Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 februari 2012, 08:19   #361
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
alhoewel bovenstaande volledig te verafschuwen is, gaat dit over jeugd onder elkaar, niet over een troepje Pakistani van 35+
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2012, 08:23   #362
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
waar zie jij GROEPSverkrachting staan?
In de titel.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2012, 08:25   #363
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
alhoewel bovenstaande volledig te verafschuwen is, gaat dit over jeugd onder elkaar,
Dit gaat niet uitsluitend over jeugd onder elkaar.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2012, 08:30   #364
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
In de titel.
in de titel van uw aangehaalde tekst?
Oud 28 februari 2012, 11:45   #365
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN

Piero's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Dit klinkt niet als een moreel oordeel maar meer als een blinde gehoorzaamheid aan de wet. De wet staat de meisjes toe om te neuken met wie ze willen en om drank aan te nemen zoveel ze willen. Daar kunnen ze niet voor gestraft worden. Vroeger werden ze in een gesticht geplaatst als ze te veel naar jongens keken en nu gaan ze hun gang maar. Dus daar kunnen de lieve meisjes en vooral hun ouders - zo is onze Polleke niet! - dan achteraf fijn een zaak van maken hè? En die jongens zijn voor de één onnozele sukkels en voor de ander misdadigers - ik heb het hier niet over mishandeling en dwang en misbruik maken van een laveloos meisje door de jongens, natuurlijk; dat is altijd misdadig. Wat daar van waar is moet nog bewezen worden. Maar die beschuldiging is schijnbaar het enige dat jou interesseert. Nou, dat moet zwaar bestraft worden natuurlijk. Fijn dat je het zegt.
Herstel: Ik heb het bericht nog eens beter gelezen en zag dat de jongste man 22 jaar oud was. De daders zijn 7 volwassen mannen en geen jonge sukkels. Mijn eerdere reacties waren dus onzorgvuldig en niet specifiek voor dit geval. En omdat de namen van de verdachten Arabisch zijn en twee verdachten Mohammed heten wijst dit op een verziekte moraal onder de mohammedanen in het VK, wat consequenties zal hebben voor de tolerantie van bepaalde vreemdelingen aldaar.

Niettemin vind ik dat het VK zich eens ernstig moet afvragen waarom meisjes zich zo gemakkelijk afgeven met volwassen mannen en waarom dit gebeurt gedurende meer dan een jaar voordat men er, wellicht vanwege de zwangerschap van een dertienjarige, achter komt. En ik vraag mij af waarom
Citaat:
The offences are said to have happened in and around Rochdale, Greater Manchester, in 2008 and 2009.
terwijl de zaak pas in 2012 voor komt.
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2012, 11:50   #366
Mam
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Als ge uw kind onbeheerd achterlaat bij de papa of de nonkel moet ge ook achteraf niet klagen over incest.
Ge hebt gelijk. Voor alle duidelijkheid: de schuld van deze verkrachtingen ligt uiteraard bij die verkrachters.

Ik wou gewoon maar zeggen dat je zelf ook best voorzichtig kan zijn in het openbaar. In het geval van minderjarige kinderen, dragen hun ouders of voogden mee de verantwoordelijkheid voor hun welzijn. Het gaat hier dus niet over papa's, nonkels of kerken, maar dus over kinderen zonder toezicht in café's met volwassenen.

Laatst gewijzigd door Mam : 28 februari 2012 om 11:50.
Mam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2012, 11:56   #367
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mam Bekijk bericht
De opvoeding is trouwens ook helemaal geen "andere zaak"; het is eerder dezelfde zaak. Moest ik mijn minderjarige 5-jarigen laten rondslingeren in kerken, moet ik achteraf ook niet over pedofilie klagen.
Dat is van dezelfde orde als vrouwen die komen klagen dat ze verkracht werden nadat ze in monokini op het strand hebben gelegen. Dit gaat helemaal mee in de doctrine dat vrouwen verantwoordelijk zijn voor het gedrag van mannen. In feite bent u islamitischer dan u denkt.

Nederlaagstrategie?
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2012, 12:18   #368
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Het is een antwoord op de uitspraak van mam.
Natuurlijk moeten we eisen dat alle volwassenen kinderen respecteren.
Ook priester (cf. uitspraak mam).

In deze tijden is het ondenkbaar dat ge uw kind 'loslaat'. Ik ging als kind gewoon met een vriendinnetje de straat op. We gingen naar een bosje in de buurt waar we een kamp maakten. We wandelden langs een boerenbaantje naar de paardenweien. Ontvoerders hebben jarenlang iedere woensdagnamiddag ruimschoots de tijd gehad om ons te onvoeren. We konden 1000 keer verkracht geweest zijn.

Als je nu uw kind 5 seconden onbeheerd achterlaat is het uw eigen schuld als er hen iets overkomt. Toink?

Ik ging in ieder geval, zoals bijna �*l m'n leeftijdsgenootjes, op m'n 14e naar het jeugdhuis. Dat was NORMAAL. Degene met zeer strenge ouders moesten wachten tot ze 15 of 16 waren.
Hoeveel keer ben ik niet op m'n fietske in den donkeren naar huis gereden?
En ja, zoiets kan al eens mis gaan. Maar dat is de schuld van de verkrachters, niet van ouders of kinderen.

Op den duur worden loslopende kinderen en tieners een rariteit waar 100 verkrachters tegelijk op zitten azen.
volkomen gelijk.

Erger nog: ik woon in een doodlopende straat met drie speelpleintjes. Superideaal voor kinderen. Mijn (onze) kinderen hebben hier dan ook de jeugd van hun leven gehad (ze waren op een bepaald moment met dertig kinderen ongeveer gelijke leeftijden). Ondertussen is de eerste generatie kinderen volwassen en het huis uit. Vijf nieuwe gezinnen met kinderen zijn er bijgekomen. Géén van al die kinderen mogen op de pleintjes spelen....
Oud 28 februari 2012, 12:38   #369
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
volkomen gelijk.

Erger nog: ik woon in een doodlopende straat met drie speelpleintjes. Superideaal voor kinderen. Mijn (onze) kinderen hebben hier dan ook de jeugd van hun leven gehad (ze waren op een bepaald moment met dertig kinderen ongeveer gelijke leeftijden). Ondertussen is de eerste generatie kinderen volwassen en het huis uit. Vijf nieuwe gezinnen met kinderen zijn er bijgekomen. Géén van al die kinderen mogen op de pleintjes spelen....
Was er trouwens onlangs zo geen artikel over een kind dat gestolen was uit een auto ofzo? Efkes een winkel binnengegaan, kind bleef even in de auto zitten, kind was weg? En dan overal reacties dat het de schuld van de ouders was, want wie laat nu zijn kind efkes alleen achter in een auto.
Ik denk niet da'k de keren kan tellen dat ik even alleen in de auto heb gezeten zenne.
Oud 28 februari 2012, 13:05   #370
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zomdupar Bekijk bericht
Zelfs de BBC is te laf, te politiek correct om de waarheid te zien.

Als het andersom was geweest dan had u het al gelezen in elke krant, elke website ... rascisme had men dan geschreeuwd !

De sossen hebben deze beesten binnengelaten ...
Jaja en hoeveel Moslimjongens worden er verkracht door blanke meisjes???

Dat komt niet op TV hé???

Hoeveel Moslimjongens worden verleid door blanke meisjes ? Dan lokken zij die jongen in bed en dan zegt ze "ik neem de pil" en die jongen gebruikt geen condoom denkend dat zij de pil neemt en dan is het PATAT, zij is zwanger, een hele juridische lijdensweg
Moor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2012, 13:10   #371
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht
Hoeveel Moslimjongens worden verleid door blanke meisjes ? Dan lokken zij die jongen in bed en dan zegt ze "ik neem de pil" en die jongen gebruikt geen condoom denkend dat zij de pil neemt en dan is het PATAT, zij is zwanger, een hele juridische lijdensweg
Dat is dus wat u verstaat onder verkrachting?
Oud 28 februari 2012, 13:24   #372
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Dat is dus wat u verstaat onder verkrachting?
Ik als manzijnde neem het ook op voor al de mannen of het nu niet-Moslims zijn of Moslims

Zeg me nou eens eerlijk hoeveel mannen worden er verleid door vrouwen met kwade bedoelingen, ze worden verliefd gemaakt, enzo en dan worden zij verkracht ja, verkracht ja,

Ik vind dat we het woord verkrachting ook een ruimere betekenis moeten geven,

altijd wordt de schuld gestoken op de man, maar hoe zit het met een vrouw die mannen verleid en gebruikt
Moor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2012, 13:35   #373
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik als manzijnde neem het ook op voor al de mannen of het nu niet-Moslims zijn of Moslims

Zeg me nou eens eerlijk hoeveel mannen worden er verleid door vrouwen met kwade bedoelingen, ze worden verliefd gemaakt, enzo en dan worden zij verkracht ja, verkracht ja,

altijd wordt de schuld gestoken op de man, maar hoe zit het met een vrouw die mannen verleid en gebruikt
Echte verkrachting, en niet de termvervuiling die u hanteert, wijst op een geweldadige opgedrongen vorm van sex. Er is dus sprake van dwang.

Die verleiding waarover u het heeft is enkel maar dwingend in zoverre men niet in staat is om maar enige wilskracht op te brengen en er op in te gaan. Als u even uw gezond verstand gebruikt mag een u onbekend meisje nog zo vaak zeggen dat ze de pil gebruikt. U moet dan maar voldoende wilskracht opbrengen om toch maar een condoom te gebruiken.

En dat is waar het in feite op neerkomt, uw eigen verantwoordelijkheid willen opnemen en u niet verschuilen achter goedkope drogredenen.
Oud 28 februari 2012, 14:13   #374
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:

échte mannen hebben zelfbeheersing.

Allahtonen schijnen dat niet te moeten hebben daarom pakken ze de rest van de mensenwereld liever in..... hoe mietjesachting kan je wel worden?

PS.: de ziekte waar Mohammed aan leed, nl. acromegalie, heeft als bijkomende eigenschap dat men aan genotszuchtigheid lijdt. Dié patienten kunnen er niks aan doen. Tegenwoordig krijgen mensen met acromegalie dus medicatie om die zuchtigheid tegen te gaan, we gaan niet de rest van de wereld inpakken omdat ze alles in hun begerigheid bespringbaar vinden.
Oud 28 februari 2012, 14:41   #375
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Ge hebt er toch geen probleem mee dat ze aan de schandpaal gezet worden ?
Of betreurt ge het dat ze eerst een eerlijk proces krijgen ?
Ik bekijk hoe vrouwen automatisch bijna door zeer bemiddelde mensen gezien worden als slaven.

Ik heb geen probleem met rechtzettingen.

Het probleem zit op een hoger, breder niveau, namelijk patriarchaal versus vrouwelijke helft van de bevolking.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2012, 17:44   #376
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:

Ja, zeg, Moor, nu schrijf je alsof de man een kindje van vier jaar is.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2012, 17:50   #377
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Waarom overkomt mij dat nooit.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2012, 20:13   #378
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Daar leek het anders wel op porpo
Mijn excuses uiteraard moest ge dat niet bedoeld hebben.

Maar kunt ge me dan misschien wel eens uit de doeken doen wat ge wel precies bedoelt ?
Waarom zouden moslims die zich schuldig zouden gemaakt hebben aan zoiets sharia-bereht moeten worden ?
En is dat dan bovenop, naast of primair op de bestaande maatschappelijke bestraffing ?
Geen probleem maar het waarom van die reactie ligt in die reactie zelf.

Laatst gewijzigd door porpo : 28 februari 2012 om 20:13.
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2012, 20:17   #379
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Ja, zeg, Moor, nu schrijf je alsof de man een kindje van vier jaar is.
Moor zegt, in het algemeen, niets vreemd of nieuw.
A majority of women believe some rape victims should take responsibility for what happened, a survey suggests.

Almost three quarters of the women who believed this ..
http://news.bbc.co.uk/2/hi/8515592.stm

Die vrouwen denken inderdaad vrij en open, daarom dat ze ook proberen om 'verkrachting' een ruimere betekenis toe te kennen als praktijk, als misdaad, als gevolg van wederzijdse praktijken, als maatschappelijk fenomeen ...

Laatst gewijzigd door porpo : 28 februari 2012 om 20:19.
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2012, 21:07   #380
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waar heb je dat nu weer gelezen?
Chill out, sweetie.

Het is een op dit forum ontstane veralgemening voor alle poco's en moslimpijpers, die met een vortig trollentaaltje de begane wandaden van hun mohammedaanse poulains trachten te vergoelijken, minimaliseren en zelfs de schuld daarvan bij het slachtoffer of de boodschapper proberen te leggen.

Dat uw nick refereert naar die uitdrukking zal wsl louter toeval zijn ...
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be