![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2261 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....02#post5845602 |
|
|
|
|
|
|
#2262 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Cafépraat: "Ik weet héééél zeker dat...want ik ken iemand die..." zonder enige onderbouwing. Argumentatiewaarde: nul.
Citaat:
Ik geloof je niet omdat datgene wat je beweert niet te onderbouwen is met een link. Jij bent het die je eigen leugens gelooft. Ik geloof je ook niet omdat je steevast weigert constructief te discuteren door te antwoorden op wat gevraagd wordt. In een andere thread heb je er absoluut geen moeite mee om te duiden wat racisme is. Je slaat iedereen om de oren met definities van hier tot ginder, gefundeerd met wikipedia, in verschillende talen als het moet. Je beschuldigt zelfs zonder probleem medeforummers van racisme,... ... maar o wee als je een tekst voorgeschoteld krijgt die dient als fundament voor het geloof van je moslimvriendjes. Dan lukt het je plots niet meer. Citaat:
Fiets maar rustig verder jongen.... Intussen is het wel heel duidelijk bewezen dat het u meer te doen is om het verkondigen van uw politieke mening, dan wel een ernstige discussie te voeren volgens de regels van het spel. Dat is één van de redens waarom jullie steevast bepaalde vragen uit de weg gaan. Een eerlijk antwoord daarop geven, zou immers juliie inconsequentie in de verf zetten, met jullie eigen woorden. Zielig en doorzichtig. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 20 januari 2012 om 07:47. |
||
|
|
|
|
|
#2263 |
|
Banneling
|
Het is inderdaad niet te onderbouwen met een link. Het staat je vrij dit al dan niet te geloven. Maar daarom is het nog geen leugen.
|
|
|
|
|
|
#2264 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is nochtans in veel gevallen Uw eis.
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#2265 | ||
|
Banneling
|
Dat is inderdaad in veel gevallen mijn vraag. Zeker wanneer men afkomt met cijfers en andere bewijsbare feiten.
Citaat:
Citaat:
Paulus had het over een leugen. |
||
|
|
|
|
|
#2266 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
kijk maar: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=3890 http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=3942 Maar ook daar is nooit een antwoord op gekomen. Ik kan dan ook niet anders dan concluderen, dat het om argumentatie gaat op het niveau van cafépraat met nul komma nul argumentele waarde. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#2267 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waarom quote u mijn post niet volledig?
|
|
|
#2268 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat is dat weer voor iets geks?
|
|
|
|
#2269 |
|
Minister-President
|
laatste jaar het nieuws niet meer gevolgd of zo?
|
|
|
#2270 |
|
Banneling
|
Op het moment dat ik je post quotte was dit je volledige post.
De rest heb je er nadien aan toegevoegd. En? Begrijp je het nu? Aangezien de katholieke kerk de vrouwen niet als gelijkwaardig behandelt en het kruisteken het symbool is voor de katholieke kerk; is het kruisteken een symbool die de gelijkwaardigheid van man en vrouw aantast. Laatst gewijzigd door artisjok : 20 januari 2012 om 09:29. |
|
|
|
|
|
#2271 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Van hoeveel kinderen kan u me zeggen dat ze verkracht werden omdat ze geen kruisje droegen? Graag even opsommen!
|
|
|
#2272 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En dan stel ik maar weer even de vraag : Gaat het weer om het feit dat er geen vrouwelijke priesters zijn? Zijn er eigenlijk vrouwelijke imams? In welk ander opzicht vindt u dat de Kerk de vrouwen niet gelijk behandeld? Mogen vrouwelijke katholieken niet evenveel erven als hun broers? Is de getuigenis van een katholieke vrouw niet even veel waard als van een katholieke man? Onnoemelijk veel vrouwen hebben tegenwoordig een actieve en belangrijke rol in de kerken. Daaraan gaat u voorbij. De reden is simpel : u weet helemaal niets van de hedendaagse christelijke godsdienstbeleving, toch werpt u zich op als een expert ter zake en veroordeelt die. Het gekke is dat u eigenlijk even weinig weet van de islamitische godsdienstbeleving (of gaat u iedere vrijdag naar de moskee en leert u de koran van buiten?), toch werpt u zich op als een expert ter zake en praat die goed.
|
|
|
|
#2273 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2274 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#2275 |
|
Minister-President
|
nee, dat doe ik niet, uit respect voor privacy
als jij verkracht word wil je toch ook niet dat dat over word rondverteld
|
|
|
#2276 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Marie van de koster merkt terecht op dat het al dan niet dragen van een kruisje geen enkele invloed had op de nu gekende christelijke pedo-geestelijken. In soortgelijke topics is het ook duidelijk gemaakt dat die christen-pedo-geestelijken de basisprincipes van hun kerk en hun beloftes hebben overtreden. Met of zonder kruisje. Dit in tegenstelling tot de islam. Een geloof dat duidelijk stelt dat hun heilig boek onherinterpreteerbaar is, dat het de absolute waarheid bevat en dat alles wat niet uitdrukkelijk verboden is, prima mag. Sex met slaven van welk geslacht of leeftijd dan ook, geen probleem Sex tussen moslims alleen tussen gehuwde partners, waar de vrouwen weinig of geen zeggenschap in hebben. Het niet dragen van duidelijk herkenbare tekenen wil aantonen dat de dame in kwestie geen moslima is, ergo, een slaaf.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 20 januari 2012 om 10:35. |
||
|
|
|
|
|
#2277 | ||||||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Ze zijn goed om de kerk te kuisen en om plechtige communiekanten vorming te geven. Citaat:
Citaat:
Kan je nu vertellen of dit al dan niet aantoont dat man en vrouw niet gelijkwaardig behandeld worden? Citaat:
Jij weet helemaal niet of ik helemaal niets weet van de hedendaagse christelijke godsdienstbeleving! 1 We hadden het over de katholieke. 2 Mogen vrouwen nu wel priester worden? Mogen ze mee kiezen wie paus wordt? Mogen ze mee beslissen welke richting de katholieke kerk uitgaat? Dat wist ik inderdaad niet. Citaat:
Waar lees je dat? Graag citaat met link. |
||||||
|
|
|
|
|
#2278 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Opnieuw; dus kinderen lopen de kans verkracht te worden wanneer zij geen kruis dragen? Dat was de vraag, dans er dan niet omheen met onnozele opmerkingen of dacht u dat buiten de kerk geen kinderen verkracht worden?
|
|
|
|
|
|
#2279 |
|
Banneling
|
Alleen een verkrachter zal zo'n excuus gebruiken om zijn daden te verstoppen.
Laatst gewijzigd door Baka : 20 januari 2012 om 10:30. |
|
|
|
|
|
#2280 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Op werkelijke argumentatie van dat clubje kun je wachten tot je een ons weegt. |
|
|
|
|