![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herhaal mijn voorstel.
U komt naar Huize Chaos en we bouwen samen deze wereldverbeterende uitvinding. De genialiteit van Uw held Tesla, uw eigen genialiteit en mijn werkplaats gecombineerd met mijn materiaalbewerkingservaring , het kan niet misgaan.
![]() |
#103 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als het niet opbrengt, doet de industrie het niet. Als het wel opbrengt, mag het niet van de CommieGroenen.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 18 februari 2012 om 15:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vertrouw op Uw genialiteit om me te leiden.
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch zou ik graag Uw antwoord krijgen.
Het antwoord van de hond van de hondsster/Pindar zou veel te moeilijk zijn voor me om te bevatten als achterlijke idioot.
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk snap ik het niet, ik ben toch veel te dom nietwaar. Daarom dat ik Uw leiding nodig heb.
En dan nu effe terug on topic. Aardgaswagens, prima, mits betere toegang to hervulmogelijkheden. Puur electrische wagens. Voor beperkte gebruiksmogelijkheden prima.
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel dat we al heel lang zouden rondrijden met elektrische wagens ( of waterstof ... i do'nt care ) vanwaar zouden we dat dan gehaald hebben ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een beetje als die randdebielige academici die Wessel di Wesseli's perpetuum mobile zowel bestudeerd hebben volgens zijn eigenste krachtbereking _ hij verwierp immers het idee van energiebehoud ed... hoe kon het ook anders _ als hebben zien 'werken' als opwaartse krachtwerking van een enkele ondergedompelde felxibele tube in een aquarium ![]() Besluit ... Het ding werkte niet en zal 'nooit' ( zeg natuurlijk nooit nooit ) werken onafgezien hoeveel 'verbeteringen' WdW aanbracht of pogingen tot moving the goalposts de uitvinder ook introduceerde. Idem dito al die andere claims en zevertroep op niburu .... meestal in den trend van ingewikkeld uitziende elektrische schakelingen in een ijdele poging de logische flater te maskeren. 't Is simpel zoals je zelf zegt....lever gewoon het bewijs Laatst gewijzigd door praha : 21 februari 2012 om 00:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Europees Commissaris
|
![]() Doen ze allemaal. Bergaf.
![]() |
#112 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Er staat gewoon wat er al ontelbare keren van je gevraagd is: LEVER HET FUCKING BEWIJS! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
kijk ook deel 1 en 2 echt een aanrader. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp uw redenering niet. Wanneer men electrische energie zou kunnen opwekken (en dat kan men dus) langs niet-fossiele weg (en dat kan men dus ook), wat is dan het probleem?
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 22 februari 2012 om 18:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen probleem an sich. Alleen de oppervlakte benodigd om die alternatieve energie te winnen zou wel eens roet in't eten durven gooien.
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar waarom doet men het niet? Drie keer raden. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 22 februari 2012 om 19:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |