![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#363 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Niettemin vind ik dat het VK zich eens ernstig moet afvragen waarom meisjes zich zo gemakkelijk afgeven met volwassen mannen en waarom dit gebeurt gedurende meer dan een jaar voordat men er, wellicht vanwege de zwangerschap van een dertienjarige, achter komt. En ik vraag mij af waarom Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wou gewoon maar zeggen dat je zelf ook best voorzichtig kan zijn in het openbaar. In het geval van minderjarige kinderen, dragen hun ouders of voogden mee de verantwoordelijkheid voor hun welzijn. Het gaat hier dus niet over papa's, nonkels of kerken, maar dus over kinderen zonder toezicht in café's met volwassenen. Laatst gewijzigd door Mam : 28 februari 2012 om 11:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nederlaagstrategie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Erger nog: ik woon in een doodlopende straat met drie speelpleintjes. Superideaal voor kinderen. Mijn (onze) kinderen hebben hier dan ook de jeugd van hun leven gehad (ze waren op een bepaald moment met dertig kinderen ongeveer gelijke leeftijden). Ondertussen is de eerste generatie kinderen volwassen en het huis uit. Vijf nieuwe gezinnen met kinderen zijn er bijgekomen. Géén van al die kinderen mogen op de pleintjes spelen.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik denk niet da'k de keren kan tellen dat ik even alleen in de auto heb gezeten zenne.
![]() |
![]() |
#370 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat komt niet op TV hé??? Hoeveel Moslimjongens worden verleid door blanke meisjes ? Dan lokken zij die jongen in bed en dan zegt ze "ik neem de pil" en die jongen gebruikt geen condoom denkend dat zij de pil neemt en dan is het PATAT, zij is zwanger, een hele juridische lijdensweg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
Banneling
|
![]() Dat is dus wat u verstaat onder verkrachting?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Gouverneur
|
![]() Ik als manzijnde neem het ook op voor al de mannen of het nu niet-Moslims zijn of Moslims
Zeg me nou eens eerlijk hoeveel mannen worden er verleid door vrouwen met kwade bedoelingen, ze worden verliefd gemaakt, enzo en dan worden zij verkracht ja, verkracht ja, Ik vind dat we het woord verkrachting ook een ruimere betekenis moeten geven, altijd wordt de schuld gestoken op de man, maar hoe zit het met een vrouw die mannen verleid en gebruikt |
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die verleiding waarover u het heeft is enkel maar dwingend in zoverre men niet in staat is om maar enige wilskracht op te brengen en er op in te gaan. Als u even uw gezond verstand gebruikt mag een u onbekend meisje nog zo vaak zeggen dat ze de pil gebruikt. U moet dan maar voldoende wilskracht opbrengen om toch maar een condoom te gebruiken. En dat is waar het in feite op neerkomt, uw eigen verantwoordelijkheid willen opnemen en u niet verschuilen achter goedkope drogredenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Allahtonen schijnen dat niet te moeten hebben daarom pakken ze de rest van de mensenwereld liever in..... hoe mietjesachting kan je wel worden? PS.: de ziekte waar Mohammed aan leed, nl. acromegalie, heeft als bijkomende eigenschap dat men aan genotszuchtigheid lijdt. Dié patienten kunnen er niks aan doen. Tegenwoordig krijgen mensen met acromegalie dus medicatie om die zuchtigheid tegen te gaan, we gaan niet de rest van de wereld inpakken omdat ze alles in hun begerigheid bespringbaar vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb geen probleem met rechtzettingen. Het probleem zit op een hoger, breder niveau, namelijk patriarchaal versus vrouwelijke helft van de bevolking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door porpo : 28 februari 2012 om 20:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
A majority of women believe some rape victims should take responsibility for what happened, a survey suggests.http://news.bbc.co.uk/2/hi/8515592.stm Die vrouwen denken inderdaad vrij en open, daarom dat ze ook proberen om 'verkrachting' een ruimere betekenis toe te kennen als praktijk, als misdaad, als gevolg van wederzijdse praktijken, als maatschappelijk fenomeen ... Laatst gewijzigd door porpo : 28 februari 2012 om 20:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Chill out, sweetie.
Het is een op dit forum ontstane veralgemening voor alle poco's en moslimpijpers, die met een vortig trollentaaltje de begane wandaden van hun mohammedaanse poulains trachten te vergoelijken, minimaliseren en zelfs de schuld daarvan bij het slachtoffer of de boodschapper proberen te leggen. Dat uw nick refereert naar die uitdrukking zal wsl louter toeval zijn ... ![]() |
![]() |
![]() |