![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#13861 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Ik denk dat je je dan echt wel aan een brain drain mag verwachten... |
|
|
|
|
|
|
#13862 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#13863 |
|
Banneling
|
http://www.hbvl.be/limburg/beringen/...n-afnemen.aspx
Te lui om te werken... http://www.hbvl.be/limburg/maaseik/8...n-maaseik.aspx Folteren van hoogbejaarde vrouwen... |
|
|
|
|
|
#13864 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dan beginnen ze misschien met zichzelf dood te slaan ...
|
|
|
|
#13865 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In China worden honden en katten op massale schaal levend gevild voor de bontindustrie (onlangs kwam trouwens uit dat er nog steeds van dat honden- en kattenbont in Europa terechtkomt). De voorbije tijd zijn er verschillende transporten van honden onderschept - bedoeld voor de vleesindustrie. Zie bijv. http://www.demorgen.be/dm/nl/5381/Be...-kookpot.dhtml, maar als je begint te zoeken kom je al gauw op een duizelingwekkend aantal nieuwsberichten over vreselijke transporten, gruwelijke vilpraktijken, enzovoort. Helemaal geen vooroordelen, helaas, maar de realiteit. Overigens heb ik er niks op tegen dat honden en katten op 't menu komen, al zou ik er zelf met weinig smaak van eten (vooral dan van katten). Ik zie niet echt een verschil tussen het eten van hond, kat, varken, rund,... Dat men dan de vachten recycleert om er bont, leer,... van te maken, daar kan ik ook mee leven. De manier waarop de dieren voor hun dood behandeld worden vind ik wel zeer belangrijk.
|
|
|
|
#13866 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#13867 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#13868 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Degene die al vele jaren hard werken mogen wat minder hard werken. |
|
|
|
|
|
|
#13869 | |
|
Banneling
|
Citaat:
de kinderen zijn van de vader vermits het ZIJN ZAAD is, en de vrouw is den akker (en ze mogen naar hunnen akker gaan waar en wanneer ze maar willen). Alleen natuurlijk als er uit ZIJN ZAAD dochters komen, tja, dan hebt ge ne slechte akker hé. Allah heeft de eicel trouwens pas eind 19de eeuw uitgevonden blijkbaar, want in de koran (waar alles nochtans instaat) is er van die eicel geen sprake. |
|
|
|
|
|
|
#13870 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Gewoon : geen immigranten meer toelaten. Dan zal er pas echt bespaard worden!
|
|
|
|
#13871 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#13872 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Heb je daar bronnen voor? Jij wil dus dat België de conventie van Genève en de mensenrechten niet meer na leeft. Vacatures in knelpuntberoepen laat je liever open, dan iemand uit het buitenland hier te laten werken. |
|
|
|
|
|
|
#13873 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Artisjok schrijft:
"Ik weet niet of we jaarlijks voor duizenden immigranten betalen. Heb je daar bronnen voor?" Ik denk dat het aantal asielaanvragen per jaar best wel een paar 1000 kunnen stellen, waarvan een hoop wel een paar jaar blijven plakken in procedures allerlei. Ik stel voor dat U de kranten en de overheidsinfo zelf eens aangeeft. Wie weet leer ik er iets van. Artisjok droomt: "Jij wil dus dat België de conventie van Genève en de mensenrechten niet meer na leeft." Dat maakt U ervan. En(dus niet die van Marie) mijn persoonlijke mening. Ja. Dat België eens komaf maakt met dat gezever. Da's hopeloos verouderd en wordt toch genegeerd door de grootste hoop van de mensheid. Migranten zijn ten zeerste welkom, als ze nuttig inzetbaar zijn in onze maatschappij, al was het maar als Soylent Green. Vacatures in knelpuntberoepen laat je liever open, dan iemand uit het buitenland hier te laten werken. We hebben al een hele bende van die buitenlandse knelpuntberoepinvullers nietwaar. Oostblokkers in de bouw-, transport en medische sector. Chinezen die je tot in frituren toe terug vind. Japanners en VS burgers als hoger kaderleden in royaal betaalde functies. Maar wat gaan we doen met geitenhoeders, woestijnrovers en bananenbladvlechters? Op uw kosten naar school sturen in de hoop dat ze het wel willen leren? Stel U voor, zo'n verse 25 jarige Afghaan die door een jonge lerares een paar woorden Nederlands moet aangeleerd krijgen....
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. De Belgische wetgeving: een 18de eeuws herenhuis waar zelfverklaarde deskundigen al eeuwen aan bricoleren zodanig dat de nooduitgang in de septische put uitkomt — en alleen inertie het nog recht houdt |
|
|
|
|
|
#13874 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#13875 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik zie een probleem in't het ont-quoten van Artisjok.
Maar kom, er bestaan oplossingen... koningswater misschien?
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. De Belgische wetgeving: een 18de eeuws herenhuis waar zelfverklaarde deskundigen al eeuwen aan bricoleren zodanig dat de nooduitgang in de septische put uitkomt — en alleen inertie het nog recht houdt Laatst gewijzigd door maddox : 31 januari 2012 om 17:58. |
|
|
|
|
|
#13876 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
We betalen vooral voor de mensen die hier geen rendabel werk meer kunnen vinden omdat ons model verkeerd in elkaar zit, maar kom we moeten daar niets aan veranderen dat is verworven rechten. We mogen zeker de sociale lasten voor de bedrijven niet verlagen want die draaien dat toch n hun zakken en zouden de producten toch niet goedkoper doen worden en andere blabla
|
|
|
|
|
|
#13877 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En dit komt uit 'onverdachte' bron: een linkse subsidiegraaiende linkse webstek www.dewereldmorgen.be. Die spreken van april 2010 tot maart 2011 over 27.240 asielaanvragen in België alleen al. Dan zijn er nog de volgmigranten. En dan als klapstuk:in België bevinden zich naar schatting 100.000 illegalen!!! Moet er nog zand zijn?
|
|
|
|
|
#13878 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#13879 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#13880 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
JM Dedecker bij vb, die de kost besprak in zijn laatste boek. Iets van een 7 miljard euro per jaar, en dat is dat een raming aan de lage kant. Citaat:
|
||
|
|
|