![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2361 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar hij maakt vooruitgang : vandaag heeft hij nog geen quotes vervalst. |
|
|
|
|
|
|
#2362 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Boter bij de vis: Zoals eerder al aangetoond zit ge hier niet om eerlijke debatten te voeren over de maatschappelijke impact van de islam, maar louter om uw politieke mening te verkondigen. Ge misbruikt dit forum daartoe en deinst er niet voor terug om ganse discussies lam te leggen, met getroll, platte leugens, valse beschuldigingen en meer van dat fraais. De argumentatie voor uw beweringen is "van horen zeggen", zonder bronvermelding en het "weten" zonder enig bewijs en het steevast vluchten in woordspelletjes in plaats van te antwoorden op confronterende vragen, bewijzen dit keer op keer. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 21 januari 2012 om 13:59. |
||
|
|
|
|
|
#2363 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2364 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik moet je waarschijnlijk niet herinneren dat er maatschappijen bestaan waar het perfect aanvaardbaar is om te discrimineren op basis van afkomst, religie, ras en een hele rits gronden die hier volgens u niet aanvaard worden... Zal je de nieuwe toestand accepteren als in onze maatschappij een draagvlak komt om net zoals nu op vermogen ook weer te mogen discrimineren op religie, ras etc.???
|
|
|
|
|
#2365 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En dan moeten we "respect" hebben voor de anti-discriminatiewetten? |
|||
|
|
|
|
|
#2366 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jij mag niet discrimineren op basis van vermogen, maar de overheid doet niks anders.
|
|
|
|
|
#2367 | |||||||
|
Banneling
|
Je beweert dat er me cijfers gegeven werden die ik negeerde.
Ik vraag citaat met link voor die gegeven cijfers, en dan zijn de er plots niet. Citaat:
Ja, er zijn inderdaad extremisten, nee het zijn niet allemaal extremisten.http://forum.politics.be/showthread....98#post5943898 Als dat volgens jou niet de realiteit is, dan zijn het allemaal extrimisten, criminelen en haatbaarden. Het kan natuurlijk ook zijn dat je niet akkoord ging, maar niet wist met wat je niet akkoord ging. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik zou inderdaad tegen het arbeidsreglement zondigen, en dan zien we wel. Citaat:
Citaat:
De politie was al lang blij dat die motorclubs anders geen boel maakten. Want daarvoor vreesden ze. Citaat:
|
|||||||
|
|
|
|
|
#2368 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Die waarden zijn daar dan ook in wetten gegoten. Maar ik ben van mening dat we hier al een beetje verder zijn geëvolueerd. Citaat:
Maar als er inderdaad een maatschappelijk draagvlak voor bestaat dan zal ik weinig keuze hebben. Net zoals, mocht er een maatschappelijk draagvlak bestaan voor een onafhankelijk vlaanderen, ik me er ook zal moeten bij neerleggen.
|
|
|
|
#2369 |
|
Lokaal Raadslid
|
Morgen moet de sluier verplicht worden voor elke vrouw.Wat gaan de pinguins dan uitvinden om anders te zijn.
|
|
|
|
|
|
#2370 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Vrouwen mogen geen priester (bisschop, kardinaal, paus) worden en worden geweerd uit de besluitvorming. Kan je nu vertellen of dit al dan niet aantoont dat man en vrouw niet gelijkwaardig behandeld worden? |
||
|
|
|
|
|
#2371 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2372 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Jij lijkt er van uit te gaan dat Mevrouw A. niet in de ondernemingsraad zit. Jij weet dat niet. |
|
|
|
|
|
|
#2373 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Nu kom je er zelf mee af. |
|
|
|
|
|
|
#2374 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ze schrijft dat 'n arbeidsreglement tot stand komt in overleg met de ondernemingsraad en de 'werknemers' er zich zullen bij neer moeten leggen, vooralsnog zitten niet alle werknemers in de ondernemingsraad.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#2375 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Tot nader order heeft elke werkgever het recht om zelf zijn arbeidsreglement op te stellen en elke werknemer het recht om dit al of niet te ondertekenen. Indien niet: zoek andere werkgever. |
|
|
|
|
|
|
#2376 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als jouw ideeën zodanig verschillen van de algemeen gangbare, waarop bijgevolg ook de wetten gestoeld zijn, dan kan je inderdaad niet samenleven, tenzij je je fundamentele ideeën in de praktijk verzaakt en ondergeschikt maakt aan je wil om de wet te volgen...http://forum.politics.be/showthread....63#post5946063 Ik vrees dat je niet meer kan samenleven met de rest van de Belgen. |
|
|
|
|
|
|
#2377 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#2378 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Aantoonbaar fout.
Bij aanwerving worden ze niet gelijk behandeld. En pas op, voor mij hoeft het niet, maar dan moet elke bruger, elke club, en elk bedrijf hetzelfde recht hebben. Citaat:
Zitten ze in het Staatssecretariaat, de kerkelijke rechtbanken, de pauselijke raden en commissies, de synode van bischoppen, het vicariaat? Neen hee.
|
|
|
|
|
#2379 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#2380 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat is 't hoogste dat 'n islamitische vrouw kan bereiken qua beslissingsrecht?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|