![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#321 |
|
Banneling
|
Laten we het voor de verandering even hebben over ritueel slachten en hoofddoeken.
|
|
|
|
|
|
#322 | |
|
Banneling
|
Citaat:
77% verlangt een rituele slachting, ritueel slachten = onverdoofd slachten..uw enquete is zo opgemaakt dat ze feitelijk waardeloos is...de 9 op 10 is waardevoller Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 18 januari 2012 om 11:06. |
|
|
|
|
|
|
#323 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#324 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Dan moeten ze niet meer expliciet vragen of onverdoofd slachten een voorwaarde is voor hallal. Citaat:
Citaat:
9 op 10 schreef je in antwoord op Door zijn de moslims het zelf niet over eens.Alsof het over 9 op 10 moslims gaat die vinden dat onverdoofd slachten een voorwaarde is voor hallal, terwijl het over gemeenteraadsleden van "islamitische afkomst" gaat die tegen het verbod zijn. Je gaf er niet eens de bron met link bij. |
|||
|
|
|
|
|
#325 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#326 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Er werden 100 islamitische raadsleden bevraagd wat een dozijn meer moslims waren dan in uw geweldige 'enquete' voorbeeld..dus niet komen zeiken dat gij de ware enquete hebt.. Er werden inderdaad tegenstrijdige domme vragen gesteld op dat multiculfeestje waar uw enquete vandaan kwam.. Een dikke vette overgrote moslimmeerderheid wil NIET afstappen van het onverdoofd slachten...andere conclusies zijn leugens of halve waarheden... |
|
|
|
|
|
|
#327 | |
|
Banneling
|
Citaat:
eLife schreef : Dat kan ik geloven. Ik spreek niet over een topic/debat, maar over de religieuze stappen die dienen te worden gevolgd volgens hun geloof.http://forum.politics.be/showthread....12#post5939312 eLife vroeg dus wat de stappen zijn om halal te slachten volgens de moslims. Ik antwoordde Door zijn de moslims het zelf niet over eens.http://forum.politics.be/showthread....42#post5939342 Jij komt af met 9 op 10 raadsleden van islamitische afkomst die tegen het verbod zijn. (zonder link, anders zouden we kunnen lezen waarom ze tegen het verbod zijn) Vertel me eens, zijn de moslims het allemaal eens over die te volgen stappen? |
|
|
|
|
|
|
#328 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoeveel hebben er gebruik gemaakt van die lijn waar verdoofd slachten mogelijk was, bij hun laatste bloederige feestje?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#329 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja en neen. Het tijdelijke slachtvloerengebeuren is in strijd met het grondbeginsel dat iedereen gelijk is voor de wet.
Om te beginnen is het voor mij als agnost in praktijk verboden gebruik te maken van de "wettelijk achterpoortje" van de tijdelijke offerfestelijke slachtvloer. Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#330 | ||||
|
Banneling
|
Citaat:
1. Het verbiedt dat personen die zich in eenzelfde situatie bevinden, op verschillende wijze behandeld worden;http://www.elfri.be/gelijkheidsbeginsel Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat een deel zelfs (tijdelijk) moet sluiten. Waar haal je het nu vandaan dat allochtone horeca zaken meer gecontroleerd worden met minder gevolg. Zijn die dan meer in orde? |
||||
|
|
|
|
|
#331 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Voor zover ik mij kan herinneren kwam er niemand opdagen? Verbeter mij maar mocht ik het verkeerd voor hebben.
|
|
|
#332 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#333 | |||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Ik heb nergens de algemene benaming moslim gebruikt, wél de specifieke term islamist. Mij geen woorden in de mond leggen aub. Maar goed, even een voorbeeldje geven : Wanneer ik het Centraal Station verlaat en ik kom iemand tegen die een zwart pak draagt, een zwarte hoed en ook nog eens pijpekrullen is het tamelijk veilig te veronderstellen dat ik te maken heb met een orthodoxe jood. Het is evenzeer veilig te stellen dat die man over de grote lijn éénzelfde ideeën, overtuigingen, waarden en normen zal aanhangen als de rest van de joods-orthodoxe gemeenschap. Een paar afwijkende accenten buiten beschouwing gelaten. Lijkt me nogal wiedes. Mocht die niet dezelfde waarden enzovoort hebben, zou hij zichzelf niet op éénzelfde uniforme wijze kleden als de rest van zijn gemeenschap. Citaat:
Tenzij jij misschien de mening bent toegedaan dat bvb. een groepje dansende Hare Krishna's een loutere toevalligheid is waarvan de leden de meest uiteenlopende ideeën hebben? En dat geldt eveneens voor de gemeenschappen/bewegingen/groeperingen/wat dan ook die ik voordien heb beschreven. Citaat:
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 18 januari 2012 om 18:50. |
|||
|
|
|
|
|
#334 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Tja, zegt meer dan een zoveelste enquete, natuurlijk.
|
|
|
#335 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#336 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Artisjok? Citaat:
Citaat:
Hoeveel % zei je?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|||
|
|
|
|
|
#337 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zegt uiteraard alles, maar sjok zegt nu niks meer blijkbaar.
|
|
|
|
|
|
#338 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Er is niks wat mensen rechtser maakt dan veldervaring met marginalen en multicullers....daar kan zelfs geen lief hoofddoekmeisje tegenop waar je als centrum-rechtse stiekem verliefd op bent... |
|
|
|
|
|
|
#339 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|