokkaanse cultuur”. Over het racisme dat bij hen heerst ga ik niet beginnen. Denk dat dit duidelijk genoeg is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN