![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#341 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#342 | ||||
|
Banneling
|
Citaat:
Maar dan begrijp ik niet hoe jij, alleen afgaand op de kleding, weet of iemand islamist is of moslim. Een vrouw met een hoofddoek, reken je die bij de moslims of de islamisten? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Een Gothic-aanhanger daarentegen herken je al van een mijl ver.http://forum.politics.be/showthread....13#post5939313 Die herken jij allemaal uit de duizend en jij kan "precies afleiden welke overtuigingen, waarden en normen en ideeën iemand aanhangt". |
||||
|
|
|
|
|
#343 | |
|
Banneling
|
Ja, het doet pijn om te zien hoe verworvenheden na 250 jaar Verlichting dreigen terug te worden gedraaid. Als u de geschiedenis nagaat beginnend met de Renaissance en ziet welke prijs men heeft moet betalen om zich te ontvoogden van religie dan vind ik dit een betreurenswaardige trend.
Citaat:
En weet u, dat is ook allemaal best voor mij. Ik ben echt niet dat kleinburgerlijk ventje waarvoor u mij precies schijnt te houden. Ik stel enkel vast dat er soms reacties op komen van bepaalde mensen. En dit louter ter illustratie van het feit dat men niet steeds allochtoon moet zijn om met de vinger te worden gewezen als het op uiterlijkheden aankomt. En dat had u toch met een beetje goede wil moeten kunnen vatten. |
|
|
|
|
|
|
#344 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Kijkt u eens naar mijn post die ik een aantal pagina's terug heb moeten opdiepen. Ik zei Goth OF mensen die een beetje ver gaan met hun dweperij met vampieren. En u leidt daar meteen uit af dat ik Gothics verbind met vampirisme. Kan u in het vervolg ietsje zorgvuldiger zijn als u mijn citaten wil aanhalen? |
||
|
|
|
|
|
#345 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#346 | |
|
Banneling
|
Gelijkheid en gelijkwaardigheid van mannen en vrouwen en zeer belangrijk, scheiding tussen kerk en staat.
Citaat:
Het zij zo. |
|
|
|
|
|
|
#347 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gothic_(subcultuur) Laatst gewijzigd door CyberpunX : 18 januari 2012 om 20:34. |
|
|
|
|
|
|
#348 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
We hebben die gelijkheid en gelijkwaardigheid nooit in alle hoofden kunnen afdwingen. Die is er nooit in alle hoofden geweest en die zal er nooit in alle hoofden komen. Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#349 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#350 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#351 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#352 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#353 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#354 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#355 | |
|
Banneling
|
Dus u maakt zich hoegenaamd geen zorgen? Een beetje zoals Jean-Luc Dehaene met zijn "problemen moet men oplossen als ze zich stellen"? Ik denk niet dat we op onze lauweren moeten gaan rusten en veronderstellen dat het allemaal wel in orde gaat komen.
Een beetje alertheid en bepaalde zaken openbaar bespreken kan alvast een bijdrage leveren in het beschermen van verworvenheden die men in Europa moeizaam heeft opgebouwd. Hier een lakse houding gaan aannemen zou ongepast zijn ten aanzien van al die generaties die deze verworvenheden hebben bekomen tegen een vaak hoge prijs. Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#356 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#357 |
|
Lokaal Raadslid
|
Aangezien dat ik van Cynara geen antwoord kreeg (wel maar niet wat ik gevraagd had), ga ik even op google "ritueel slachten" intikken.
surfen naar www.google.be en typen "ritueel slachten". Resultaten: 1) Ritueel slachten - Wikipedia nl.wikipedia.org/wiki/Ritueel_slachten Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie. Ga naar: navigatie, zoeken. Ritueel slachten is een verzamelterm voor het slachten op een door het geloof voorgeschreven ... Ik klik erop en dan krijg ik Dhabiha (islamitisch ritueel slachten) We gaan eens kijken wat dat is... Laatst gewijzigd door eLife : 19 januari 2012 om 06:47. |
|
|
|
|
|
#358 |
|
Lokaal Raadslid
|
Dus,
Binnen de islam gelden verschillende voorschriften voor het slachten van dieren voor consumptie. Alleen als aan deze voorwaarden wordt voldaan is het vlees rein (halal) voor consumptie. De belangrijkste voorwaarden zijn:
Klopt dit allemaal, Cynara? |
|
|
|
|
|
#359 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 19 januari 2012 om 07:31. |
|||
|
|
|
|
|
#360 | ||
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Trouwens, sinds wanneer ken je het woord "bacterie", sinds wanneer bestaat bacteriologie en sinds wanneer bestaat de Koran? Citaat:
Laatst gewijzigd door eLife : 19 januari 2012 om 07:46. |
||
|
|
|